Ja, gaat ze ook nog haar sieraden aanprijzen en zit ze best vaak op de grond bij haar trapquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, gaat ze ook nog haar sieraden aanprijzen en zit ze best vaak op de grond bij haar trap
Ah daar ben je weer. De appjes zijn weggehaald door Yvonne, omdat de context verkeerd was uitgelegd. Waar jouw conclusie vandaan komt dat de andere kant niet benoemd mag worden, snap ik niet. Jij mag hier toch ook posten. Er wordt zelfs op je vragen gereageerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?
Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?
Waar zijn die appjes van Edwin Smulders?
Of Guido vroeg Edwin om info van een insider (connectie Leontine) en daarom houdt hij zich nu rustig.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Anouk dus wss. Die is wel in staat om met haar brandendemoederhart zo'n tekst op te zetten. Haar man zal het misschien niet eens zo heel veel boeien dus die laat dan aan haar over. En hij stuurt het door naar Guido want daar werkt hij voor/ doet hij opdrachten voor.
Nee, ik denk dat dit meer een setup is. Net zoals Shownieuws wat ook was opgezet. Een doelgerichte actie #kapotmaken dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:30 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Of Guido vroeg Edwin om info van een insider (connectie Leontine) en daarom houdt hij zich nu rustig.
Ja om meerdere slachtoffers af te schrikken.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit meer een setup is. Net zoals Shownieuws wat ook was opgezet. Een doelgerichte actie #kapotmaken dus.
Dat zou best kunnen. Want ik was vergeten om te melden dat er ook geintimideerd werd door Bram M. Namelijk "Ik zou een aangifte van smaad indienen". Dat lijkt me de gepaste werkwijze in deze.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja om meerdere slachtoffers af te schrikken.
Of juist liever niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
Zijn wel heel veel mensen die onderdeel willen worden van deze gate.
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Tengano het volgende:
Er schiet me nog iets te binnen. Het meest logische is eigenlijk dat die kwaadaardige berichtgeving over die moeder afkomstig is uit de fanclub. Die moeder heeft de code gebroken door zich tegen Marco B te keren wat in zo'n soort sekte completely not done is. In een dergelijke omgeving ben je dan meer dan zwaar de Sjaak en verzinnen ze van alles om een smearcampaign tegen je te beginnen.
Als je bijvoorbeeld de Facebookpagina "Ik sta 100000 procent achter Marco Borsato" eens bekijkt en leest hoe ze daar spreken over het vermeende slachtoffer, is het echt geen gekke gedachte dat die fans de ex-fan willen schaden.quote:
Ding dong, je zit in SHO.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zet die maar voor jezelf op.
Wanneer ik ooit in een thread ben hier ben jij altijd volop aanwezig, gulzig op elke roddel.
Waarschijnlijk wel. Mensen die dit doen weten haarfijn tot hoe ver ze kunnen gaan. Dit is berekende en gecalculeerde destructie en agressie.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Draak31 het volgende:
Dit victim shaming doet straks nog veel meer schade dan de daad zelf, dit is te misselijk voor woorden. Dit kan toch niet gewoon legaal zijn?
Dat programma staat me wel bij ja, hoe ver kan je gaan. Maar er zijn ook veel meiden die toch een gram willen halen. Het gaat twee kanten op.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld de Facebookpagina "Ik sta 100000 procent achter Marco Borsato" eens bekijkt en leest hoe ze daar spreken over het vermeende slachtoffer, is het echt geen gekke gedachte dat die fans de ex-fan willen schaden.
Zijn ook echt van die wijven die zo in Fans hadden gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |