SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Fijn nummer inderdaad, net als Blue Savannahquote:Op woensdag 15 december 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Poëtische TT![]()
Erasure - Victim Of Love
Ik vind dit nog steeds één van hun beste singles
O ja, voor de late(re) binnenkomers: verzoekjes/suggesties zijn welkom via DM.
Deze zegt me zo niets.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
The Three Degrees - Givin' Up Givin' In
Was je met volle mond aan het zingen?quote:
Nee, het zit er al weer een kwartiertje in en ik zit nu mudvol.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je met volle mond aan het zingen?
ahaquote:Op woensdag 15 december 2021 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Trio - Da Da Da (ich lieb dich nicht du liebst mich nicht aha aha aha)
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
Er is meer dan genoeg love om rond te gaan.
Hoe bedoel je? Qua stijl of qua onderwerp?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef DJ11 het volgende:
En, Melting, past dit een beetje bij jouw verzoekje, wat hierna komt?
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Van Dogg naar Cat:Cat Stevens - Morning Has Broken
Verzoekje van Melting
Dat zou je zeggen, maar zo voelt het op dit moment niet altijd in de wereld.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
Er is meer dan genoeg love om rond te gaan.
heel erg mooiquote:
Verrassend mooi, voor Nederlandse begrippen (anno 2021 dan).quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: uw dienstdoende DJ is het eens met de Radio 2 Topsong van deze week. Een zeldzaamheid, bel de krant.
Wel een omweg dan...quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Krijg ik net een mail van de Oostenrijkse post, dat er een pakketje onderweg is naar me.
Ik probeer me te bedenken, maar kan me niet herinneren dat ik iets besteld had.
Dus even ingelogd....... blijkt het iets te zijn dat ik in Engeland gekocht had te zijn.
Hamilton is overgestapt naar Red Bull.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Krijg ik net een mail van de Oostenrijkse post, dat er een pakketje onderweg is naar me.
Dus even ingelogd....... blijkt het iets te zijn dat ik in Engeland gekocht had te zijn.
Je moet er wat over hebben om de Brexit regeltjes te omzeilen…quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er wat over hebben om de Brexit regeltjes te omzeilen…
Dat snap ik welquote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit in Nederland nooit een hit geweest, maar ik heb er wel een cd-single van. Het liedje komt uit 1991.Sabrina Johnston - Peace
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er wat over hebben om de Brexit regeltjes te omzeilen…
Dat geeft 'm vleugels. Wibi Soerjadi is om die reden ook Red Bull gaan drinkenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hamilton is overgestapt naar Red Bull.
Is dit later ook nog gecoverd?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit in Nederland nooit een hit geweest, maar ik heb er wel een cd-single van. Het liedje komt uit 1991.Sabrina Johnston - Peace
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hamilton is overgestapt naar Red Bull.
Globetrotter hoor, die Melting. Zelfs zijn pakjes zijn wereldreizigers.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Ik hoop niet dat je het via DHL krijgt.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het dat zijn?
Dan kan natuurlijk wel. Het is wel licht alcoholisch.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Globetrotter hoor, die Melting. Zelfs zijn pakjes zijn wereldreizigers.
Heb ook slechte ervaringen de laatste tijd met DHL.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het via DHL krijgt.
Ik bestel even niets meer in de UK dat via hen verzonden wordt…
DHL nationaal gaat hier nog wel, maar met hun kosten die je moet betalen voor Brext gerelateerde zaken die je niet hoeft te betalen, kunnen ze van mij de rambam krijgen…quote:Op woensdag 15 december 2021 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ook slechte ervaringen de laatste tijd met DHL.
Maar als het Oostenrijkse post is, vrees ik het ergste.
Durf ik zo niet te zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit later ook nog gecoverd?
Het komt me wel bekend voor, maar volgens mij van een later tijdstip…
Ik ben ook van Team just mequote:Op woensdag 15 december 2021 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Team just me - Another Sleepless Night In The Dark
de rest van dat gezin moet morgen weer een corona test krijgen, tot nu toe verder geen besmettingen binnen de familie. Tenminste niet volgens de zelf testquote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoop dat het in de omroepstad allemaal OK gaat…
Spannend dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
de rest van dat gezin moet morgen weer een corona test krijgen, tot nu toe verder geen besmettingen binnen de familie. Tenminste niet volgens de zelf test
Mooi!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
de rest van dat gezin moet morgen weer een corona test krijgen, tot nu toe verder geen besmettingen binnen de familie. Tenminste niet volgens de zelf test
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Aan Vince Clarke geen gebrek deze week op Radio 49. Gisteren al (vroege) Depeche Mode en Yazoo. Vandaag Erasure en dit:The Assembly - Never Never
Ik had een afspraak bij de kapper en wilde me vooraf testen, zeker ook omdat ik morgen naar de fysio moet.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Spannend dan.
Niemand klachten gekregen?
Ik ga je nog even verleiden met David Byrnequote:Op woensdag 15 december 2021 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
En daarna gaan we nog even naar de tv
ga maar even door danquote:Op woensdag 15 december 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga je nog even verleiden met David Byrne
Helaas, Symph heeft de handbal aangezetquote:Op woensdag 15 december 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga je nog even verleiden met David Byrne
Veel plezier, bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas, Symph heeft de handbal aangezet
het is duidelijk wie de baas in huis isquote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas, Symph heeft de handbal aangezet
DDM natuurlijk…quote:Op woensdag 15 december 2021 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
het is duidelijk wie de baas in huis is
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM natuurlijk…
'Jij zet nu DE handbal aan en dan meld ik dat op het forum. Hup, hup!'
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM natuurlijk…
'Jij zet nu DE handbal aan en dan meld ik dat op het forum. Hup, hup!'
Grappig, wist ik (uiteraard) niet. Ik had alleen bedacht om er een flinke dosis 80s in te gooien.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Ha, deze heb ik gisteren tijdens mijn lijstje geskipt, want die staat er wel in.
Inspiratie opgedaan daaruit?
Het kon zijn dat je mijn Spotify playlist had bekeken, daar staat 'ie wel tussen…quote:Op woensdag 15 december 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig, wist ik (uiteraard) niet. Ik had alleen bedacht om er een flinke dosis 80s in te gooien.Robert Palmer - Johnny & Mary
Had ik nog niet gedaan. Wil ik nog wel doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kon zijn dat je mijn Spotify playlist had bekeken, daar staat 'ie wel tussen…
Ik had inderdaad al lang niets meer van je vent gehoord.quote:
Meer van dit mag wel. Echt zo'n bijna vergeten, lekker nummer.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Daryl Hall feat. John Oates - Maneater
Ik stuur trouwens op ongeveer 21:30 uur als eindtijd van de uitzending. Wil je nog iets aanvragen, laat het dan weten via DM
Jullie hebben een gezamenlijke Whatsapp groep?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al lang niets meer van je vent gehoord.
Die is tot nog toe ontsnapt.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al lang niets meer van je vent gehoord.
Ze hebben mij eruit gegooidquote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben een gezamenlijke Whatsapp groep?
misschien kun je hem lokken met happy socksquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben een gezamenlijke Whatsapp groep?
Grapjequote:
Ik dacht al dat het aan mij lag, moet het volume flink opschroeven…quote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grapje
De geluidskwaliteit had iets beter gemogen, maar ja...Space Monkey - Can't Stop Running
ja en dan voelt livelink zich buitengeslotenquote:
Volgens mij vind niemand dat erg.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze keer heb je 'm te danken aan MadMasterFay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Mine
Ik hou het wel bij Fay.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand dat erg.
Ik zocht het nummer laatst in Spotify en zag dat Nick & Simon het ook uitgebracht hebben…
Ik heb de Volendamse versie niet aangeklikt.quote:
Ik heb die S&G-serie van hen niet gezien. Dus voor mij is het nog niet verpest.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de Volendamse versie niet aangeklikt.
Het hele oeuvre van Simon & Garfunkel kan ik door hen ook even niet meer horen…
Het eerste nummer van Lighthouse Family dat ik zowaar lekker vind klinken.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Lighthouse Family - Goodbye Heartbreak (Phil Bodger mix)
(volgens mij is dat trouwens synoniem voor de 7-inch mix)
En ze klinken bijna allemaal hetzelfde…quote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste nummer van Lighthouse Family dat ik zowaar lekker vind klinken.
Prijs je gelukkig…quote:Op woensdag 15 december 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die S&G-serie van hen niet gezien. Dus voor mij is het nog niet verpest.
Ik moet ze gewoon nog veel vaker draaien. Ga je het vanzelf goed vinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste nummer van Lighthouse Family dat ik zowaar lekker vind klinken.
Deze klonk wat vrolijker.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ze klinken bijna allemaal hetzelfde…
Doe maar niet. Vooral die grote hit van hen vind ik vreselijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet ze gewoon nog veel vaker draaien. Ga je het vanzelf goed vinden.![]()
Zelfde sfeertje, deels gelijksoortige akkoorden, soortgelijke instrumentatie. Alleen gebruikt C Duncan zijn eigen stem als koortje (met veel reverb), dat doet Rhys niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ze goed bij elkaar passen, maar vind het allebei wel mooie nummers.
Ook al zo'n mooi, bijna vergeten nummer (voor mij dan)quote:
En met kerst noemen we hem Billy Noel.quote:
Zeker een heel mooi nummer van hem.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Een - wat mij betreft - erg ondergewaardeerd nummer van Billy Joel. Een single van hetzelfde album als We Didn't Start The Fire en Leningrad.Billy Joel - And So It Goes
Het slotakkoord van vandaag.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
Dank je wel, 11!![]()
En nu richting mijn bed.
Welterusten alvast allemaal.
Kijk, dat is een goed idee!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
En met kerst noemen we hem Billy Noel.
Goedemorgen Diaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenIk ben gisteren bingo geweest
![]()
Op het eerste rijtje. Het was erg leuk en gezellig.
Ik had gisteren bingo is misschien wel beterquote:Op donderdag 16 december 2021 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Je was zelf de bingo?
Hoe ging dit in zijn werk?
Het programma draait elders. Heb het nog wel even overwogen, maar ik ben wel blij dat het nu escaleert.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Oeps... is er niemand die dat in de agenda zet als jaarlijks aandachtspunt?
met welk gevolg ? ligt de hele boel plat?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het programma draait elders. Heb het nog wel even overwogen, maar ik ben wel blij dat het nu escaleert.
Ow dat is heel slordig.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het programma draait elders. Heb het nog wel even overwogen, maar ik ben wel blij dat het nu escaleert.
Dat is ook een beetje 3 dagen vakantie.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik ben vandaag niet vooruit te branden... ik ben toe aan vakantie.Maar morgen eerst een dagje vrij!
Zo voelt het niet helemaalquote:Op donderdag 16 december 2021 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje 3 dagen vakantie.
Oei, dat is niet tofquote:Op donderdag 16 december 2021 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja, gosteren bij de orthopeed geweest, maar ermoet een MRI scan gemaakt worden om te kijken of het slijtage , artrose dan wel iets anders is.
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
met welk gevolg ? ligt de hele boel plat?
Fijn dat het opgelost is, wat ben je eigenlijk afhankelijk van dit soort programma'squote:Op donderdag 16 december 2021 14:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig is het net voor de lunch weer opgelost. Maar lastig wel, enorm. Echt alles wat ik doe hangt aan dat programma. (en de lopende examens ook)
Goed bezig.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Yes, vanmiddag een prijs gewonnen met mijn verhaal dat ik afgelopen week met jullie heb gedeeld tijdens 'Mijn leven in een lijstje'.
Jullie hadden de primeur…
Wij hebben in het kader van Lifecycle Management 3 man/vrouw zitten die niks anders doen dan het hele jaar allerlei certificaten en licenties (laten) vervangen en daar dus ook op toezien. Het gaat gelukkig zelden mis…quote:Op donderdag 16 december 2021 08:59 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Welkom op de dag van de verlopen veiligheidscertificaten
Dit vieren we jaarlijks op 16 december
Hoe kun je nou in godsnaam zo een bedrijf runnen?
75 Euro aan VVV bonnen, best wel een stevige prijs, vind ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
En wat was de prijs?
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
75 Euro aan VVV bonnen, best wel een stevige prijs, vind ik.
Zeker als je bedenkt dat de eerste prijs van de pubquiz, die we niet gewonnen hebben, een doos chocolade was…
oma loopt krom omdat haar knie ontstoken isquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Yes, vanmiddag een prijs gewonnen met mijn verhaal dat ik afgelopen week met jullie heb gedeeld tijdens 'Mijn leven in een lijstje'.
Jullie hadden de primeur…
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
oma loopt krom omdat haar knie ontstoken isDe fysiotherapeut gaat met de huisarts contact opnemen wat voor ontstekingsremmers ik mag gaan gebruiken. En... even niet golfen.
dank je, nu even snel etenquote:
Beterschap maar weer.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
oma loopt krom omdat haar knie ontstoken isDe fysiotherapeut gaat met de huisarts contact opnemen wat voor ontstekingsremmers ik mag gaan gebruiken. En... even niet golfen.
Wat leuk. Je hebt er ook veel werk in gestokenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
75 Euro aan VVV bonnen, best wel een stevige prijs, vind ik.
Zeker als je bedenkt dat de eerste prijs van de pubquiz, die we niet gewonnen hebben, een doos chocolade was…
Het laatste woord is er ook niet over gesproken. Maar goed, in zee gaan met een eenpitter is ook gewoon oliedom.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben in het kader van Lifecycle Management 3 man/vrouw zitten die niks anders doen dan het hele jaar allerlei certificaten en licenties (laten) vervangen en daar dus ook op toezien. Het gaat gelukkig zelden mis…
Misschien eens een leuke boeteclausule voor dit soort zaken opnemen in het contract met de opdrachtnemer? Doen ze het misschien nog 1 keer fout/te laat…
Beterschapquote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
[..]![]()
rust me...quote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
[..]![]()
Welkom.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Ingeschakeld. Ik moet zo nog wel even weg, maar dat duurt maar een paar minuten.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat de VVV bonnen voor mijn bijdrage zijn aan de Top 2000 van mijn werk.
Ik heb daar alle afbeeldingen voor op de begeleidende website gemaakt en waarvoor ik dus mijn verhaal , gerelateerd aan mijn 35 voorkeuzes, had opgesteld.![]()
De prijs voor dat verhaal komt dus nog…
Het is Hazes zelf.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Deze man doet Hazes na, maar klinkt net wat anders. Geen idee wie dit is.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat de VVV bonnen voor mijn bijdrage aan de Top 2000 van mijn werk zijn.
Ik heb daar alle afbeeldingen voor op de begeleidende website gemaakt en waarvoor ik dus mijn verhaal, gerelateerd aan mijn 35 voorkeuzes, had opgesteld.![]()
De prijs voor dat verhaal komt dus nog…
Was dat niet altijd zo?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een krat Heineken in zijn mik had
Op het laatst zeker. En jamer, in de basis kon hij echt goed zingen.quote:
Jij woont in de keuken van de snackbar?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even bij de snackbar eten opgehaald. Maar die is nogal dichtbij, dus gaat het snel
Bijna ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij woont in de keuken van de snackbar?
En smakelijk eten!
quote:
Ken je deze ook?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In verhouding tot de hitmuziek van nu is dit nummer nog best oké, eigenlijk...
Zeer, daarom juistquote:Op donderdag 16 december 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij bent geen paarden liefhebber?
Ik vind het sowieso nooit zo geloofwaardig als kinderen liedjes zingen die door/voor volwassenen zijn geschreven.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit nummer nooit bij Michael passen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je vaak aan me denken, ja?![]()
[ afbeelding ]
livelink is er (nog) niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Fijn voor Livelink dat het niet Herman van Veen is
Liefde van later
Ik wist niet eens dat er een Nederlandse versie van was. Laat staan dat het geschreven was door Lennaert met zijn gehijg.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:27 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse tekst is van Lennaert Nijgh
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een Nederlandse versie van was. Laat staan dat het geschreven was door Lennaert met zijn gehijg.
Missing linkquote:Op donderdag 16 december 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
livelink is er (nog) niet.
[ afbeelding ]
ik beloof geen rare moves te maken vanavondquote:
Dat is je geraden.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik beloof geen rare moves te maken vanavond
quote:
Maar wat als dat nou ook onder rare moves valt?quote:
dan doe ik die vanavond niet meerquote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wat als dat nou ook onder rare moves valt?
Heel goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik beloof geen rare moves te maken vanavond
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe ik die vanavond niet meer
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe ik die vanavond niet meer
ik blijf rustig zitten, dat is nu even beterquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:40 schreef MadMaster het volgende:
What U Waiting 4 - Jungle Brothers
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua melodie wel, verder geen idee.
Niet mijn genre…
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Acda & De Munnick - Niet Of Nooit Geweest…
Money, money, moneyquote:Op donderdag 16 december 2021 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan eindig je als stucadoor in de reclames van de Lidl. Het kan raar lopen
Ik bel morgenmiddag naar mijn huisarts, wel wel super netjes dat er even overleg is wat ik wel en niet kan/mag gebruiken. Ben best een beetje chagrijnig van de pijnquote:Op donderdag 16 december 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Sterkte just me![]()
Hopelijk heb je snel de juiste ontstekingsremmers.
Dat is je nu vergeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bel morgenmiddag naar mijn huisarts, wel wel super netjes dat er even overleg is wat ik wel en niet kan/mag gebruiken. Ben best een beetje chagrijnig van de pijn
Heel begrijpelijk hoor. Helpen gewone pijnstillers nog een beetje? En anders een ontspannend wijntje?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bel morgenmiddag naar mijn huisarts, wel wel super netjes dat er even overleg is wat ik wel en niet kan/mag gebruiken. Ben best een beetje chagrijnig van de pijn
Begrijpelijk ja…..quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
als ik vanavond goed kan slapen helpt dat ook welquote:Op donderdag 16 december 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk hoor. Helpen gewone pijnstillers nog een beetje? En anders een ontspannend wijntje?
knuffelen mag nog nietquote:
Zeg dat maar eens tegen die kabouters als ze oma zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |