Ken je geen brandende liefde?quote:
beterquote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
ja me2quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waarom er in de OP een huisje in de fik staat.
Das toch alleen als je SOA hebt?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken je geen brandende liefde?
Ik heb zijn boek,gesigneerd.quote:
heb ik gekend jaquote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken je geen brandende liefde?
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
Weet ik veel, je kan mij veel vragen maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das toch alleen als je SOA hebt?
Is dat een admin en de banknop?quote:
Ik weet welke.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat een admin en de banknop?
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bedoelt
Zekersquote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.
Ik ben soms zo goed en scherp.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk,wel mooi opgemerkt van SBE.
Altijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben soms zo goed en scherp.
Doe het gezellig hier en het komt wel goed.quote:
Nee joh, ze moet gewoon gezellig hier blijven.quote:
Ze moet gezellig doen wat ze zelf wilquote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, ze moet gewoon gezellig hier blijven.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ze moet gezellig doen wat ze zelf wil
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar soms kwaak ik ook maar en beetje in het rond.
Zolang we maar om elkaar kaar kunnen lachen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
Soms kwak ik ook maar wat in het rond
Thats the spiritquote:Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar om elkaar kaar kunnen lachen.
Tof dat je het zegt, wil je nu mijn voet loslaten.quote:
Wat een schattig huisje.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mag deze in de OP ?
[ afbeelding ]
Jij bent ook schattig.quote:
Ow, dat was jouw voetquote:Op donderdag 16 december 2021 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof dat je het zegt, wil je nu mijn voet loslaten.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar om en met!! elkaar kunnen lachen.
Mailyquote:Op donderdag 16 december 2021 06:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar ligt de nadruk? Op jouw of op voet?![]()
Greysquote:Op donderdag 16 december 2021 07:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily![]()
![]()
![]()
Wat ben jij altijd vroeg
Meh, Mini was weer eens aan het spoken. Hoest niet echt meer, maar komt wel bij ons liggen woelen en draaien.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:47 schreef maily het volgende:
[..]
Bij jullie ook? Allemaal goed geslapen?
Ja dan ben je wakker ..... helaas .... kun je nog wat inhalen vandaag?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Mini was weer eens aan het spoken. Hoest niet echt meer, maar komt wel bij ons liggen woelen en draaien.
Misschien iets, hij gaat vanmiddag weer naar de opvang.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dan ben je wakker ..... helaas .... kun je nog wat inhalen vandaag?
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.quote:
Okee dan!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.
Hoe is het met jou?
Oh bah wat naar die onrustige nacht.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Take it easy!
Hier issie wel okay. Weer een onrustige nacht door Mini-ToT, maar die ligt nu nog bij te slapen van al die drukkigheid!Dan heb ik zelf nu even tijd om op eigen tempo wat wakker te worden.
Haha doe ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah wat naar die onrustige nacht.
Effe rust, mag ook wel eens he !En eh jij ook take it easy!
Aah, en daarna?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha doe ik.
Over 2,5 uur ga ik weer koterslingeren.
Boodschapen doen, denk ik. En verder chillen. Moet nog wat ontwerpjes voor FOK! maken, misschien dat ik er dan eindelijk aan toe kom. Ik had m'n hoofd er de hele tijd niet naar staan, maar gelukkig had het geen haast.quote:
Aah, succes dan maar. Boodschappen blegh!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Boodschapen doen, denk ik. En verder chillen. Moet nog wat ontwerpjes voor FOK! maken, misschien dat ik er dan eindelijk aan toe kom. Ik had m'n hoofd er de hele tijd niet naar staan, maar gelukkig had het geen haast.
Aaawh schatjequote:Op donderdag 16 december 2021 09:53 schreef ToT het volgende:
Meneertje zit hier weer naast me muziek te maken op z'n kleine keyboard.
Lekker! Wandel ze!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah gaat wel. Beetje druk dus maar nu even rust ! Straks lekker een wandeling maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker! Wandel ze!Dankjewel Ma1lySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:01 schreef ToT het volgende:
Een enorm sterke typhoon raast nu over de geboortestad van mevrouw ToT.
Niemand van haar familie of vrienden is meer online geweest sinds die orkaan aan land kwam. Hopelijk slechts een beschadigde zendmast of dat er stroomuitval is.
Ik zag dit topic voorbijkomen en moest aan jullie denken .... WKN / Zeer zware orkaan voor de Filipijnenquote:Op donderdag 16 december 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Toch nog iemand online kunnen vinden. De typhoon wendt zich nu af van haar geboorteplaats en gaat nu richting Cebu, waar mensen doodleuk zitten te surfen met die lekker harde wind, terwijl 's werelds sterkste storm van dit jaar op hen af komt razen.
Ja echt niet tof.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dit topic voorbijkomen en moest aan jullie denken .... WKN / Zeer zware orkaan voor de Filipijnen
Sterkte ....
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Schattig! Hoe oud was Mini-ToT daar?
gelukkig ToTquote:Op donderdag 16 december 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Toch nog iemand online kunnen vinden. De typhoon wendt zich nu af van haar geboorteplaats en gaat nu richting Cebu, waar mensen doodleuk zitten te surfen met die lekker harde wind, terwijl 's werelds sterkste storm van dit jaar op hen af komt razen.
Geen ideequote:Op donderdag 16 december 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft er een rookbom afgestoken?
Het is wereldwijd de zwaarste storm van het jaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig ToT
nu hopen dat het allemaal mee valt
ik hoop dat het niet gebeurd ToTquote:Op donderdag 16 december 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wereldwijd de zwaarste storm van het jaar.
De woonomgeving van de familie van mijn vrouw is wel redelijk geraakt, maar de vrees is dat het terug zal keren (wat regelmatig gebeurt) en dat ze dan harder getroffen zullen worden.
Ja afwachten. Gelukkig hebben zij wel een sterk huis, alleen is het dak wel redelijk kwetsbaar. (Mijn vrouw wilde een betonnen dak voor hen hebben, maar haar moeder koos voor een dak van golfplaten omdat ze dat mooier vond. Wel met allerlei verstevigende maatregelen die waarschijnlijk helaas niet tegen dit soort krachten bestand zijn.)quote:Op donderdag 16 december 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet gebeurd ToT
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja afwachten. Gelukkig hebben zij wel een sterk huis, alleen is het dak wel redelijk kwetsbaar. (Mijn vrouw wilde een betonnen dak voor hen hebben, maar haar moeder koos voor een dak van golfplaten omdat ze dat mooier vond. Wel met allerlei verstevigende maatregelen die waarschijnlijk helaas niet tegen dit soort krachten bestand zijn.)
Het huis is ook kwetsbaar voor overstromingen, maar die lijken momenteel nog wat verder van hen vandaan plaats te vinden, maar we weten niets zeker.
de man die MAX had gevlogen na de overwinning van Max was wel heeeeel goed!quote:
Is dat dezelfde?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die MAX had gevlogen na de overwinning van Max was wel heeeeel goed!
geen ideequote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat dezelfde?
Piloot Christiaan Beers uit Boksum.
Wow netjes!quote:Op donderdag 16 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/woerden(...)verstappen~a1b44596/
Gaaf! Dan ben je wel een super pilootquote:Op donderdag 16 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/woerden(...)verstappen~a1b44596/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |