Weet ik niet. Misschien vandaag al.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Wanneer een nieuw liedje over een darter?
Dat is wel een gemis, bij wie moeten we nu de 'hoe moet hij de wedstrijd nu Kantele'-grap maken?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Voor wie juichen we nu Kantele er niet is?
Ja hij heeft aan stiefdochter gezeten, dat is hier al besprokenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
Niemand die de SCOOP over Hankey heeft gehoord? Valt mij tegen van de DRT users.
Ik geleuf het niet, het is laster.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
Niemand die de SCOOP over Hankey heeft gehoord? Valt mij tegen van de DRT users.
Vertel ons alles.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
Met hoeveel vingers? Even checken of je de feiten weet.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja hij heeft aan stiefdochter gezeten, dat is hier al besproken
Erg warm.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is al goed, we houden het hier warm.
pics van stiefdochterquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja hij heeft aan stiefdochter gezeten, dat is hier al besproken
Vraag mij vooral af wie ze nu optrommelen?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
De NEDERLANDERS, José de Sousa, de darts-exoten en de geliefde namen zoals Beaton, Evans en zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Eric Bristowquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef spleeh het volgende:
[..]
Vraag mij vooral af wie ze nu optrommelen?
Ik geloof dat er nog wel wat boze senioren waren
Tot nu toe zijn het slechts geruchten die hier en daar oppoppen dus geen idee hoeveel ervan waar isquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met hoeveel vingers? Even checken of je de feiten weet.
Het kwam vooral van @DombohetOlifantje1 en @Slobeend eigenlijk. Eerstgenoemde had gezegd dat ie voor een trein moest springen (en ik raadde dit af, want ik merkte netjes op dat dat vervelende vertraging oplevert).quote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het Feyenoordtopic was trouwens compleet over de rooie gisteravond. Was je boos op Pistolero? (er waren wat posts aangepast)
Volgens de geruchten was ze toen 14quote:
Oh dit moet ik vanavond even teruglezen danquote:Op donderdag 16 december 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het Feyenoordtopic was trouwens compleet over de rooie gisteravond. Was je boos op Pistolero? (er waren wat posts aangepast)
Ik weet uit eerste hand dat het waar isquote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het slechts geruchten die hier en daar oppoppen dus geen idee hoeveel ervan waar is
Amalia is inmiddels ook 18quote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens de geruchten was ze toen 14
I Count to three.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met hoeveel vingers? Even checken of je de feiten weet.
Waren ze boos omdat ze geen uitnodiging kregen voor het WK senioren of waren ze boos omdat ze niet aan Hankey zijn stiefdochter mochten zitten?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef spleeh het volgende:
[..]
Vraag mij vooral af wie ze nu optrommelen?
Ik geloof dat er nog wel wat boze senioren waren
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens de geruchten was ze toen 14
leuke uiquote:Op donderdag 16 december 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dit moet ik vanavond even teruglezen dan
Zo kan ik mooi de periode tussen middag- en avondsessie overbruggen naast mijn avondwandelingetje
Dankjewel Cocoquote:
Het kwam toch van hetzelfde zolderkameraccount die zei dat het WK zonder publiek afgemaakt ging worden?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geleuf het niet, het is laster.
Hij kan er gewoon geen reet van, wat dacht jij dan?quote:
Op naar de Lakshman Jhula Bridge.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Brienenoord?
Evans speelde te snel voor Kumar om in zn ritme te komen?quote:
Dacht jij dat ie pech had?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon geen reet van, wat dacht jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |