Het blijft een pijnlijke constatering dat Matt Berninger - One More Second (2020) hier ook gemakkelijk bij had kunnen staan als Rob Stenders zich gewoon aan zijn woord had gehouden. Plekje op de keuzelijst was genoeg geweest voor de grootste hit uit de geschiedenis van de Verrukkelijke 15. En het nummer is ook zonder enige twijfel radiovriendelijk genoeg voor de massa.quote:Op donderdag 9 december 2021 00:18 schreef Cassa95 het volgende:
Eerste versie analyse nieuwe binnenkomers:
Uit 2021:
Adele - Easy on me
Bankzitters - Stapelgek (onbegrijpelijk)
Barbara Pravi - Voilà
Billie Eilish - Happier than Ever
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Ed Sheeran - Bad Habits
John Mayer - Last Train Home
Maneskin - Zitti e Buoni
Meau - Dat heb jij gedaan
Silk Sonic - Leave the Door Open
Suzan & Freek - Goud
Taylor Swift - All Too Well
Uit 2020 (of 2019) en nieuw op de keuzelijst:
Ava Max - Kings & Queens
Black Pumas - Colors
Chris Stapleton - Cold
Danny Vera - Hold On to Let Go
Danny Vera - Pressure Makes Diamonds
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Davina Michelle - Beat Me
Di-Rect - Wild Hearts
Dua Lipa - Break my Heart
Dua Lipa ft. DaBaby - Levitating
Ed Sheeran - Afterglow
Harry Styles - Golden
Miley Cyrus - Midnight Sky
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Snelle - Kleur
Snelle - Smoorverliefd
Suzan & Freek - Weg van jou
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Tiësto - The Business
The Weeknd - In Your Eyes
The Weeknd - Save Your Tears
Klopt, en diezelfde week ook Megahit en Alarmschijf. En kwam vrijdag de 19e november nieuw binnen in de Top 40.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat de timing vooral heel goed was, het was Radio2 Topsong een week voor de stemweek toch?
Hehe, binnenkort deze classic van Even Tot Hier maar weer een paar keer draaien. Heerlijke flashbacks naar november 2020, toen Thierry zich nog vooral met partijfitties bezighield en niet met totale gekkies als David Ickequote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ava Max in de lijst? Is dat om Baudet te pesten?
Dat klopt toch ook volgens de serie V?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hehe, binnenkort deze classic van Even Tot Hier maar weer een paar keer draaien. Heerlijke flashbacks naar november 2020, toen Thierry zich nog vooral met partijfitties bezighield en niet met totale gekkies als David Ickedie denken dat we in een door buitenaardse (alien)monsterreptielwezens-jagedisgeschapen schijnwerkelijkheid leven
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Niet eens Blijven Slapen 😱quote:Op donderdag 9 december 2021 00:18 schreef Cassa95 het volgende:
Eerste versie analyse nieuwe binnenkomers:
Uit 2021:
Adele - Easy on me
Bankzitters - Stapelgek (onbegrijpelijk)
Barbara Pravi - Voilà
Billie Eilish - Happier than Ever
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Ed Sheeran - Bad Habits
John Mayer - Last Train Home
Maneskin - Zitti e Buoni
Meau - Dat heb jij gedaan
Silk Sonic - Leave the Door Open
Suzan & Freek - Goud
Taylor Swift - All Too Well
Uit 2020 (of 2019) en nieuw op de keuzelijst:
Ava Max - Kings & Queens
Black Pumas - Colors
Chris Stapleton - Cold
Danny Vera - Hold On to Let Go
Danny Vera - Pressure Makes Diamonds
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Davina Michelle - Beat Me
Di-Rect - Wild Hearts
Dua Lipa - Break my Heart
Dua Lipa ft. DaBaby - Levitating
Ed Sheeran - Afterglow
Harry Styles - Golden
Miley Cyrus - Midnight Sky
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Snelle - Kleur
Snelle - Smoorverliefd
Suzan & Freek - Weg van jou
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Tiësto - The Business
The Weeknd - In Your Eyes
The Weeknd - Save Your Tears
Nieuw op de keuzelijst (vaak van artiesten die al scoorden of nieuwe artiesten):
André Hazes - Uit m’n bol
Beth Hart & Joe Bonamassa - I'll Take Care Of You
Billy Joel - Vienna
Celine Dion - It’s All Coming Back to Me
Charles Aznavour - La Bohème
Coldplay & Buena Vista Social Club - Clocks (Rhythms Del Mundo)
Eminem & Rihanna - Love the Way You Lie
Golden Earring - I Can't Sleep Without You (live)
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Hollies - Long Cool Woman (In a Black Dress)
Iron Maiden - Wasted Years
Lady Gaga - Born This Way
Leonard Cohen - Dance Me To the End of Love
Meat Loaf - For Crying Out Loud
One Direction - Best Song Ever
One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)
Queen - It's a Beautiful Day
Rob de Nijs - Niet voor het Laatst
Snollebollekes - Links Rechts
Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
Re-entries, vorig jaar er uit:
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Bruno Mars - Grenade (Silk Sonic effect)
Diesel - Sausolito Summernight
Focus - Sylvia
Golden Earring - Bombay
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Of Monsters and Men - Little Talks
Procol Harum - Homburg (Whiter Shade effect)
Overige re-entries:
Adele - Send My Love (to Your New Lover) (Adele bonus)
Bob Marley & the Wailers - Get Up, Stand Up ?
Boney M - Rasputin (hit dit jaar)
Bruno Mars - Locked Out of Heaven (Silk Sonic bonus)
Doe Maar - 1 Nacht Alleen (afscheid en ziekte)
Duran Duran - Wild Boys (nieuw album dit jaar?)
Golden Earring - Buddy Joe
Golden Earring - Hold Me Now
Herman Brood & Henny Vrienten - Als je wint (ziekte)
INXS - Need You Tonight (jojo)
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer (chanson bonus)
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle) (chanson bonus)
Mika - Grace Kelly (Tiktok)
Raymond van het Groenewoud -Je Veux de L'Amour (chanson bonus en Frank de Boer bonus)
Roxy Music - Jealous Guy ?
Roxy Music - More than This ?
Ryan Paris - Dolce Vita (20 jaar niet genoteerd, KPN reclame)
Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't You Worry Child (jojo)
The Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da (willekeurige Beatles-terugkeer)
Tom Jones - It’s Not Unusual (80 geworden, omgekeerde dodenbonus wellicht)
Overige nieuwen:
3Js - Hou van mij (gecoverd in Beste Zangers)
André van Duin - Als de zon schijnt (uit een reclame van MAX)
Bökkers - Kold Bloed (Beste Zangers bonus)
Britney Spears - Toxic (Britney in het nieuws bonus?)
Earth, Wind & Fire - Let's Groove (TikTok + de vrijdag voor de stemweek in 2 voor 12 (zou leuk zijn))
Golden Earring - Johnny Make Believe
Joe Buck - The Way You Take Time (Beste Zangers bonus)
Miles Davis - So What ?
Stevie Nicks - Edge of Seventeen (Mylie Cyrus bonus?)
Taylor Swift - Blank Space (Taylor-bonus)
Toploader - Dancing in the Moonlight (remake vorig jaar)
1 erbij, 4 eraf lekker doorpakken noemen laat me in ieder geval een stuk positiever naar mijn eigen levensloop kijken. Dat is ook weleens lekker.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef Gretzl het volgende:
Verder ook fijn dat Dua Lipa lekker doorpakt,
Als je naar de Snelle +4 kijkt, lijkt me dat dat puur is omdat mensen te lui zijn om zo'n nummer als vrije keus in te vullen. Maar ja, net als Hoe Het Danst 2 jaar terug wel erg gek. Hij zal hoe dan ook volgend jaar binnenkomenquote:
Kensington valt ook al uit elkaar en Borsato is aan de publieke schandpaal genageld.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:50 schreef Zorro het volgende:
Coldplay stopt na 2025 met albums maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt natuurlijk eerst de afscheidstournee-boostquote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kensington valt ook al uit elkaar en Borsato is aan de publieke schandpaal genageld.
Als Bløf nou ook nog meldt dat ze iets ander gaan doen, is er binnen een paar jaar niks meer te mopperen hier...
Als ik zie wat er dit jaar allemaal nieuw binnenkomt ga ik me toch afvragen of het mischien niet beter zou zijn dat Coldplay die plaatsen toch opvult...quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kensington valt ook al uit elkaar en Borsato is aan de publieke schandpaal genageld.
Als Bløf nou ook nog meldt dat ze iets ander gaan doen, is er binnen een paar jaar niks meer te mopperen hier...
Mag ik je voorstellen aan Snelle, Freek, Suzanne, Pommelien, Geert Freeksema en de Bankzitters?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Snelle, Freek, Suzanne, Pommelien, Geert Freeksema en de Bankzitters?
Mijns inziens zijn ze daar al sinds 2008 mee gestopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:50 schreef Zorro het volgende:
Coldplay stopt na 2025 met albums maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vaak ook nog na 26 decemberquote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef Bargehassus het volgende:
Zijn we tenminste ook weer van die kerstplatenellende af. Hoewel er ongetwijfeld een aantal in de lijst zullen staan.
Mooi. Dat is dan ook een van de weinige die ik wel trek.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vaak ook nog na 26 december
Slade is wel mooi in het 5e uur
Dat is wel tussen 4 en 5 's nachts, dan ben je fanatiekquote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mooi. Dat is dan ook een van de weinige die ik wel trek.
En Remme niet te vergetenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Snelle, Freek, Suzanne, Pommelien, Geert Freeksema en de Bankzitters?
Dat is ongeveer even hoog als het aantal mensen dat de mash-up geen hinderlijk uitstel van het begin van de lijst vindt.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:50 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel nummers van de mash-up staan er dit jaar helemaal niet in de lijst denken jullie? Ik gok op 6.
Er gaat inderdaad belangrijke Miles Davis-tijd aan verloren.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ongeveer even hoog als het aantal mensen dat de mash-up geen hinderlijk uitstel van het begin van de lijst vindt.
Ik vind dat bij de 'boeketjes uit de Top 2000' tijdens de Top 2000 quiz erger. Daarvan staat vaak bijna niks in de Top 2000 (of er ooit ingestaan uberhaupt)quote:Op donderdag 23 december 2021 13:50 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel nummers van de mash-up staan er dit jaar helemaal niet in de lijst denken jullie? Ik gok op 6.
Ja daar snapte ik helemaal niks van. Zaten compleet irrelevante nummers tussenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:03 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik vind dat bij de 'boeketjes uit de Top 2000' tijdens de Top 2000 quiz erger. Daarvan staat vaak bijna niks in de Top 2000 (of er ooit ingestaan uberhaupt)
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef peaceman het volgende:
wie is er morgen live op fok bij tijdens de start?
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Cop 2000.Die is nieuw voor mij. En DS op 1 met dat nummer verbaast me niets.
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef peaceman het volgende:
Bij het ontbijt haken we aanquote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef peaceman het volgende:
Het is al een paar jaar een traditie bij de Politie, veel van de usual suspects, maar ook nummers als Bad Boys van Inner Circle en Miami Vice Theme scoren goed. En The Police natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Cop 2000.Die is nieuw voor mij. En DS op 1 met dat nummer verbaast me niets.
dat is niet bij de startquote:
Ik, weer veel zin inquote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef peaceman het volgende:
Mooi om de 10's in een keer te zien opstomen vanaf 2010.quote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP, wie die ook mag bewerken.
Misschien heb je die optie niet aangevinkt bij het stemmen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb helemaal geen mail gehad met de tijden van mijn inzendingen. Destijds alleen een bevestiging gehad van mijn ingezonden lijst, maar sinds de bekendmaking van de top2000 dit jaar GEEN mail gehad.
Ik ben boos. Mand!
Ach nee toch, heb je OS boven ons verkozen?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Kan helaas niet veel luisteren dit jaar vanwege werk
Ik heb geld boven jullie gekozenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee toch, heb je OS boven ons verkozen?
(Ik heb voor allebei vrij, ja)
Dan had je dat aan moeten vinken.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb helemaal geen mail gehad met de tijden van mijn inzendingen. Destijds alleen een bevestiging gehad van mijn ingezonden lijst, maar sinds de bekendmaking van de top2000 dit jaar GEEN mail gehad.
Ik ben boos. Mand!
Ik heb liever jullie dan centjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb geld boven jullie gekozen
Duh. We kunnen meteen gaan Van Inkelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef peaceman het volgende:
Zo hoort het!quote:Op donderdag 23 december 2021 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever jullie dan centjes.
Niet eerst Bart Arens?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er niet bij de start bij denk ik.
Inkelbagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |