SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze zijn wel lachen, maar in de praktijk moet je er voor oppassen dat je geen maaginhoud in je gezicht krijgtquote:Op woensdag 15 december 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik in de praktijk ook niet hoor, maar ik heb wel wat alpaca-zooi, want ik vind het briljante beesten.
Alpaca's valt wel mee toch? Lama's zijn wel echt klootzakken.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn wel lachen, maar in de praktijk moet je er voor oppassen dat je geen maaginhoud in je gezicht krijgt
Saaaaliek en keloekiek kerstfeest HOOOOOOOOOLLANDAAAAquote:
Ik las koliek.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saaaaliek en keloekiek kerstfeest HOOOOOOOOOLLANDAAAA
Nee, Alpaca's zijn van hetzelfde soort blijkbaarquote:Op woensdag 15 december 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alpaca's valt wel mee toch? Lama's zijn wel echt klootzakken.
Buikpijn. Vrij gevaarlijk voor oa paarden.quote:
En cavia'squote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buikpijn. Vrij gevaarlijk voor oa paarden.
koliekpijn bij een mens is ook vrij vervelendquote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik was niet van plan om random beesten te gaan knuffelen ofzo, zo'n alpacawandeling oid lijkt me nog wel een keer lollig, maar die zoeken waarschijnlijk wel sociale beesten uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Alpaca's zijn van hetzelfde soort blijkbaar![]()
Daar heb je wel wat uitzonderingen bij, maar doorgaans is het oppassen geblazen.
Ik ken iemand die iets met die beesten doet, dus geen idee of het nu allemaal waar is wat ik verkondig, maar ik ga er even vanuit dat ze geen sprookjes vertelt.
Jep.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koliekpijn bij een mens is ook vrij vervelend
Nee, ik ook niet.. ik heb eigenlijk niet zo heel veel met die beestjesquote:Op woensdag 15 december 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik was niet van plan om random beesten te gaan knuffelen ofzo, zo'n alpacawandeling oid lijkt me nog wel een keer lollig, maar die zoeken waarschijnlijk wel sociale beesten uit.
Gewoon geen zand eten.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eentje gebaseerd op de waarheidquote:
Hoop vieze mannetjes wel hier zoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
De nieuwe baan is nu helemaal rond. Net de salarisonderhandeling gedaan en er een extra trede uit weten te slepen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
De nieuwe baan is nu helemaal rond. Net de salarisonderhandeling gedaan en er een extra trede uit weten te slepen
Meer bubbelbaden! Meer Veluwe! Meer tripjes !quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
Bal is haar charmes al aan het opwarmenquote:
Hm thanks voor de reminder, moet nog even een staatslot kopen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer bubbelbaden! Meer Veluwe! Meer tripjes !
Op hoeveel graden en hoeveel minuten?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bal is haar charmes al aan het opwarmen
Nog maar drie dagen per jaar echt werkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]52 extra vrije dagen per jaar
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bal is haar charmes al aan het opwarmen
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te laat;
@:bitterbal is nu al klamme lingerie aan het uitzoeken.
Heujquote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
Ambtenarenleefquote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog maar drie dagen per jaar echt werken
RIP Engelandquote:Dat is volgens hem zorgelijk nieuws voor gevaccineerden die zijn ingeënt met het vaccin van AstraZeneca: dat lijkt namelijk geen bescherming te bieden tegen ziekte na een omikronbesmetting.
Heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog maar drie dagen per jaar echt werken
Gelukkig kan m'n mama terecht voor een boosterafspraak.quote:
Is toch leukquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een nieuwe agenda voor 2022 nodig.
Even bij de HEMA kijken, ik heb een voucherquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch leukKijk er elk jaar naar uit.
Elke avond "niksen" er alvast inzetten.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Las net op nu.nl dag ambtenaren in 2022 als boa’s ingezet worden om op Corona-regels te controleren en nog maar 25 vrije dagen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb er een van de Hema. Van een euro.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even bij de HEMA kijken, ik heb een voucher
De tering.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Sprak gisteren mijn zusje, die heeft ooit een weekje gewerkt toen ze 19 was en daarna heeft ze besloten dat anderen dat maar moesten doen en die zei "ja volgens mij heb ik burn-out klachten"quote:Op woensdag 15 december 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen vinden zich ook overwerkt.
Managers die vanuit andere bedrijven komen die falen hier ook snel omdat je je niet kunt verschuilen en je zelf aan knoppen komt te draaien.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak gisteren mijn zusje, die heeft ooit een weekje gewerkt toen ze 19 was en daarna heeft ze besloten dat anderen dat maar moesten doen en die zei "ja volgens mij heb ik burn-out klachten"
Ik heb er 45 per jaar, ieder jaar weer een soort van klein spaarpotje dat ik maar uit laat keren.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg mijn 24 dagen al niet op
Buda gaat gewoon een dag per week minder werkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hoe danquote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon moleskin extra dik toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
filofaxquote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon moleskin extra dik toch.
Same, toen ik nog 24 dagen had, kreeg ik ze ook niet op.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in een Filofax hoef je niet te scheurenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen gescheur in mijn agenda
Die blaadjes zijn kwetsbaarquote:Op woensdag 15 december 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in een Filofax hoef je niet te scheuren
Scheuren? Gewoon nieuwe vulling in je huidige.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen gescheur in mijn agenda
dan doe je wat foutquote:Op woensdag 15 december 2021 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die blaadjes zijn kwetsbaar
je mag ook gewoon zeggen dat het jouw ding niet is ipv redenen te zoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ringbanden zijn gewoon kut
mwa ik ben toch echt wel gesteld geraakt op mijn vrije tijd hoor..quote:
Dit, al heb ik nu even een periode waarin ik tijd moet investeren.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa ik ben toch echt wel gesteld geraakt op mijn vrije tijd hoor..
vind het werk wat ik deed leuk en wat ik nu doe fantastisch. maar ik werk om te leven
Ik kan op FOK! Zitten tijdens mijn werk. Wie heeft er dan nog vakantie nodig?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind het werk wat ik deed leuk en wat ik nu doe fantastisch. maar ik werk om te leven
Werken kan ook heel erg leuk zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eensquote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken kan ook heel erg leuk zijn hoor
Van je hobby je werk makenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Leven om te werken, dat soort lui heeft geen hobby's.
Heb je maar één hobby dan ja?quote:
Weet je al waar je zit in de VS?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan op FOK! Zitten tijdens mijn werk. Wie heeft er dan nog vakantie nodig?
Volgend jaar zit ik hopelijk wel 2-3 maanden in de VS. Dan zijn de vakantiedagen er zo doorheen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een oliebol in brownievorm ofzo
Ja... of een brownie in oliebolvormquote:Op woensdag 15 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een oliebol in brownievorm ofzo
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Ja... of een brownie in oliebolvorm
Nog een aantal opties rondom de Oostkust. Zal wel rond Washington D.C. worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je al waar je zit in de VS?
Het is geen koekjesfabriekswerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je maar één hobby dan ja?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Ja... of een brownie in oliebolvorm
dan moet je dat filmpje van Jurre's date wat ik linkte terug kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me nice als ik betaald krijg om te eten.
Mijn nieuwe baan klinkt enorm leuk en alle collega’s die ik tot nu toe heb gesproken, lijken me supertof. Maar meer vrije tijd vind ik toch wel waardevol.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een "ja, ik heb maar één hobby".quote:Op woensdag 15 december 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen koekjesfabriekswerk.
Tofquote:Op woensdag 15 december 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een aantal opties rondom de Oostkust. Zal wel rond Washington D.C. worden.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds woest?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
1250 euro, zijn ze nu he-le-maal bezopen
Ja, nog steeds viesmad
soooowquote:Op woensdag 15 december 2021 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom we steken dat gebouw/huis/whatever in de hens.
wat rigoureus... maar een paar plastic tuinflamingo's in elkaar slaan is ook goedquote:
Als je een toffe leuke baan hebt dan spring je als vanzelf tegen het plafond aan van energie als je afgewerkt <-----quote:Op woensdag 15 december 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baan klinkt enorm leuk en alle collega’s die ik tot nu toe heb gesproken, lijken me supertof. Maar meer vrije tijd vind ik toch wel waardevol.
Nee zo ben ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat het jouw ding niet is ipv redenen te zoeken
Ja ik doe het goed of ik doe het niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat rigoureus... maar een paar plastic tuinflamingo's in elkaar slaan is ook goed
Waarheid, maar dan nog zijn er dingen die ik liever doe dan werken.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een toffe leuke baan hebt dan spring je als vanzelf tegen het plafond aan van energie als je afgewerkt <-----bent, dan maakt het aantal uurtjes dat je vrij bent niet zo heel veel uit, beter acht uurtjes vrij vol frisse energie dan twaalf uurtjes als een doodgereden slak op de bank liggen omdat je baan je zo zwaar valt.
Slapenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid, maar dan nog zijn er dingen die ik liever doe dan werken.
En als je nou 36 uur vrij bent vol frisse energie?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een toffe leuke baan hebt dan spring je als vanzelf tegen het plafond aan van energie als je afgewerkt <-----bent, dan maakt het aantal uurtjes dat je vrij bent niet zo heel veel uit, beter acht uurtjes vrij vol frisse energie dan twaalf uurtjes als een doodgereden slak op de bank liggen omdat je baan je zo zwaar valt.
Dan weet 'ie niet wat 'ie doen moet, want geen hobby's.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je nou 36 uur vrij bent vol frisse energie?
Ja dat is ook zeker weer zo maar je snapt wat ik bedoel toch, als je werk of werken in het algemeen je zoooo zwaar valt dat je als een duffe zombie door het leven zwalkt dan helpt een dagje extra vrij in de week ook niet helemaal om je levensgeluk en je energie op het juiste peil te krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid, maar dan nog zijn er dingen die ik liever doe dan werken.
Je lijkt mijn oude werkgever wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dan steven je op een burn-out af.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker weer zo maar je snapt wat ik bedoel toch, als je werk of werken in het algemeen je zoooo zwaar valt dat je als een duffe zombie door het leven zwalkt dan helpt een dagje extra vrij in de week ook niet helemaal om je levensgeluk en je energie op het juiste peil te krijgen.
Ja, daarom het "waarheid".quote:Op woensdag 15 december 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker weer zo maar je snapt wat ik bedoel toch, als je werk of werken in het algemeen je zoooo zwaar valt dat je als een duffe zombie door het leven zwalkt dan helpt een dagje extra vrij in de week ook niet helemaal om je levensgeluk en je energie op het juiste peil te krijgen.
Nee, dat klopt wel. Dat heb ik de afgelopen periode gemerkt. Maar in het algemeen vind ik vrije tijd wel erg waardevol.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balans is ook waar je naar moet streven in het leven en die is voor iedereen anders net zoals pijn dat is of warm/koud of lekker/bleerrrgh of mooi/lelijk of boeiend/meh of moeilijk/makkelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je lijkt mijn oude werkgever wel.
Ik vond mijn baan niet echt gaaf, omdat ik niet overwerkte.
Nee, ik heb gewoon een goede balans werk en privé
Mijn oud werkgever vond het heel normaal dat mensen dagen van 9 uur maakten en daar was hij zelfs een beetje trots op, want dat deed hij immers ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balans is ook waar je naar moet streven in het leven en die is voor iedereen anders net zoals pijn dat is of warm/koud of lekker/bleerrrgh of mooi/lelijk of boeiend/meh of moeilijk/makkelijk.
Ik bedoel meer, je hebt je vrije tijd nu extreem hard nodig om je batterijtje nog een beetje op te laden, met een leukere baan heb je dat wellicht wat minder en kun je die extra tijd dat je niet als een dooie slak op de bank ligt gebruiken voor leuke dingessenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Dat heb ik de afgelopen periode gemerkt. Maar in het algemeen vind ik vrije tijd wel erg waardevol.
Nooit cyaankali in zijn verwenkoffie overwogen?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oud werkgever vond het heel normaal dat mensen dagen van 9 uur maakten en daar was hij zelfs een beetje trots op, want dat deed hij immers ook.
Hij vond het heel normaal dat hij nog tot 22.00 uur aan het werk was.
Dat soort richt zich echt teveel op (nietszeggend) status.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oud werkgever vond het heel normaal dat mensen dagen van 9 uur maakten en daar was hij zelfs een beetje trots op, want dat deed hij immers ook.
Hij vond het heel normaal dat hij nog tot 22.00 uur aan het werk was.
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, je hebt je vrije tijd nu extreem hard nodig om je batterijtje nog een beetje op te laden, met een leukere baan heb je dat wellicht wat minder en kun je die extra tijd dat je niet als een dooie slak op de bank ligt gebruiken voor leuke dingessen
Ik mocht ook geen redbull van hem drinken of laat staan teveel koffie, want dat is slecht.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit cyaankali in zijn verwenkoffie overwogen?
Ik was een beetje verbaast dat hij in een gewoon rijtjeshuis woondequote:Op woensdag 15 december 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort richt zich echt teveel op (nietszeggend) status.
Jezus, waar bemoeit hij zich mee.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht ook geen redbull van hem drinken of laat staan teveel koffie, want dat is slecht.
Zaagvent, ik drink 1 koffie op een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel het als extra extra hč, dus en een dag extra maar ook een fitte dag omdat je leuker werk hebt.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar hoop ik inderdaad op. Maar ik moet het gaan ervaren. De afgelopen twintig jaar heb ik altijd fulltime gewerkt, dus dit voelt enorm luxe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht ook geen redbull van hem drinken of laat staan teveel koffie, want dat is slecht.
Geen energiedrink hoor ik wel vaker. Mocht ik ook niet bij dat bedrijf waar ik eerst een paar maanden zat.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens een hoekwoning? Plebsquote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was een beetje verbaast dat hij in een gewoon rijtjeshuis woonde![]()
EN DAAR IS HELEMAAL NIETS MIS MEE
Maar alsnog verbazing alom
Intrigerend.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was een beetje verbaast dat hij in een gewoon rijtjeshuis woonde![]()
EN DAAR IS HELEMAAL NIETS MIS MEE
Maar alsnog verbazing alom
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, waar bemoeit hij zich mee.Wij hadden een cleandesk policy en hij kwam langs mijn collega en hij zei tegen haar dat ze haar etui moest opbergen ivm die policy.. terwijl mijn bureau een ontploffing was van papierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Uit geur-overwegingen wellicht?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen energiedrink hoor ik wel vaker. Mocht ik ook niet bij dat bedrijf waar ik eerst een paar maanden zat.Cola mocht wel maar energiedrink in de pauze was verboden.
Ik snap ‘mquote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel het als extra extra hč, dus en een dag extra maar ook een fitte dag omdat je leuker werk hebt.
Ja, nou.. als ik zin had in Redbull, dan houdt hij mij niet tegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen energiedrink hoor ik wel vaker. Mocht ik ook niet bij dat bedrijf waar ik eerst een paar maanden zat.Cola mocht wel maar energiedrink in de pauze was verboden.
Nee dat denk ik niet. Volgens mij waren ze vooral bang voor stuiterende mensen op de werkvloer maar ja als je genoeg koffie drinkt krijg je dat ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit geur-overwegingen wellicht?
Maar echtquote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eens een hoekwoning? Plebs
Ja, vond ik welquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ditquote:Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Volgens mij waren ze vooral bang voor stuiterende mensen op de werkvloer maar ja als je genoeg koffie drinkt krijg je dat ook wel.
Hij had dus ergens wel een oogje op je?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden een cleandesk policy en hij kwam langs mijn collega en hij zei tegen haar dat ze haar etui moest opbergen ivm die policy.. terwijl mijn bureau een ontploffing was van papieren
Ik heb het ook niet verzonnen, maar ergens vind ik er wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
dat hele clean desk policy vind ik sowieso een beetje kneuzig
Ik denk dat hij bang was voor de grote mond.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had dus ergens wel een oogje op je?
Waar ik nu zit maakt het niet uit, als iemand zich dood wil drinken in energiedrink is dat die persoon zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:
Ik maakte een flauw grapje.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Volgens mij waren ze vooral bang voor stuiterende mensen op de werkvloer maar ja als je genoeg koffie drinkt krijg je dat ook wel.
Drie werkgevers geleden was het vooral om te zorgen dat er geen privacy-gevoelige informatie bleef slingeren.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, maar ergens vind ik er wel wat voor te zeggen.
Mijn collega's maakten er echt een troep van.
Eetbordjes hier, drinkbekers daar![]()
Dus ik denk dat het om die extremen een beetje in te dammen is
mijn thuiskantoor is een ware ontploffing. want in die kamer dump ik ook m'n meuk omdat ik mn woonkamer aan kant wil hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thuiswerkbureau is ook niet echt cleandesk, zeg maar..
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang was voor de grote mond.
Ja, je afwas op laten stapelen zou ik ook wat van zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, maar ergens vind ik er wel wat voor te zeggen.
Mijn collega's maakten er echt een troep van.
Eetbordjes hier, drinkbekers daar![]()
Dus ik denk dat het om die extremen een beetje in te dammen is
ditquote:Op woensdag 15 december 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je afwas op laten stapelen zou ik ook wat van zeggen.Maar dingen die mensen gewoon dagelijks gebruiken om hun werk te doen, ga toch weg.
ik heb op mijn bureau een groot whiteboard liggen waar ik lustig op los kalkquote:Op woensdag 15 december 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe alles digitaal dus eignlijk is mijn werkplek altijd wel netjes
Dit.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn thuiskantoor is een ware ontploffing. want in die kamer dump ik ook m'n meuk omdat ik mn woonkamer aan kant wil hebben
Eigenlijk is dat laatste ook wel belangrijkquote:Op woensdag 15 december 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie werkgevers geleden was het vooral om te zorgen dat er geen privacy-gevoelige informatie bleef slingeren.
Ik drink eigenlijk alleen nog maar koffie en water.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:29 schreef Ama het volgende:
Gelukkig bijna een jaar van die zooi af.Oke stiekem vond ik het altijd wel erg lekker maar toen een vriend van mij zei dat zijn glazuur bijna allemaal weg is door de energiedrink vond ik het wel ineens minder lekker.
Is ook gewoon maar een managementprojectje van midden management dat eigenlijk niet relevant is.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
dat hele clean desk policy vind ik sowieso een beetje kneuzig
Ik ben cola en melk verslaafd.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen nog maar koffie en water.
melk verslaafd.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben cola en melk verslaafd.Colaverslaving had ik al en melk vond ik altijd wel lekker maar dat drink ik nu ook best veel sinds ik van de energiedrink af ben.
post-its met inloggegevens op de computerquote:Op woensdag 15 december 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie werkgevers geleden was het vooral om te zorgen dat er geen privacy-gevoelige informatie bleef slingeren.
Arme Klaas.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
melk verslaafd.
that's a first.
alhoewel. ik vloog met klaas samen naar huis en die vroeg in het vliegtuig van Caribbean air om een glas melk. Die werd door die wulpse latina even vierkant uitgelachen
Geen melluk? Dit moet @maily horen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen melk en dan ook nog uitgelachen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
Ja Klaas he.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen melluk? Dit moet @:maily horen.
Ik doe alleen een drupje melk in de koffie.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben cola en melk verslaafd.Colaverslaving had ik al en melk vond ik altijd wel lekker maar dat drink ik nu ook best veel sinds ik van de energiedrink af ben.
Echt hequote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen melk en dan ook nog uitgelachen.
De vraag is beter: waar ben je niet verslaafd aan?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk even boodschappen doenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Ik ben al een uur aan het uitstellen dat ik naar de container moet lopen.
Koffiequote:Op woensdag 15 december 2021 13:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De vraag is beter: waar ben je niet verslaafd aan?
Life strugglesquote:Op woensdag 15 december 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Prima hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lekker kort lijstje heHoe voelt dat nou?
bellen is ook kutquote:Op woensdag 15 december 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo iemand bellen en ik heb geen zin.
Ja ranja heb ik ook altijd wel in huis maar drink ik niet heel vaak eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef Karzai het volgende:
en ik heb ook altijd een fles limonade en bubbeltjeswater met citroen, voor de rest koffie thee en bier
Maar van warme melk word je soezelig. Kan je de soezellamp wegdoen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaaa maar dan wel ijskoud.(Net als melk eigenlijk)
Vooral deegroller-gesprekken (gesprekken waarbij je iemand op z'n flikker moet geven) zijn kakaquote:
Dan beter whatsappen en heel lang over doen per zinnetje zodat de ander minutenlang zit te wachten (en naar "is aan het typen" kijkt) om in te schatten hoe kwaad je bent en hoeveel kans hij op goedmaken maakt?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral deegroller-gesprekken (gesprekken waarbij je iemand op z'n flikker moet geven) zijn kakaDoe gewoon je ding en wees geen kleuter
Nee man, die onzin gewoon zsm achter de rug hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan beter whatsappen en heel lang over doen per zinnetje zodat de ander minutenlang zit te wachten (en naar "is aan het typen" kijkt) om in te schatten hoe kwaad je bent en hoeveel kans hij op goedmaken maakt?
Nadeel is dat ik dat met mijn privé telefoon moet doen, want ik heb geen werktelefoon en dit is werk gerelateerd. Niet zo'n zin in dat mensen mijn privé nummer hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan beter whatsappen en heel lang over doen per zinnetje zodat de ander minutenlang zit te wachten (en naar "is aan het typen" kijkt) om in te schatten hoe kwaad je bent en hoeveel kans hij op goedmaken maakt?
Vrouw naar mijn hart. Gewoon hoppaaaa zeg gewoon wat je dwars zit en we kunnen weer verder.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, die onzin gewoon zsm achter de rug hebben.
Je bent toch geen kleuter.
Kun je niet bellen via Teams/Webex/Zoom?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik dat met mijn privé telefoon moet doen, want ik heb geen werktelefoon en dit is werk gerelateerd. Niet zo'n zin in dat mensen mijn privé nummer hebben.
Nee!!! The horror ....quote:Op woensdag 15 december 2021 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen melluk? Dit moet @:maily horen.
zeg..quote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaaa maar dan wel ijskoud.(Net als melk eigenlijk)
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Ik moet mijn kerstkaarten op de bus doen .... maar morgen kan ik het combineren met boodschappen doen ......quote:Op woensdag 15 december 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk even boodschappen doen
Ik wil die vent niet zienquote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet bellen via Teams/Webex/Zoom?
Wattenschijfje grommend en happend naast je.
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil die vent niet zienhoren is al voldoende
Ik heb net mijn afval weggegooid.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn kerstkaarten op de bus doen .... maar morgen kan ik het combineren met boodschappen doen ......
Thanks Maily!quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn kerstkaarten op de bus doen .... maar morgen kan ik het combineren met boodschappen doen ......
en Buda gefeliciteerd!!![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil die vent niet zienhoren is al voldoende
* dud0r neemt hapquote:
Dit klinkt als mij, 'gewoon lezen, staat er tochquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had het wel gevraagd, maar toen kreeg ik een 'ja, adres staat daar-en-daar'. Ja ehhh.
Is een specialequote:Op woensdag 15 december 2021 14:18 schreef Speciale het volgende:
wtf is dat in de OP dan voor een landkaart
Ik had daarom ook maar niet meer doorgevraagd, met de gedachte dat het dan wel duidelijk zou zijn waar.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als mij, 'gewoon lezen, staat er toch![]()
'
hoiquote:Op woensdag 15 december 2021 14:18 schreef Speciale het volgende:
wtf is dat in de OP dan voor een landkaart
Top wijffie wat hij getrouwd heeft in dat gevalquote:
zekerquote:Op woensdag 15 december 2021 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top wijffie wat hij getrouwd heeft in dat geval
'n vrouw heeft t vooral over z'n blauwe ballenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:28 schreef Speciale het volgende:
Blijft wennen om Haags niet blauw te zien
Nouja fijn dat je het op een andere manier alsnog hebt gevondenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had daarom ook maar niet meer doorgevraagd, met de gedachte dat het dan wel duidelijk zou zijn waar.
veel plezier.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
Weer tijd om mooie dingen te gaan doen
@DJMOquote:Op woensdag 15 december 2021 14:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Trots op je! Dit is FP waardig.
3 wolven welquote:Op woensdag 15 december 2021 14:39 schreef Speciale het volgende:
[..]
Gelijk een explosieve groei in de verkoop van wolvenshirts in Drenthe
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zag al helemaal voor me hoe jij en Wattenschijfje briesend in de camera keken
Goedzo, pak maar weer een cava'tjequote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deegrollergesprek is goed verlopen, heb het er warm van gekregen
Heb ik niet, dan maar een caviaatjequote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedzo, pak maar weer een cava'tje
Ik had het spelletje weer gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet, dan maar een caviaatje
Deden ze een kudde uitgestorven Ethiopiërs na?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het spelletje weer gedaanWat een agressie om die snoepjes.
Hmmmquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet, dan maar een caviaatje
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deden ze een kudde uitgestorven Ethiopiërs na?
Kirby, heeeeeeuuuuuuuheeeeeeuuuuuquote:Op woensdag 15 december 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn hele zakje gerookte amandelen al op. Dat was niet de bedoeling
Kirby is wel cute tochquote:Op woensdag 15 december 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kirby, heeeeeeuuuuuuuheeeeeeuuuuu
Ja, vind ik welquote:
M'n alternatieve plan was gewoon bellen ter plaatse, dus was goedgekomen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja fijn dat je het op een andere manier alsnog hebt gevonden
"Oh, locatie Zuid-Limburg..??"quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n alternatieve plan was gewoon bellen ter plaatse, dus was goedgekomen hoor.
'heeelppp'quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n alternatieve plan was gewoon bellen ter plaatse, dus was goedgekomen hoor.
Aan de ene kant of de andere kant van de ijsbaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh, locatie Zuid-Limburg..??"
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de ene kant of de andere kant van de ijsbaan.
Neem je schaatsen mee en het komt goed! Zoefzoefquote:Op woensdag 15 december 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de ene kant of de andere kant van de ijsbaan.
Ik op schaatsen komt niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neem je schaatsen mee en het komt goed! Zoefzoef
Kom je naar Eindhoven toe?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet zondag in de kempen zijn, volgens mij denkt mn mama dat ik dan wel weet waar ik moet zijn.. Ik heb geen idee
Wat heerlijk duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, voor de beeldvorming, alle roze vlekken waren een optie geweest met de omschrijving die ik kreeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
Jeetje ik kijk een YouTube video van een YouTuber die even op vakantie was en toen heeft haar schoonmaakster thuis de droger aangezet waar haar kitten nog in zat.!!!!!! Beestje dood natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje likt altijd mijn hele gezicht af, totdat ik weer bedenk dat cavia's poep eten.
Had eens een cavia die in m'n gezicht geeuwde.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje likt altijd mijn hele gezicht af, totdat ik weer bedenk dat cavia's poep eten.
Jeetje ik kijk een YouTube video van een YouTuber die even op vakantie was en toen heeft haar schoonmaakster thuis de droger aangezet waar haar kitten nog in zat.!!!!!! Beestje dood natuurlijk.
De beste cavia die ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 15 december 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is wel de golden retriever onder de cavia’s he?
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had eens een cavia die in m'n gezicht geeuwde.
Wat. Een. Lucht.
Aaawquote:Op woensdag 15 december 2021 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De beste cavia die ik ooit gehad hebZe kwispelt nog net niet als ik haar aai
Heb je de memo wel gehad?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn beoordelingsdocument invullen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik op schaatsen komt niet goed.
Foto van wattenschijfje er naast. Klaarquote:
Cubiclesquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Foto van wattenschijfje er naast. Klaar
Forum Opties | |
---|---|