Holy shitquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik word er depri van. Denk er een grijs huis bij en kijk naar buiten en je winterdepressie is compleet![]()
Kleren uit!quote:
En rap een beetje!quote:
Dit kan prima op Kink.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik luister er allebei niet naar. Maar gok dat Kink sowieso geen kerstmuziek heeft.
Ik dacht vrijdag optijd beginnen en dan lekker vroeg afsluiten. Kei leuk heb al kennis gemaakt met mijn tijdelijke nieuwe teamcoach, topwijf is het. Zo’n zin om straks te beginnenquote:
Weer een easytoys bestelling?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind ik wat koud voor als de pakketbezorger komt
Maar huizen bouwen kan nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:00 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)centers-in-nederland
Madness
Spinvis is voor mij ook alweer verplaatst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Godver het grote verplaatsen begint weer. 2 concerten voor januari verplaatst naar einde van het jaar
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:11 schreef Senn88 het volgende:
Ja, je zou denken dat de leegte dan toch een keer opgevuld zou moeten zijn toch?
Ik kreeg drank voor kerstpakket. M'n oude werkgever heeft geloof ik nog steeds niet door dat ik ontslag heb genomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen bon van in mn kerstpakket zit
Zag laatst een documentaire over ontstaan van zwarte gaten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen bon van in mn kerstpakket zit
Ik zou het wel amusant vinden als ze een filmpje maakt met Supermassive black hole van Muse of Black hole sun van Soundgarden als achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag laatst een documentaire over ontstaan van zwarte gaten.
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.
Dat is toch die chick die die enorme dildo’s in dr poes drukt? Formaat amsterdammertje?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.
Waar precies? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.
Niet in haar poes, wel ergens anders...quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Dat is toch die chick die die enorme dildo’s in dr poes drukt? Formaat amsterdammertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |