Ken je geen brandende liefde?quote:
beterquote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
ja me2quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waarom er in de OP een huisje in de fik staat.
Das toch alleen als je SOA hebt?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken je geen brandende liefde?
Ik heb zijn boek,gesigneerd.quote:
heb ik gekend jaquote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken je geen brandende liefde?
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
Weet ik veel, je kan mij veel vragen maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das toch alleen als je SOA hebt?
Is dat een admin en de banknop?quote:
Ik weet welke.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat een admin en de banknop?
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bedoelt
Zekersquote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.
Ik ben soms zo goed en scherp.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.
Altijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben soms zo goed en scherp.
Doe het gezellig hier en het komt wel goed.quote:
Nee joh, ze moet gewoon gezellig hier blijven.quote:
Ze moet gezellig doen wat ze zelf wilquote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, ze moet gewoon gezellig hier blijven.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ze moet gezellig doen wat ze zelf wil
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar soms kwaak ik ook maar en beetje in het rond.
Zolang we maar om elkaar kaar kunnen lachen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
Soms kwak ik ook maar wat in het rond
Thats the spiritquote:Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar om elkaar kaar kunnen lachen.
Tof dat je het zegt, wil je nu mijn voet loslaten.quote:
Wat een schattig huisje.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
Jij bent ook schattig.quote:
Ow, dat was jouw voetquote:Op donderdag 16 december 2021 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof dat je het zegt, wil je nu mijn voet loslaten.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar om en met!! elkaar kunnen lachen.
Mailyquote:Op donderdag 16 december 2021 06:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar ligt de nadruk? Op jouw of op voet?![]()
Greysquote:Op donderdag 16 december 2021 07:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily![]()
![]()
![]()
Wat ben jij altijd vroeg
Meh, Mini was weer eens aan het spoken. Hoest niet echt meer, maar komt wel bij ons liggen woelen en draaien.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:47 schreef maily het volgende:
[..]
Bij jullie ook? Allemaal goed geslapen?
Ja dan ben je wakker ..... helaas .... kun je nog wat inhalen vandaag?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Mini was weer eens aan het spoken. Hoest niet echt meer, maar komt wel bij ons liggen woelen en draaien.
Misschien iets, hij gaat vanmiddag weer naar de opvang.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dan ben je wakker ..... helaas .... kun je nog wat inhalen vandaag?
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.quote:
Okee dan!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.
Hoe is het met jou?
Oh bah wat naar die onrustige nacht.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Take it easy!
Hier issie wel okay. Weer een onrustige nacht door Mini-ToT, maar die ligt nu nog bij te slapen van al die drukkigheid!Dan heb ik zelf nu even tijd om op eigen tempo wat wakker te worden.
Haha doe ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah wat naar die onrustige nacht.
Effe rust, mag ook wel eens he !En eh jij ook take it easy!
Aah, en daarna?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha doe ik.
Over 2,5 uur ga ik weer koterslingeren.
Boodschapen doen, denk ik. En verder chillen. Moet nog wat ontwerpjes voor FOK! maken, misschien dat ik er dan eindelijk aan toe kom. Ik had m'n hoofd er de hele tijd niet naar staan, maar gelukkig had het geen haast.quote:
Aah, succes dan maar. Boodschappen blegh!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Boodschapen doen, denk ik. En verder chillen. Moet nog wat ontwerpjes voor FOK! maken, misschien dat ik er dan eindelijk aan toe kom. Ik had m'n hoofd er de hele tijd niet naar staan, maar gelukkig had het geen haast.
Aaawh schatjequote:Op donderdag 16 december 2021 09:53 schreef ToT het volgende:
Meneertje zit hier weer naast me muziek te maken op z'n kleine keyboard.
Lekker! Wandel ze!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker! Wandel ze!Dankjewel Ma1lySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:01 schreef ToT het volgende:
Een enorm sterke typhoon raast nu over de geboortestad van mevrouw ToT.
Niemand van haar familie of vrienden is meer online geweest sinds die orkaan aan land kwam. Hopelijk slechts een beschadigde zendmast of dat er stroomuitval is.
Ik zag dit topic voorbijkomen en moest aan jullie denken .... WKN / Zeer zware orkaan voor de Filipijnenquote:Op donderdag 16 december 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Toch nog iemand online kunnen vinden. De typhoon wendt zich nu af van haar geboorteplaats en gaat nu richting Cebu, waar mensen doodleuk zitten te surfen met die lekker harde wind, terwijl 's werelds sterkste storm van dit jaar op hen af komt razen.
Ja echt niet tof.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dit topic voorbijkomen en moest aan jullie denken .... WKN / Zeer zware orkaan voor de Filipijnen
Sterkte ....
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Schattig! Hoe oud was Mini-ToT daar?
gelukkig ToTquote:Op donderdag 16 december 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Toch nog iemand online kunnen vinden. De typhoon wendt zich nu af van haar geboorteplaats en gaat nu richting Cebu, waar mensen doodleuk zitten te surfen met die lekker harde wind, terwijl 's werelds sterkste storm van dit jaar op hen af komt razen.
Geen ideequote:Op donderdag 16 december 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft er een rookbom afgestoken?
Het is wereldwijd de zwaarste storm van het jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig ToT
nu hopen dat het allemaal mee valt
ik hoop dat het niet gebeurd ToTquote:Op donderdag 16 december 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wereldwijd de zwaarste storm van het jaar.
De woonomgeving van de familie van mijn vrouw is wel redelijk geraakt, maar de vrees is dat het terug zal keren (wat regelmatig gebeurt) en dat ze dan harder getroffen zullen worden.
Ja afwachten. Gelukkig hebben zij wel een sterk huis, alleen is het dak wel redelijk kwetsbaar. (Mijn vrouw wilde een betonnen dak voor hen hebben, maar haar moeder koos voor een dak van golfplaten omdat ze dat mooier vond. Wel met allerlei verstevigende maatregelen die waarschijnlijk helaas niet tegen dit soort krachten bestand zijn.)quote:Op donderdag 16 december 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet gebeurd ToT
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja afwachten. Gelukkig hebben zij wel een sterk huis, alleen is het dak wel redelijk kwetsbaar. (Mijn vrouw wilde een betonnen dak voor hen hebben, maar haar moeder koos voor een dak van golfplaten omdat ze dat mooier vond. Wel met allerlei verstevigende maatregelen die waarschijnlijk helaas niet tegen dit soort krachten bestand zijn.)
Het huis is ook kwetsbaar voor overstromingen, maar die lijken momenteel nog wat verder van hen vandaan plaats te vinden, maar we weten niets zeker.
de man die MAX had gevlogen na de overwinning van Max was wel heeeeel goed!quote:
Is dat dezelfde?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die MAX had gevlogen na de overwinning van Max was wel heeeeel goed!
geen ideequote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat dezelfde?
Piloot Christiaan Beers uit Boksum.
Wow netjes!quote:Op donderdag 16 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/woerden(...)verstappen~a1b44596/
Gaaf! Dan ben je wel een super pilootquote:Op donderdag 16 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/woerden(...)verstappen~a1b44596/
wel heel strak jaquote:Op donderdag 16 december 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaaf! Dan ben je wel een super piloot
Was nog strakker geweest als hij Max Verstappen WDC 2021 had geschrevenquote:
oh hierquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was nog strakker geweest als hij Max Verstappen WDC 2021 had geschreven
quote:
zag de post niet staan, sprong gelijk naar de laatstequote:
had je me nodig?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
zag de post niet staan, sprong gelijk naar de laatste
Ja m'n schouders en nek moeten gemasseerd wordenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja m'n schouders en nek moeten gemasseerd worden
Ga ik zo indienenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zou een verzoekje sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet iets toegeven, ik zit weer aan coke
ik hou van pepsi max cherrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet iets toegeven, ik zit weer aan coke
Vanilla is ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Cherry smaak van Coca Cola vind ik lekkerder om mee te mixen, maar mijn absoluut favoriet blijft Dct. Pepperquote:
Toen die een tijdje uit de running was in NL kon je wel nog 1 liter flessen kopen bij Kaufland in Duitsland. Toen vond ik het totaal niet erg om af en toe terug naar mijn ouders te gaan die op fiets afstand van Duitsland wonenquote:
Wel fijn dat ie weer terug isquote:Op donderdag 16 december 2021 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen die een tijdje uit de running was in NL kon je wel nog 1 liter flessen kopen bij Kaufland in Duitsland. Toen vond ik het totaal niet erg om af en toe terug naar mijn ouders te gaan die op fiets afstand van Duitsland wonen
Inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie weer terug is
Ben jij ook al zo'n onmensquote:Op donderdag 16 december 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet serieus bijna overgeven als ik dat drink!
Zaaalig inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 13:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat een weer buiten, volop zon en 12 graden
Je zou bijna denken dat het al lente isquote:Op donderdag 16 december 2021 13:49 schreef Deisyy het volgende:
het moet wel een beetje zo door blijven gaan, ik wil morgen buiten trainen en hard gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken om uit te glijden.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:49 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Kom ik dan aankakken met alleen mijn speedo aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zaaalig inderdaad![]()
Dag jas, hallo vest.
Hahaatjesquote:Op donderdag 16 december 2021 14:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kom ik dan aankakken met alleen mijn speedo aan.
wat waar?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:49 schreef Deisyy het volgende:
volop zon in het midden van het land dus je zit echt verkeerdquote:Op donderdag 16 december 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:
ben ik stiekem in 1 of ander scandinavisch land beland?
het is hier grijs en grauw
en 9C
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
volop zon in het midden van het land dus je zit echt verkeerd
ja maar we wisten al dat jij in het verkeerde deel van het land woondequote:Op donderdag 16 december 2021 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier geen zon en het was mistig
Helemaal nietquote:Op donderdag 16 december 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar we wisten al dat jij in het verkeerde deel van het land woonde
helemaal welquote:
ik ben blauw dus ik heb altijd gelijkquote:
Hahaquote:Op donderdag 16 december 2021 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben blauw dus ik heb altijd gelijk
We? Ik niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar we wisten al dat jij in het verkeerde deel van het land woonde
Dan weet je het nuquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef maily het volgende:
Team Hamilton heeft massa's petten en shirtjes laten bedrukken met "Hamilton Champion".
Dat spul kan mooi in de zak van Max
Moet Lewis lekker doen joh, dan blijft hij de komende tijd in de hoofden van fans hangen als 'de coureur die er niet tegen kon dat hij verslagen werd'quote:Op donderdag 16 december 2021 15:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
![]()
![]()
![]()
Toto Wolff twijfelt of Lewis Hamilton volgend jaar nog in Formule 1 rijdt: 'Hij zal pijn nooit kwijtraken'
Updated 47 min geleden
56 min geleden
in AUTOSPORT
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet Lewis lekker doen joh, dan blijft hij de komende tijd in de hoofden van fans hangen als 'de coureur die er niet tegen kon dat hij verslagen werd'
Je moet ook een beetje uitkijken met onze lieflijke mevrouw, anders word ze minder lieflijk!quote:
Mwa dat gebeurd niet zo snelquote:Op donderdag 16 december 2021 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje uitkijken met onze lieflijke mevrouw, anders word ze minder lieflijk!
klopt crybaby tochquote:Op donderdag 16 december 2021 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet Lewis lekker doen joh, dan blijft hij de komende tijd in de hoofden van fans hangen als 'de coureur die er niet tegen kon dat hij verslagen werd'
Ja het gaat nu een stuk beter en hij eet de spaghetti nu ook blindelings, met de fijngepureerde groenten en het gehakt en alles er doorheen!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat heeft zichtbaar gesmaakt.![]()
Hij eet nu heel goed toch?
Haha jawel, en met praten ook wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo zie je maar, dat t wel goed komt
Ssstttttt! Voor je het weet leest hij hier mee!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gaat nu een stuk beter en hij eet de spaghetti nu ook blindelings, met de fijngepureerde groenten en het gehakt en alles er doorheen!
Nou goeie ogen heeft ie ookquote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jawel, en met praten ook wel.
Toen ik hem naar de speelzaal bracht, zag hij nog sneller dan ik dat het licht op groen was gesprongen!
Haha zeker!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou goeie ogen heeft ie ookHaha..
Da's fijn om te lezen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gaat nu een stuk beter en hij eet de spaghetti nu ook blindelings, met de fijngepureerde groenten en het gehakt en alles er doorheen!
Nu nog oefenen op mobiele flitscamera's en politieauto's.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!
Hup, daar ging het wijsvingertje: "GROEN! GROEN!!!!"
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog oefenen op mobiele flitscamera's en politieauto's.![]()
Zo te zien kookt mevrouw ToT nog steeds goedquote:
Dat heb ik gekookt!quote:Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo te zien kookt mevrouw ToT nog steeds goed
Nice, al zou ik het ei weg laten (ervan uit gaand dat je de pasta niet zelf hebt gemaakt)quote:Op donderdag 16 december 2021 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik gekookt!
Flinke pot saus, allerlei groenten door de hakselaar, helemaal fijn choppen en mengen met de saus, dat een tijdje laten koken.
Gehakt mengen met geraspte kaas, ei en kruiden (waarom krijg ik een opgekauwde wortel in mijn handen terwijl ik dit typ?), goed laten bakken, alles mengen, spaghetti in bouillon koken, alles bij elkaar doen, nog wat extra kaas en klaar!
Ja ach dat ei was om het gehakt wat zachter te maken, en dat heeft geholpen; normaal spuugt hij dat altijd uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice, al zou ik het ei weg laten (ervan uit gaand dat je de pasta niet zelf hebt gemaakt)
Yep is een deurtje verderquote:Op donderdag 16 december 2021 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach ik zit in het verkeerde topic hiervoor.
Je hebt zeker 10 tabbladen open staanquote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Letterlijk een tabblad verder.
Ja dat kan ook prima. Of met ctrl-tab.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ik klik gewoon met t pijltje boven aan om naar een andere tabblad te gaan
GGquote:Op donderdag 16 december 2021 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan ook prima. Of met ctrl-tab.
Ha daar is Greys ook.
Ja, er zitten wat bij die eigenlijk moeten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef greysbones het volgende:
ik doe niet aan kerstkaarten![]()
jij wel?
We hebben nog even toch? Nog meer dan een week.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Ja moet ik nog steeds doen. We hebben 3 kaarten binnen gekregen hier.
de post is niet meer wat het was hequote:Op donderdag 16 december 2021 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er zitten wat bij die eigenlijk moeten.
[..]
We hebben nog even toch? Nog meer dan een week.
Nee dat is waar, maar zondag gepost dan is het vrijdag toch wel over?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de post is niet meer wat het was he
ik denk het wel jaquote:Op donderdag 16 december 2021 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar zondag gepost dan is het vrijdag toch wel over?
komt goed GGquote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Valt zowat een steen van mijn hart.
Nee, dat niet. Of dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt goed GG![]()
geen stadspost daar?
Wij wel ... maar het worden er steeds minder ...quote:Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef greysbones het volgende:
ik doe niet aan kerstkaarten![]()
jij wel?
Jazekerquote:Op donderdag 16 december 2021 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het? De kerstkaarten al op de post gedaan?
moet vast geen probleem zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Of dat weet ik eigenlijk niet.
Heb ook wat adressen te doen aan de andere kant van het land.
Hier ook, ik krijg steeds minder terug. En niet dat dat dan elektronisch gaat (whatsapp groet of facebook of email), het worden er gewoon steeds minder.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wij wel ... maar het worden er steeds minder ...
ik ben er gewoon te slecht in om te doenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wij wel ... maar het worden er steeds minder ...
[..]
Jazeker
Ja ... meteen afschrijven van de lijst dan!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook, ik krijg steeds minder terug. En niet dat dat dan elektronisch gaat, het worden er gewoon steeds minder.
Ik doe nog 1 of 2 jaar een kaart en daarna is het inderdaad 'dan niet'.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ... meteen afschrijven van de lijst dan!
jammer is dat hequote:Op donderdag 16 december 2021 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 of 2 jaar een kaart en daarna is het inderdaad 'dan niet'.
Vaak zijn die contacten ook alleen maar per kerstkaart dus hmja.
Laat mini een beetje meekleurenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Ja moet ik nog steeds doen. We hebben 3 kaarten binnen gekregen hier.
Ja misschien wel. Ik kan natuurlijk ook zelf actiever erachteraan gaan maar dat blijven dan bij voornemens.quote:
ik ken hetquote:Op donderdag 16 december 2021 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ik kan natuurlijk ook zelf actiever erachteraan gaan maar dat blijven dan bij voornemens.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Vriendschappen verwater vaak, dat is wel zonde
Yup, is me vaak overkomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Vriendschappen verwater vaak, dat is wel zonde
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
Vrienden komen
Vrienden gaan
Maar mijn liefde voor jou zal altijd blijven bestaan
Zo praat je niet over het edele geslacht der Konijnenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
Zo, ff Heilung flink laten schallen hier, en nu staat dat kutkonijn weer op!
Ja je moet compromissen sluiten he!
Ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo praat je niet over het edele geslacht der Konijnen![]()
poeskonijn?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo praat je niet over het edele geslacht der Konijnen![]()
Lavenderrr!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi moppies) zijn jullie al een beetje in de Kerststemming?
Ik denk dat ik vannacht maar eens een bezoekje ga brengen aan huizen @ToTquote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht maar eens een bezoekje ga brengen aan huizen ToT
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Lavieeeequote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dat krijg je ervan als je slecht praat over Konijntjes! Dat kunnen wij niet aan ons voorbij laten gaanquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht maar eens een bezoekje ga brengen aan huizen @:ToT
[ afbeelding ]
Allemaal hoi terugquote:
Dat is weer mooi gezegd...quote:Op donderdag 16 december 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
Vrienden komen
Vrienden gaan
Maar mijn liefde voor jou zal altijd blijven bestaan
jij dus ook nietquote:Op donderdag 16 december 2021 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal hoi terugen ja, wat jij zegt; de stemming zoals vroeger wil nog niet echt komen. Hopelijk volgend jaar wel weer.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, even een krachtig statement.
Disturbed vindt van wel!quote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stilte kan ook krachtig zijn.
Dat is zeker zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stilte kan ook krachtig zijn.
Al sinds 1 novemberquote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ken ik niet, even luisteren...quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef ToT het volgende:
We hebben hier nu die bruine beer in dat blauwe huis op staan.
Tering wat is dit dom!Maar wel een leuke afwisseling van Nijntje!
ja ik weet hetquote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef ToT het volgende:
We hebben hier nu die bruine beer in dat blauwe huis op staan.
Tering wat is dit dom!Maar wel een leuke afwisseling van Nijntje!
Is geen liedje, maar een poppenserie voor kinderen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ken ik niet, even luisteren...
Oh holy night vind ik zó prachtig.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel veel mensen vinden hun versie verschrikkelijk, maar ik vind hem echt geniaal!
Ja ik zie het. Dit vindt mini-ToT leuk?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geen liedje, maar een poppenserie voor kinderen.
Sowieso beter dan Bumba ja, en ook beter dan Booba en allerlei van dat soort meuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik weet het
maar ja wel wat afwisseling
ik vind het beter dan Bumba enz
oh ja Pengu is ook leuk
Nu net voor het eerst opgezet en het houdt hem ff zoet....quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Dit vindt mini-ToT leuk?
24 minuten...quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu net voor het eerst opgezet en het houdt hem ff zoet....
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh holy night vind ik zó prachtig.
is ook wel te doenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu net voor het eerst opgezet en het houdt hem ff zoet....
Jawel, voor af en toe is het wel geinig. Maar het liefst heb ik wel iets met spraak, zodat hij er wat van kan oppikken.quote:
Prachtigquote:
Ik keek vroeger beertje Colargol.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Bumba ja, en ook beter dan Booba en allerlei van dat soort meuk.
Teddy Ruxspinquote:Op donderdag 16 december 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik keek vroeger beertje Colargol.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik keek vroeger beertje Colargol.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Alles beter dan die kut eend.
Kwik Kwek Kwakquote:Op donderdag 16 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Alles beter dan die kut eend.
wel met duracell toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:ToT kent duidelijk de kracht van een echt konijntje nog niet
quote:
quote:
dat is correct en tevens juistquote:
kaninchen powerrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dat is correct en tevens juist
van Mascha de beer?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
Mannetje loopt hier de hele tijd om een eekhoorn te zeuren, maar ik heb geen idee welk filmpje hij bedoelt daarmee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |