TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Kraam op 15-12-2021 22:16:47 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Is Drizzt ook een WoW-twitchstreamer?quote:
Hij streamt altijd dat hij in een vrachtauto rijdt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Drizzt ook een WoW-twitchstreamer?
Dan zal die stream wel achterlopen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Drizzt ook een WoW-twitchstreamer?
#Warmbad #Neverforgetquote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
KEUKENCONCURRENT WENST @:WERELDGOZER EEN FIJNE KERST TOE
Ook wel van toepassing PIG-bagquote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef Wertha het volgende:
Toch wel een van de meest memorabele opkomstnummers, van Lewis.
Zit je nog lekker te pompen bij crossfit?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me echt enorm niet een dikke-vent-van-middelbare-leeftijd.
And I'm happy about that.
Lekkere danseresjes zijn belangrijkerquote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Geen box/handje etc is wel matig trouwens.
Die opkomstvrouwtjes mogen ook wel terugkomen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere danseresjes zijn belangrijker
Zeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je nog lekker te pompen bij crossfit?
Is dit gebeurd?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wordt de oche ooit weer eens opgemeten.
Hofstra qualified for the 2004 BDO World Darts Championship, losing 3–1 to Mervyn King in controversial circumstances. With the match tied at one set all, King complained that the oche was not the correct length. With the players off the stage, officials checked the length and the match resumed with King taking the next two sets to win 3–1.quote:
Genotquote:Op woensdag 15 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hofstra qualified for the 2004 BDO World Darts Championship, losing 3–1 to Mervyn King in controversial circumstances. With the match tied at one set all, King complained that the oche was not the correct length. With the players off the stage, officials checked the length and the match resumed with King taking the next two sets to win 3–1.
Erg mooi.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hofstra qualified for the 2004 BDO World Darts Championship, losing 3–1 to Mervyn King in controversial circumstances. With the match tied at one set all, King complained that the oche was not the correct length. With the players off the stage, officials checked the length and the match resumed with King taking the next two sets to win 3–1.
Hofstra is daar nog steeds ontzettend ziedend over.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen zijn er nog steeds niet over uitgepraat dat ik daar live bij was.quote:
King is een zeurkous.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Waites - Aspi de beste 2e ronde ( al was Dirk - Kwass ook niet slecht)quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Campbell tegen Waites was wel het beste duel van de eerste ronde afgelopen jaar
Die deadlifts zijn ook wel met 3 cijfers.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je nog lekker te pompen bij crossfit?
Teringquote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die deadlifts zijn ook wel met 3 cijfers.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hofstra is daar nog steeds ontzettend ziedend over.
Beetje oefenen dan kun je straks de boswachter optillen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die deadlifts zijn ook wel met 3 cijfers.
quote:
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat maar het klinkt niet echt dartsfitquote:Op woensdag 15 december 2021 22:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik deed maandag set van 5 backsquats met 95 kg en daar zit nog wel een beetje ruimte in dus binnenkort daar ook door de 100 voor reps.
Ik zie het niet, sorry.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja shit, nu zie ik de gelijkenis tussen Campbell en Davy Klaassen.
Ik vond hem nog zo sympathiek
Als je in staat bent om het haar van Campbell weg te denken kom je een heel eindquote:
Nee ik ben niet heel erg dartsfit.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat maar het klinkt niet echt dartsfit
Ik zie Campbell niet zo snel piano spelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je in staat bent om het haar van Campbell weg te denken kom je een heel eind
Price komt zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee ik ben niet heel erg dartsfit.
… ik Klaassen ook niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie Campbell niet zo snel piano spelen.
Gutst van zijn kop.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Een eerste zweetglimp op het voorhoofd van Lewis.
Die laatste snappen het spel niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zorro en woodu heppen Edhouse
Maxi met vieszwetend
Oliver, Machielovic met Price
Ja die snappen niet helemaal hoe het werkt denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oliver, Machielovic met Price
12 noten is al een kwaliteit tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)en-/690136691525234/
Dat geloof ik dan ook zeker.quote:
Die is vast ook wel eens geschorst voor drugsgebruik.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koos Jr is wel crossfit!
Oh my...quote:Op woensdag 15 december 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koos Jr is wel crossfit!
Arnold Schoenberg vindt dit leuk.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
12 noten is al een kwaliteit tegenwoordig?
'Masi heeft Lewis genaaid'?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Twee F1 notes erbij.![]()
![]()
@:lenny_leonard
Ik dacht dit.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk niet dat Lewis voor het eerst in lange tijd hongerig is
Nattekat.gifquote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ja, niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Snackpot redt @:maxi-mus in de pick'em.
lolquote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Snackpot redt @:maxi-mus in de pick'em.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef Szura het volgende:
Haha @:maxi-mus enorme SUKKELLLLLLLLLLLLLLLL
Op zondag 12 december 2021 11:48 schreef de_boswachter het volgende:quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Haha, beginnend.quote:
De belastingdienst wenst Koos veel succes.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is vast ook wel eens geschorst voor drugsgebruik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef Szura het volgende:
Waarom is er meer ophef over dat kutkoningshuis dan Farid die met Kerona naar een kamerdebat gaatquote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef Szura het volgende:
HOE KAN MAXI DIT NOG OMDRAAIENquote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maxi heeft een heel groot probleem
Oke excusesquote:Op woensdag 15 december 2021 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Ja dat gaan we niet doen he Tagliano makker
Waarom werd jouw post weggehaald?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus dat had je beter even eerder kunnen zeggen
Misschien ook niet zo handig om direct onder een mod dat te posten, sorry!!
Omdat Farid een halfjaar geleden plaatsvond?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is er meer ophef over dat kutkoningshuis dan Farid die met Kerona naar een kamerdebat gaat
Ja sorry.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus dat had je beter even eerder kunnen zeggen
Misschien ook niet zo handig om direct onder een mod dat te posten, sorry!!
Ik kreeg een note omdat ik de vbl sc zei dat het altijd sesamstraat is in het hoofd van Nattekatquote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op zondag 12 december 2021 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nou prima dan maken we het hier wel gezelig.
Van @:nattekat mogen we in het andere topic alleen over wheelguns, pitstopstrategieen en DRS praten. Echt een gezelligheidsdier.
(Dit is dus een note waard).
Oh, sorry. Niet echt tijd om alle artikelen grondig te lezen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat Farid een halfjaar geleden plaatsvond?
Mooi dat beeld schudt wanneer Raya 'hardloopt'quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lonaa mag wel oppassen
Zonder pardon de shredder in met z'n posts, huppaquote:
Ik maak me nog geen zorgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lonaa mag wel oppassen
Nu snap ik over welk giften het ging.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar daar kreeg ik die lange vakantie voor.
Dat is wel vrij overdreven dan ja als je het mij vraagtquote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar daar kreeg ik die lange vakantie voor.
Oei wel op 1,5m hoop ikquote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, sorry. Niet echt tijd om alle artikelen grondig te lezen.
Farid gisteren wel op DH CS gezien!!!
RIPquote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Coco het volgende:
Dit topic escaleert nu al volledig uit de hand.
Einde tijdperk warm bad.
Glad ijs past niet in een warm bad.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel vrij overdreven dan ja als je het mij vraagt
Maargoed laten we van dit gladde ijs af gaan
Mja, een Kamerlid die zogenaamd over beleid mee moet praten overtreedt zelf de regels.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat Farid een halfjaar geleden plaatsvond?
De wanhoop nabij.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Het vuistje en de schreeuw @:wimderon
Dat vonden ze achteraf allemaal maar goed. Dartsen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel vrij overdreven dan ja als je het mij vraagt
Maargoed laten we van dit gladde ijs af gaan
Gelukkig hebben we nog 54695903 kerstreclames te gaan op RTLquote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo'n avondje darten zorgt er wel voor dat je inmiddels aan alle kerstreclames een hekel hebt
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Szura het volgende:
Wel erg mooi voor al die kut koningshuisrukkers die vorig week riepen hoe koninklijk dat kind was, dat ze nu alweer moeten praten over de zoveelste blunder van de ivoren toren
Rare vervelende snuiter die ze ietwat teveel macht hebben gegeven op dit mooie forum. Gelukkig zijn WIJ zelfregulerend.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg een note omdat ik de vbl sc zei dat het altijd sesamstraat is in het hoofd van Nattekat
Vervolgens werd dit verdedigd met ‘ja maar je noemde hem een nazi’
Dat deed ik dus NIET
Achteraf kijk je de koe in de kont. Je weetquote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vonden ze achteraf allemaal maar goed. Dartsen.
gewoon lekker haardvuur staren op eerste kerstdag bij SBSquote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog 54695903 kerstreclames te gaan op RTL
Gewoon vreten, daar heb ik geen tv bij nodigquote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gewoon lekker haardvuur staren op eerste kerstdag bij SBS
Hij beende met zijn PA druk pratend naar de trein in den abend. Na de keronapersco was het al, volgens mij.quote:
Dit zou een @Poepz0r post zijn geweest. Helaas is die geilneef een frikandel in de gang aan het gooien.quote:
Die meid wellicht maar die ouders niet toch? Vooral als iemand koning is. Kom op zeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, een Kamerlid die zogenaamd over beleid mee moet praten overtreedt zelf de regels.
Schat ik toch hoger in dan Amalia, daarbij dacht ik gewoon lekker doen meid
Dat was WOS ook en dat ging ook geweldig.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig zijn WIJ zelfregulerend.
Dat ga ik aanzetten ipv de verwarmingquote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee voor haar ouders is het weer uiterst genant. Géén voeling met het volluk.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die meid wellicht maar die ouders niet toch? Vooral als iemand koning is. Kom op zeg.
Het maakt niet uit wat ze doen. Het overgrote deel staat straks gewoon weer te klappen.
Het is gewoon gelijk weer godverdomme lekker vandaag.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare vervelende snuiter die ze ietwat teveel macht hebben gegeven op dit mooie forum. Gelukkig zijn WIJ zelfregulerend.
Nattekrant is toch niet weer mod bij de Spelen hč?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was WOS ook en dat ging ook geweldig.
Lekker inbranden in je tvquote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou jammer zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Coco het volgende:
Dit topic escaleert nu al volledig uit de hand.
Einde tijdperk warm bad.
Dat was wat mij betreft mooiste tijd hier op Fok. Lachte ik me dagelijks wel de ballen uit de broek. Beetje zoals DRT maar dan 365/24/7.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeg het ze, Marcel-mus!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die meid wellicht maar die ouders niet toch? Vooral als iemand koning is. Kom op zeg.
Het maakt niet uit wat ze doen. Het overgrote deel staat straks gewoon weer te klappen.
Maar Anderson-Lewis is ook een leuke rubriek.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef MC-M het volgende:
Lewis eruit zou een leuke rubriek zijn.
Ga jij maar lekker naar bed jongen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou jammer zijn![]()
Kan ik wel naar bed ook
Succes! Laat even weten of het gelukt isquote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, ik ga naar bed. Morgenochtend zware dingen optillen.
Totale schijt aan het voetvolk. De voorlichters gooien er weer een charmeoffensiefje uit en alles is weer goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee voor haar ouders is het weer uiterst genant. Géén voeling met het volluk.
Watquote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Niet deze chips etenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Deze pot vraagt om Lays Pickles chips
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Succes! Laat even weten of het gelukt is
Ik ga straks ook weer zware dingen optillen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Die is wel echt fantastisch jaquote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet deze chips eten![]()
[ afbeelding ]
Je lijf?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks ook weer zware dingen optillen.
Deze man weetquote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is wel echt fantastisch ja
Die is wel lekker ja! Alhoewel ik de één tandje mildere variant meer apprecieer.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit jij massaal kijkersvragen in te sturen soms?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is de bijnaam van Lewis al uitgelegd? Al dan niet door een kijkersvraag
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is de bijnaam van Lewis al uitgelegd? Al dan niet door een kijkersvraag
Ik heb geen flauw idee wie er bij de Spelen mods gaan zijn. En ik ga natuurlijk niet mee in het bashen van mijn collegaquote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Nattekrant is toch niet weer mod bij de Spelen hč?
‘Kenner’
Vind jij mijn laatste twee notes notewaardig? Nee toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie er bij de Spelen mods gaan zijn. En ik ga natuurlijk niet mee in het bashen van mijn collega
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog 54695903 kerstreclames te gaan op RTL
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind jij mijn laatste twee notes notewaardig? Nee toch?
Hij gaat niet meer uit zichzelf omhoog?quote:
Je kan helaas niet naar Peking toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie er bij de Spelen mods gaan zijn. En ik ga natuurlijk niet mee in het bashen van mijn collega
Dat ga ik even intern overleggen alvorens ik een antwoord geef.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De pens, bah.quote:
Dit maakt allemaal toch geen zak uit johquote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar zijn die te krijgen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop deze dwaas. Je spreekt namens 250 users van DRT.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze is wel zo'n domper he. Denkt 'ie een fantastische kerststriptease te krijgen, moet 'ie luiers gaan verschonenquote:
Dat sowieso niet en mijn vakantie is voor de gehele olympische periode goedgekeurd dus ik ben sowieso hierquote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan helaas niet naar Peking toch?
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ga ik even intern overleggen alvorens ik een antwoord geef.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer uit zichzelf omhoog?
Wat jammer zeg
SHE vindt dit geen leuke opmerking, want jij weet hoe de situatie ik mekaar zit.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Henk had weer een heerlijk dom tweetje vandaagquote:
Heb ik die ooit genote jaquote:Op woensdag 15 december 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Incl. snorretje was notewaardig. Aldus ‘meneer ik weet van niets’ @:tagliano
Zoals ik al zei; ooit een leuke rubriek maar ga nu maar dood.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Henk had weer een heerlijk dom tweetje vandaag
Afvoeren die man
Ik mocht er zelfs vanaf TIJDENS het WK Darts.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb ik die ooit genote ja
Zou best kunnen als je een beetje irritant was
Die is toch bezig met B&B?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Henk had weer een heerlijk dom tweetje vandaag
Afvoeren die man
Niet mijn Lidl.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]bij elke winkel zo ongeveer
Nee daar is ie al uitquote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is toch bezig met B&B?
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mocht er zelfs vanaf TIJDENS het WK Darts.
Hoe kun jij met jezelf leven?
Gewoon alle moreel besef uit zettenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mocht er zelfs vanaf TIJDENS het WK Darts.
Hoe kun jij met jezelf leven?
Alleen psychopaten eten deze tjips.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik het voorspelspel ga tellen moet iemand anders de bingo bijhouden @Zipportalquote:
Heja Brann!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef deze knots- en knotsgekke promotie/degradatiekraker even mee in deze pauze.
SK Brann, dat zijn toch die gangbangers???quote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef deze knots- en knotsgekke promotie/degradatiekraker even mee in deze pauze.
Het DRT-leven gaat niet over rozenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik was even vergeten dat we die kerstreclames nu tot in den treure gaan zien
Bergen ja, die andere dingen in het stadion dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SK Brann, dat zijn toch die gangbangers???
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nu ik het voorspelspel ga tellen moet iemand anders de bingo bijhouden @:Zipportal
Zou Viaplay ook al die kerstreclames uitzenden, samen met de Mr. Bean, VisTV en de sterkste man tv-rechten als deel van de deal voor het darts?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het DRT-leven gaat niet over rozen
Welke lokpost?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
User @:caland is er niet meer, na die lokpost van @:coco geleuf ik daar niets van.
Netherlandsnewslive.comquote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
https://netherlandsnewsli(...)football/220624/?amp
Jazeker! @:wimderon
SHE was van voor mijn tijd hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
SHE vindt dit geen leuke opmerking, want jij weet hoe de situatie ik mekaar zit.
Na 22:00 komt het addergebroed tevoorschijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig is alweer een tijdje terug ja
Merk het ja. Jammer.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Na 22:00 komt het addergebroed tevoorschijn.
In dat geval ben ik (alsnog) ķmquote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou Viaplay ook al die kerstreclames uitzenden, samen met de Mr. Bean, VisTV en de sterkste man tv-rechten als deel van de deal voor het darts?
MrBean blijft als enige topper RTL trouw. Die weet wie m groot heeft gemaakt.Bovendien zou ie Viaplay nooit kunnen vinden op zn tv. Tegen de tijd dat dat is gelukt, is er alweer ruis op t scherm.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou Viaplay ook al die kerstreclames uitzenden, samen met de Mr. Bean, VisTV en de sterkste man tv-rechten als deel van de deal voor het darts?
Zekerquote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Vonden jullie die glimp van bingo of niet?
Gewoon met zijn allen maar als ik er ben hou ik het bij en zet ik het in mijn topic ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:maxi-mus @:GurneyIsBestOke @:de_boswachter @:wimderon zijn ook fanatieke bingoërs
Mietquote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netherlandsnewslive.com
Nee hier ga ik niet op klikken
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon met zijn allen maar als ik er ben hou ik het bij en zet ik het in mijn topic ja.
Hé jammer. Ik had haar bijna naakt gekregen ouwe dibbes.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SHE was van voor mijn tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |