Een zwakbegaafd kind wat een dagboek bijhoudt…🤔quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Za het volgende:
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger inmiddels.
Volgens de verspreiders van dit gebeuren betreft het een zwakbegaafde jonge vrouw.
Dus een zwakbegaafd kind dat net haar vader kwijt is, en daar gaat Marco zgn op af om zijn lusten op bot te vieren.
Als stadion artiest waar de gewillige groupies en masse klaarstaan voor de benodigde relief mocht hij dat willen.
Ik geloof er geen reet van.
Je gaat er al bij voorbaat vanuit dat er sprake is van een slachtoffer.quote:
En zo wordt het bv mensen die valse aantijgingen doen erg makkelijk gemaakt.quote:wel een rook is vuur dingetje te worden.
Midden in de nacht sneakt hij het huis in in een zwart trainingspak, na eerst met gedoofde lichten de straat in te zijn gereden, op zoek naar een kwetsbaar zwakbegaafd kind om zijn vuige lusten op bot te vieren, de stadion artiest die ze voor het uitkiezen heeft.quote:Predator die zich bij een gezin met overleden vader naar binnen praat en dan misbruik maakt vam het kwetsbare kind.
Hoop dat het niet waar is.
Ik denk dat zijn medegevangenen dat zingen tijdens het douchen. Nadat Marco het zeepje opraaptquote:Op donderdag 16 december 2021 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Binnenkort live vanuit Celblok C: Marco B. met "Ik ben binnen"
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn medegevangenen dat zingen tijdens het douchen. Nadat Marco het zeepje opraapt
Ik denk dat Borsato bij dit kind dacht dit kan ik onder de duim houden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Za het volgende:
Als stadion artiest waar de gewillige groupies en masse klaarstaan voor de benodigde relief mocht hij dat willen.
Okay, heb je hier ook een bron van?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Za het volgende:
Volgens de verspreiders van dit gebeuren betreft het een zwakbegaafde jonge vrouw.
Zwakbegaafd? Dat verklaart in elk geval de foto die ik van haar heb gezien, waarbij ik me afvroeg waardoor B. zich nu precies aangetrokken voelde. Ook de moeder stond niet vooraan bij de schoonheidswedstrijden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Za het volgende:
Dus een zwakbegaafd kind dat net haar vader kwijt is, en daar gaat Marco zgn op af om zijn lusten op bot te vieren.
Maar waarom zouden John van den Heuvel en die andere journalisten dan het risico nemen? het heeft circa 1,5 jaar geduurd he. Ze hebben alles afgewogen, en nu toch besloten dat de bewijsvoering waarmee ze gekomen zijn overtuigend genoeg is.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zwakbegaafd? Dat verklaart in elk geval de foto die ik van haar heb gezien, waarbij ik me afvroeg waardoor B. zich nu precies aangetrokken voelde. Ook de moeder stond niet vooraan bij de schoonheidswedstrijden.
Als dit klopt, wordt de zaak voor B. een stuk sterker. Immers, als je je naar believen kunt laten afpijperen door Maan, Hond etc. etc. is het niet heel waarschijnlijk dat je je ook nog vergrijpt aan een zwakbegaafde.
De media-aandacht bewijst hun gelijk. Zij zijn niet op zoek naar de waarheid, maar naar sensatie. Dat is gelukt. Als B. wordt vrijgesproken wassen zij hun handen in onschuld.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom zouden John van den Heuvel en die andere journalisten dan het risico nemen? het heeft circa 1,5 jaar geduurd he. Ze hebben alles afgewogen, en nu toch besloten dat de bewijsvoering waarmee ze gekomen zijn overtuigend genoeg is.
Het is afwachten. John van den Heuvel zegt dat het bewijs overtuigend is.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De media-aandacht bewijst hun gelijk. Zij zijn niet op zoek naar de waarheid, maar naar sensatie. Dat is gelukt. Als B. wordt vrijgesproken wassen zij hun handen in onschuld.
Wat is dit dan weer.... lmaoquote:Op donderdag 16 december 2021 19:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Gelukkig heeft hij nog wel een grote fanclub.
Juist zwakbegaafde kinderen worden het slachtoffer van grijpgrage tengels; die kunnen zich namelijk nog minder verzetten, laat staan dat ze de cognitieve capaciteiten hebben om door te hebben wat er gaande is. En dat weten lieden (geen idee of Marco daar bij hoort, innocent until proven guilty) die graag domineren maar ook voorzichtig zijn heel goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zwakbegaafd? Dat verklaart in elk geval de foto die ik van haar heb gezien, waarbij ik me afvroeg waardoor B. zich nu precies aangetrokken voelde. Ook de moeder stond niet vooraan bij de schoonheidswedstrijden.
Als dit klopt, wordt de zaak voor B. een stuk sterker. Immers, als je je naar believen kunt laten afpijperen door Maan, Hond etc. etc. is het niet heel waarschijnlijk dat je je ook nog vergrijpt aan een zwakbegaafde.
Hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist zwakbegaafde kinderen worden het slachtoffer van grijpgrage tengels; die kunnen zich namelijk nog minder verzetten, laat staan dat ze de cognitieve capaciteiten hebben om door te hebben wat er gaande is. En dat weten lieden (geen idee of Marco daar bij hoort, innocent until proven guilty) die graag domineren maar ook voorzichtig zijn heel goed.
Enorm simplisme om te denken dat het altijd puur om uiterlijk gaat. Het gaat om macht.
Misschien ook eens inlezen in die materie aleer je met je standaard voetbalkantinegezwam komt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hier spreekt een ervaringsdeskundige.
Levenservaring heet dat, beste jongen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien ook eens inlezen in die materie aleer je met je standaard voetbalkantinegezwam komt.
Geloof direct dat je je heel veel in voetbalkantines ophoudt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Levenservaring heet dat, beste jongen.
Niveautje hoor!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Precies nooit om precies te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geloof direct dat je je heel veel in voetbalkantines ophoudt.
Ja die tijd waarin we leven…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:00 schreef TLC het volgende:
Covid, Russische dreiging bij Oekraine, we zitten opgeschept met een kut koningshuis, verwoestende tornado's in de VS, Marco die een voorkeursbehandeling krijgt a.k.a klassenjustitie, Linda de Mol is telkens op tv, Frank de Boer die nog steeds denkt een goede trainer te zijn...
![]()
in wat voor barre tijden we leven
Pure poëzie dit...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:41 schreef Za het volgende:
[..]
Midden in de nacht sneakt hij het huis in in een zwart trainingspak, na eerst met gedoofde lichten de straat in te zijn gereden, op zoek naar een kwetsbaar zwakbegaafd kind om zijn vuige lusten op bot te vieren, de stadion artiest die ze voor het uitkiezen heeft.
[..]
Heh... waar zie jij een foto dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Geen foto, maar wel een duidelijk beeld dat een kwetsbaar en jong meisje een makkelijkere prooi is dan een hitsige groupie.. arm kind is immers altijd bereikbaar onder het mom van medeleven…quote:Op donderdag 16 december 2021 22:50 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Heh... waar zie jij een foto dan?
Even googlen op haar naam.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:50 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Heh... waar zie jij een foto dan?
Oh ja ik weet haar naam niet..quote:Op donderdag 16 december 2021 23:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Even googlen op haar naam.
Even googlen op haar moeders naam.quote:Op vrijdag 17 december 2021 08:31 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Oh ja ik weet haar naam niet..
Wat een intens domme reactie ditquote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hele zure user af en toe.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:36 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Deze user schijnt ook een WIA-uitkering te hebben.
Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
Marco Borsato klaagt nu de vrouw aan die hem aangeklaagd heeft.
zuur?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hele zure user af en toe.
Ik denk dat een nuttige daginvulling zou kunnen helpen.
Damage control.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
Marco Borsato klaagt nu de vrouw aan die hem aangeklaagd heeft.
Yuk.
160 > 75quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Dat is doorgaans alleen nuttig bij mensen met een IQ > 75.
Hij heeft in ieder geval wel gelijk maar begrijpend lezen en dingen duiden is niet je sterkste kant. Dat laat je hier dagelijks zien.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |