Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dit Heerenveen-mongooltjes?
Misschien moeten ze eerst eens naar het waardeloze presteren van hun eigen clubje kijken.quote:
Jammergenoeg geen Lez.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef MC-M het volgende:
Voor de diversiteit juich ik voor de Let.
Dat heeft dan gevolgen voor Bean want de 4 afleveringen van Pawn Stars mogen niet in het gedrang komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spannende wedstrijd, diep in de middag
Geluid uit, moet werkquote:Op donderdag 16 december 2021 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Everywhere they gooooooo @:Dr_Flash
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij één zo'n idioot is DRT niet meer zelfregulerend. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Nouja als je er niet op reageert is de lol er ook weer gauw af hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij één zo'n idioot is DRT niet meer zelfregulerend. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Er was net weer een Yannick-kloon (maar razendsnel gemodereerd).quote:
Ik ben laf en zeg 'gewoon' Imagine, maar ik moet zeggen dat ik weinig ken van zijn solowerk buiten wat in de welbekende lijst heeft gestaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Lennon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |