Nee, je moet spelen om te winnenquote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
En speelt in topwedstrijden meestal als een van de betere. Vandaag prima om met Toornstra te spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Als ze een beetje snugger zijn laten ze die bus op het voorplein rijden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?
Op naar het serverpark. FOK is al dagen traag.quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef fetX het volgende:
Ik ga heel graag naar de Kuip, maar de bus opwachten zal ik nooit begrijpen.
Ze gaan daar ook de wedstrijd ‘kijken’quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef fetX het volgende:
Ik ga heel graag naar de Kuip, maar de bus opwachten zal ik nooit begrijpen.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan daar ook de wedstrijd ‘kijken’
burgeroorlogquote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ziet er opzich nog wel gezellig uit
quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dezelfde opstelling die al 2 maanden heel erg moeilijk heeft
Kijk eens naar de stand.quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dezelfde opstelling die al 2 maanden heel erg moeilijk heeft
Wat?quote:
Oke klaas. Is goed klaas.quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat?
Ga al die uitslagen maar na
iedere keer moest dessers erin komen of won je nog met mazzel
Het is niet meer zoals de eerste maanden sinds oktober is het kutquote:
sorebord journalistiek hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |