Fijn om te lezen kerel en klasse gehandeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @Wereldgozer ?quote:
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @:Wereldgozer ?
Dit belooft niet veel goeds!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.
Wraps met zalm en avocado salsa.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Topquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Als onze tijd is gekomen dan is onze tijd gekomen Nielsie. Daar kan jij of zelfs de admins hier op Fok! Niks aan doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds!
[ twitter ]
Cup noodles. Sommige users zijn nog student hier dus geen uitgebreid buffet hierquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Mexicaanse schotel aardappel en chili con carne…quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blood of the unholy swan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is WK darts dus ik slinger de frituur aan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien omdat ik dat lekker vindquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou je vrijwillig een bamihap nemen
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:09 schreef Charz het volgende:
Vandaag al gedeeltelijk kerstboodschappen in huis gehaald.. ennnn ga voor het eerst oliebollen bakken met oud en nieuw.
Het is FRIET godverdommequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Patat.
Ik doe ook patat. Met twee snacks.
je zou kunnen starten met maaltijden inplannenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.
Doe lekker zelfquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
Kan een blauwe die link fixen aub, zo niet ook prima.
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zou kunnen starten met maaltijden inplannen
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.
Denk je dat ik terminaal ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |