Heb jij nou een nieuwe UI?quote:
Nee, ik heb alleen maar oude uienquote:
Ah zoquote:Op woensdag 15 december 2021 21:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar oude uien![]()
Ik wissel ze regelmatig af.
Geen nuts in elk gevalquote:
Deze herinnert aan mijn BNW-verledenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoNou voor mij lijkt hij net nieuw!
Daar staat 'O meu coraįão pode amar pelos dois', dat is de laatste zin uit het lied Amar Pelos Dois van Salvador Sobral, dat in 2017 het ESF won.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze herinnert aan mijn BNW-verleden![]()
Wat voor tekst staat er op jouw UI?
Ik was het vergeten. Het staat nog in de auto en heb nog geen zin gehad om het te halenquote:
Ah okayquote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was het vergeten. Het staat nog in de auto en heb nog geen zin gehad om het te halen
Ah, ik heb het nummer even opgezocht. Portugese muziek is altijd zo expressief.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar staat 'O meu coraįão pode amar pelos dois', dat is de laatste zin uit het lied Amar Pelos Dois van Salvador Sobral, dat in 2017 het ESF won.
Dat is mijn favoriete Songfestivallied ooit, en sowieso ben ik daarna echt fan geworden van zijn muziek. Laatst ging ik nog naar een concert van hem![]()
Toen had ik in ESF nog een verslagje getypt; @:chufi vond het cute
Nouja nu wel gehaald maar ik kijk morgen welquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja nu wel gehaald maar ik kijk morgen wel
Ja en het zal ook niet ieders smaak zijn, maar ik dacht dat jaar echt 'wauw, wauw, wauw, wauw, Portugal MOET winnen'quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, ik heb het nummer even opgezocht. Portugese muziek is altijd zo expressief.
Muziek voor bij de stoelendans.quote:
* Aoibhin pikt een plekje inquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat chufi zei dat er nog zoveel plekken te verdelen warenquote:
Dat zijn wel heul veul stoelen danquote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat chufi zei dat er nog zoveel plekken te verdelen waren![]()
Ik kijk darts, dat gaat niet zo goed samen met muziek. Goed opletten enzo![]()
Dingen uit je jeugd blijven leuk hequote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Na alle aandacht voor het rariteitenkabinet iets waar ik helemaal vrolijk van word.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen uit je jeugd blijven leuk he
Met die meiden is niks mis.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ook goed, of te nieuwerwets?
Kleine nepboompjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |