TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZERMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat is het waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt echt 15 jaar geleden
Inspiratie was weg maar een topic hoort open te zijnquote:
Dan ben je sowieso niet wijsquote:Op woensdag 15 december 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn mensen met Prijs in de pick'em.
Uberhaupt niet echt op WK's tot de afgelopen twee jaar tochquote:Op woensdag 15 december 2021 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig jaar had Price de grootst mogelijke moeite met Jamie Lewis.
Hij is niet zo goed in eerste rondes op het WK.
De eerste set.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was wat anders gaan doen in de verwachting dat dit gelopen race zou zijn.
WTF heb ik gemist?
Hopelijk neemt hij de kop van Edhouse meequote:Op woensdag 15 december 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Price gaat straks in de pauze de kleedkamers even verbouwen.
Vervelend he, als mensen in een topic het steeds over een spelletje hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:23 schreef Coco het volgende:
Hou je een beetje in met dat scoritogeneuzel. Dank.
Edhouse raakt opeens dubbels.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was wat anders gaan doen in de verwachting dat dit gelopen race zou zijn.
WTF heb ik gemist?
In de reclame mag dat.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vervelend he, als mensen in een topic het steeds over een spelletje hebben.
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho heeft een pittige mening over Brits publiek.
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die krasloten halen in het leven kan ik ook niet mee omgaan.
Wel kraskalenders?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik juichquote:Op woensdag 15 december 2021 23:23 schreef Coco het volgende:
Hou je een beetje in met dat scoritogeneuzel. Dank.
Mwah hij had in het WK 2018 een genotswedstrijd tegen vGerwen in de laatste 16.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uberhaupt niet echt op WK's tot de afgelopen twee jaar toch
Niks mis daarmee.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
-edit- Scheissequote:Op woensdag 15 december 2021 23:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Gokken is voor tokkies.
Daar valt de eindejaarsloterij ook onder.
Aldi is een schooier winkel.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Beenham voor ¤4.19- Dat moet niet te vreten zijn.
En dan meteen in de winkel openkrassen en van de gewonnen 2 euro meteen weer een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
ALDI is voor minima.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:26 schreef K_uit_h het volgende:
De ALDI-reclame hangt mij nu al een beetje de keel uit..
In 2017 11.5 rug gepakt.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Gokken is voor tokkies.
Daar valt de eindejaarsloterij ook onder.
Ik ken mensen die alleen naar de Aldi gaan voor de wijn (zeggen ze).quote:Op woensdag 15 december 2021 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Aldi is een schooier winkel.
Daar verkopen ze die godenchips ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Aldi is een schooier winkel.
'zowat iedere winkel'quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar verkopen ze die godenchips ook niet.
Op zijn vroegst pas na de kerst.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht wel minimaal één rant dit wk.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op zijn vroegst pas na de kerst.
Verdriet wegdrinken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb met Sint ieder een kraslot gegeven
0 euro allen.
Oplichterij
Ik heb die van 2020 nog niet geïnd, maar daar 15 euro op. En bij de extra spellen van dit jaar al 10 euro.quote:
Kort format kan altijd verkeerd uitpakken. Edhouse is ook niet bepaald goed, dus dit moet nog wel goed komen voor Gezzy.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Ben alweer klaar met dat publiek. Hopelijk snel een covid uitbraak en weer lege zalen. Wat een paupervolk. Price is er met de kop ook niet bij.
Jij bent toch nog steeds student?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Toen ik als student boodschappen bij de Lidl deed kocht ik erg vaak Salt & Pepper chips oid
Die zijn wel teringlekker
Dat fluiten kan je wel kapot makenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kort format kan altijd verkeerd uitpakken. Edhouse is ook niet bepaald goed, dus dit moet nog wel goed komen voor Gezzy.
Ligt op een oor.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Dr_Flash ik hoor een nieuw liedje voor het liederenboekje
Dit hoor ik vaker op dit forumquote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdorie. Jij bent jonger dan ik dacht.
Stadions OPEN.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Ik ga dit jaar de oudejaarsloterij winnen, dus jullie hoeven geen lot te kopen.
Ter info.
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die onzin skip ik sowiesoquote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Ter info.
Correct.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
John Part - Bill Davis 2009.
Ik voel, zonder het commentaar te luisteren, dat deze al gecalld is.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij een tokkie wasquote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
Ter info.
Eens. Flophouse is een walgelijke actquote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat het publiek Edhouse liever nog een ronde ziet
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij een tokkie was
Dat is altijd met die (ex-) modsquote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon een spannende partij willen zien denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat het publiek Edhouse liever nog een ronde ziet
Tenzij ze zich als een klein kind gedragen?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is altijd met die (ex-) mods
Nou nou nouquote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik had @:tagliano een jaar of 50 geschat.
Kijk als het nou een sympathiek figuur als Wilson is... Dat zelfs niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Flophouse is een walgelijke act
Wat drink je nu? Godenbier van een fokker?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij een tokkie was
Aan de ene kant vind ik het weer walgelijk hoe het publiek zich gedraagtquote:
Zo'n potje van een favoriet dat je denkt 3-0 en dan op bed die dan spannend wordt is ultiem genot.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het weer walgelijk hoe het publiek zich gedraagt
Aan de andere kant heeft Price echt geoogst wat ie zelf heeft gezaaid.
En tot diep in de nachtquote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n potje van een favoriet dat je denkt 3-0 en dan op bed die dan spannend wordt is ultiem genot.
Categorie "morgen bij de koffieautomaat" zou @MasterCaller zeggenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n potje van een favoriet dat je denkt 3-0 en dan op bed die dan spannend wordt is ultiem genot.
Dit is wat het WK het WK maakt om er maar even wat in te gooien.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Publiek is bij zulke wedstrijden toch altijd voor underdog?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Price echt geoogst wat ie zelf heeft gezaaid. Doet mij een beetje denken aan Berghuis wat dat betreft (dat is ook een jongen met buien).
Het is een loterij.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wat het WK het WK maakt om er maar even wat in te gooien.
Tja. Wel jammer. Het is gewoon altijd prijs.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Price echt geoogst wat ie zelf heeft gezaaid. Doet mij een beetje denken aan Berghuis wat dat betreft (dat is ook een jongen met buien).
Niet op zo’n manier.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Publiek is bij zulke wedstrijden toch altijd voor underdog?
Dat mag, maar de favoriet uitfluiten is wel wat onsportief.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Publiek is bij zulke wedstrijden toch altijd voor underdog?
In tegenstelling tot die loterij waar je aan mee doet.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Wel jammer. Het is gewoon altijd prijs.
B. Nito van de Pasquote:
U las het hier voor het eerst.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Price wint dit gewoon easy hoor.
Geen handgenotquote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grootste genotspot op de openingsavond vond ik toch wel vGerwen-Klaasen twee jaar terug
Weet je wie ook een man met buien was?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price is een jongen met buien.
Had ik tussen half acht en half negen ookquote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Krijg de neiging om dingen naar de tv te gooien
Stukje errors in je hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Nattekat?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook een man met buien was?
Vraag ter bevestiging: zit er niemand in zijn hoofd?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook een man met buien was?
Stukje Marco.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grootste genotspot op de openingsavond vond ik toch wel vGerwen-Klaasen twee jaar terug
Ik doelde eigenlijk op Hitler maar Berghuis past ook prima in een WO2 verwijzing.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag ter bevestiging: zit er niemand in zijn hoofd?
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Berghiusquote:Op woensdag 15 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Hitler maar Berghuis past ook prima in een WO2 verwijzing.
Was er ook niet een potje dat Kim H ineens 100+ gooide.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Berghof bedoel je.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Hitler maar Berghuis past ook prima in een WO2 verwijzing.
Hoe KAN dit?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:42 schreef Szura het volgende:
Verbazingwekkend dat dit dezelfde man is uit de eerste ronde
Alsof hij zwaar onder zijn niveau staat te gooien.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
Edhouse blijft maar wegwerpgebaren maken
'Net miste ik veel meer dubbels, wat is dit voor een geouwehoer'quote:Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof hij zwaar onder zijn niveau staat te gooien.
U ziet het na de reclame.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Zien we hier de definitieve doorbraak van Edhouse?
Is dit het defnitieve einde tijdperk Price?
Schijnbaar helpt het om zwaar boven zijn niveau te gooien.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof hij zwaar onder zijn niveau staat te gooien.
Al geweest en staat nog steeds niet op de kaart.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
HET WK SETJE JAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb hem nog niet gehoord maar ik vond het gewoon mooi dat ze die onzin door hebben gezet dit jaar. Ook dat ene jaar dat dat setje veel te duur was en ze het aan de straatstenen niet kwijt krijgen. Dus nu maar een weggooisetje van 16 euroquote:Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al geweest en staat nog steeds niet op de kaart.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het likken en aan het hoofd krabben is begonnen.
Wattimena.gif
Je kunt iemand met down wel vragen of hij zich niet als iemand met down wil gedragen, het blijft iemand met downquote:Op woensdag 15 december 2021 23:45 schreef Grifte het volgende:
Wat een geneuzel over dat publiek. Had Price zich al die jaren gewoon niet als een debiel moeten gedragen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:45 schreef Grifte het volgende:
Wat een geneuzel over dat publiek. Had Price zich al die jaren gewoon niet als een debiel moeten gedragen.
De afstand is natuurlijk niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Price kan er zelf niet zoveel aan doen zegt ie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat hoefde niet, want er zou geen setje zijn. Aldus volgens mij @wimderonquote:Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al geweest en staat nog steeds niet op de kaart.
Price ook wel.quote:
Edhouse lijkt mij vriendjes met Marco B.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een enorme smeerpijp. Dat kan niet anders.
Al besproken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Edhouse valt in hetzelfde straatje als Marco B.
GMTAquote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eerste live orgasme van dit wk zojuistquote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prijs hep alleen een spiegeltje nodig om klaar te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |