Lekker constructief.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:21 schreef StephanL het volgende:
Lol Widers, Klaver en Marijnissen staan er maar al vast
Die hele volstrekt niet constructieve houding van de SP is ook wel de reden dat die partij afbladdert.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:19 schreef Pedroso het volgende:
Zelfde geldt eigenlijk voor Marijnissen, al zal dat wat minder grof zijn.
Het is een kunstwerk en moet er volgens mij de hele periode dat ze hier zitten in de tijdelijke zaal hangen. Daarna zal het wel naar een museum gaan, oid.quote:
Hopen dat met name Wilders en Marijnissen heel snel door die 8 interrupties heen zijn...quote:Op donderdag 16 december 2021 10:21 schreef StephanL het volgende:
Lol Widers, Klaver en Marijnissen staan er maar al vast
Dacht een roze olifant te zien. Goed naar binnen gesmokkeld idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
Zag een varken volgens mij, geen idee wat er op stond.
Lekker gecontroleerd bij de ingang
Als je een doek onder je shirt om je heen wikkelt, is dat vrij lastig te vinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
Zag een varken volgens mij, geen idee wat ee op stond.
Lekker gecontroleerd bij de ingang
Iets over "Noodtoestand klimaatcrisis"quote:Op donderdag 16 december 2021 10:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je een doek onder je shirt om je heen wikkelt, is dat vrij lastig te vinden.
Maar ik heb ook niet gelezen wat er stond, iemand wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |