Geluid uit, moet werkquote:Op donderdag 16 december 2021 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Everywhere they gooooooo @:Dr_Flash
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij één zo'n idioot is DRT niet meer zelfregulerend. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Nouja als je er niet op reageert is de lol er ook weer gauw af hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij één zo'n idioot is DRT niet meer zelfregulerend. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Er was net weer een Yannick-kloon (maar razendsnel gemodereerd).quote:
Ik ben laf en zeg 'gewoon' Imagine, maar ik moet zeggen dat ik weinig ken van zijn solowerk buiten wat in de welbekende lijst heeft gestaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Lennon?
Oh, ja was aan het werk (lol)quote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was net weer een Yannick-kloon (maar razendsnel gemodereerd).
Ik wilde reageren maar deed het niet om die redenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja als je er niet op reageert is de lol er ook weer gauw af hoor
Samen krijgen we de zwakste schakel onder controle
Wel met Bevins als callerquote:Op donderdag 16 december 2021 14:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bohh 3xT19 voelt nog heerlijker dan 3xT20
Is ook moeilijker.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bohh 3xT19 voelt nog heerlijker dan 3xT20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |