Vergeet Snelle niet...quote:Op donderdag 16 december 2021 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
prachtige nummers van eigen bodem van Sidonia & Freaky of Snollebollekes...
had dat eerder bedachtquote:
Ellende, ik zag Suus en Freek al dagelijks in de lokale Appie, dat is genoeg hoor, zou er bonuspunten voor moeten krijgen..quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Die waren we ook vergeten te vermelden in de quiz.
Oh staat er dus wel in, vond het al raar.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef Cee het volgende:
Barbara Pravi heeft uiteindelijk toch nog gewonnen van Måneskin.
Ik vind dat je daarmee al beide bierpakketten hebt verdiend, eentje voor Suzan en eentje voor Freek.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ellende, ik zag Suus en Freek al dagelijks in de lokale Appie, dat is genoeg hoor, zou er bonuspunten voor moeten krijgen..
Nou, zal eerlijk delen met jullie, maar eigenlijk wel. Het zijn ook geen leuke mensen "in het echt".quote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat je daarmee al beide bierpakketten hebt verdiend, eentje voor Suzan en eentje voor Freek.
En we miste een heel blokje omdat chef formulier even geen internet hadquote:
Dus jullie hadden die tien vragen sowieso al fout?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En we miste een heel blokje omdat vhef formulier even geen internet had
20quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus jullie hadden die tien vragen sowieso al fout?
hou op... komt gewoon door ziggo!quote:
20ish.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus jullie hadden die tien vragen sowieso al fout?
M'n WiFi boosters maar snel uit de doos halen en installerenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
hou op... komt gewoon door ziggo!
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
M'n WiFi boosters maar snel uit de doos halen en installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |