Goed gehandeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
3-1quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:Scrummie , je voorspelling voor dit weekend?
Fijn dat hij weer thuis is Lans.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Goed te horen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijn om te lezen kerel en klasse gehandeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @Wereldgozer ?quote:
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @:Wereldgozer ?
Dit belooft niet veel goeds!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.
Wraps met zalm en avocado salsa.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Topquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als onze tijd is gekomen dan is onze tijd gekomen Nielsie. Daar kan jij of zelfs de admins hier op Fok! Niks aan doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds!
[ twitter ]
Cup noodles. Sommige users zijn nog student hier dus geen uitgebreid buffet hierquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Mexicaanse schotel aardappel en chili con carne…quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blood of the unholy swan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is WK darts dus ik slinger de frituur aan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien omdat ik dat lekker vindquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou je vrijwillig een bamihap nemen
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:09 schreef Charz het volgende:
Vandaag al gedeeltelijk kerstboodschappen in huis gehaald.. ennnn ga voor het eerst oliebollen bakken met oud en nieuw.
Het is FRIET godverdommequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Patat.
Ik doe ook patat. Met twee snacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |