Rayquote:Op vrijdag 17 december 2021 05:01 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Ray Charles staat voor het eerst helemaal niet meer op de lijst...
Wat als je de hoeksteen van de hedendaagse popmuziek als land niet meer in een top 2000 lijst krijgt?
Dan is Nederland echt redeloos verloren. We kunnen de nieuwe Golden Earring definitief op ons buik schrijven en zullen ons moeten rondwentelen in de trog van de ranzigste middelmaat.
+ (ook in de mainstream) nogal gevariëerd en met een gezond evenwicht tussen serieus en lichtvoetig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig met een hype te maken heeft: misschien wel het sterkste muziekjaar van de laatste 50 jaar.
Doorbraak van alternative naar de mainstream, het volwassen worden van hiphop.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Is het ergens een ultiem protestlied tegen vaccins of overheden in het algemeen of zo?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat zat er wel in, Danny Vera vooral populair in de periferie.
En hoezo Kate Bush in/op Urk?
Vorig jaar kwam die ook best op een fatsoenlijk tijdstip, volgens mij.quote:
Jamie Foxx > Rami Malekquote:
quote:
Ik hoorde ze vandaag wel in (de bovenste helft van) de top 4000 langskomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Opvallend afwezig in de lijst, trouwens. Degenen die dat vroeger luisterden zitten nu (iig qua leeftijd) regelrecht in de Top2000-doelgroep, maar anno 2021 hoort men er niet zo veel meer in.
In de jaarlijstjes op m'n Spotify komen die lui ook niet zo heel veel voor, ondanks het obsessieve draaien van die muziek destijds (1 x volwaardig, 1 x in een twijfellijstje).
Ja, het is ergens wel opvallend, gegeven hun populariteit met 13 Top 10-hits achter elkaar. Waarvan er voor het brede publiek ook eentje bovenuit steekt, dus ik denk ook niet dat de stemmen al te versplinterd zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Opvallend afwezig in de lijst, trouwens. Degenen die dat vroeger luisterden zitten nu (iig qua leeftijd) regelrecht in de Top2000-doelgroep, maar anno 2021 hoort men er niet zo veel meer in.
In de jaarlijstjes op m'n Spotify komen die lui ook niet zo heel veel voor, ondanks het obsessieve draaien van die muziek destijds (1 x volwaardig, 1 x in een twijfellijstje).
Bedank KPN maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:34 schreef TLC het volgende:
Jaaaaaaa Quiero heeft het gehaald![]()
Julio Iglesias
En ook leuk dat Dolce Vita er weer instaat
Hoe meer eighties wil je t hebben ?!?!
Semi-ballad, euro-reggae, allemaal een pot nat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:34 schreef Eightyone het volgende:
No one is gewoon die ene in het ouvre die beter als radiobehang functioneert dan de rest. Geen semi-ballad trouwens, meer een soort euro-reggae.
Juist daarom vind ik het wel apart dat You make my dreams het niet gehaald heeft (of kent men dat niet als Hall & Oates nummer)quote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu al zin in de blote piemels van studenten
Zin in de Top 1970!quote:Op zondag 19 december 2021 08:53 schreef Eightyone het volgende:
"Tones and I is de snelste daler. Vorig jaar stond de Australische met Dance Monkey op 1.149 en dit jaar vinden we het liedje terug op 1.966", lees ik net.
Nog vier plaatsjes, en dan is het weg.![]()
Die stem heeft ongeveer het effect van een circelzaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |