Ja jij kennelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er ook maar iemand luisteren naar Missie 538? (lol)
Triest dat zo'n persoon hier jaren later pas mee komt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Borsato richt zich dan weer ónder de 19.
ja maar ja maar nu pas durft ze! het is moeilijk hoor!quote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Triest dat zo'n persoon hier jaren later pas mee komt.
Laat maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Al besproken (in 2009)quote:Op donderdag 16 december 2021 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahaha wat een baas. Lijkt wel veel op Patrick Stoof he
Inderdaad, daardoor hebben ze nog jaren gewoon de muziek van Borsato gedraaidquote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ted Hankey richt zich op 14 GENOT.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hé, ik ben er ook bij!quote:Op donderdag 16 december 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben er trouwens bij, maar ben ook van alles aan het opruimen dus pas bij Gurney post ik actief mee denk ik
JAAAAAAAquote:Op donderdag 16 december 2021 14:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hé, ik ben er ook bij!
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hé, ik ben er ook bij!
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef yannick_dv het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Edhouse verloor van de irritante klootzak Price. Hopelijk valt Price vanavond van de trap en breek hij zijn werparm.
Fast Finniequote:Op donderdag 16 december 2021 14:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hé, ik ben er ook bij!
Ja leuk lolbroek ben je weer terug?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef yannick_dv het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Edhouse verloor van de irritante klootzak Price. Hopelijk valt Price vanavond van de trap en breek hij zijn werparm.
Zo'n persoon denkt alleen maar aan zichzelfquote:Op donderdag 16 december 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, daardoor hebben ze nog jaren gewoon de muziek van Borsato gedraaid
Niet doen Mani.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef yannick_dv het volgende:
Nee niet weer hequote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef yannick_dv het volgende:
Dit komt wel heel verdacht over na mijn ‘ik ben minder actief omdat ik aan het opruimen ben’ hequote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef yannick_dv het volgende:
Weet je wie het is?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee niet weer he
Kijk uit of ik vraag @:GGMM je originele ook te blocken
En het gebrek aan humor linkt ook meteen aan jou.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit komt wel heel verdacht over na mijn ‘ik ben minder actief omdat ik aan het opruimen ben’ he
Nouquote:
Voor wie juichen we nu Kantele er niet is?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hé, ik ben er ook bij!
Nu ben ik wel ontzettend nieuwsgierig.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Ik kan zaken bevestigen noch ontkennen natuurlijk
Die is laag.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En het gebrek aan humor linkt ook meteen aan jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |