SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze zijn wel lachen, maar in de praktijk moet je er voor oppassen dat je geen maaginhoud in je gezicht krijgtquote:Op woensdag 15 december 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik in de praktijk ook niet hoor, maar ik heb wel wat alpaca-zooi, want ik vind het briljante beesten.
Alpaca's valt wel mee toch? Lama's zijn wel echt klootzakken.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn wel lachen, maar in de praktijk moet je er voor oppassen dat je geen maaginhoud in je gezicht krijgt
Saaaaliek en keloekiek kerstfeest HOOOOOOOOOLLANDAAAAquote:
Ik las koliek.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saaaaliek en keloekiek kerstfeest HOOOOOOOOOLLANDAAAA
Nee, Alpaca's zijn van hetzelfde soort blijkbaarquote:Op woensdag 15 december 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alpaca's valt wel mee toch? Lama's zijn wel echt klootzakken.
Buikpijn. Vrij gevaarlijk voor oa paarden.quote:
En cavia'squote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buikpijn. Vrij gevaarlijk voor oa paarden.
koliekpijn bij een mens is ook vrij vervelendquote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik was niet van plan om random beesten te gaan knuffelen ofzo, zo'n alpacawandeling oid lijkt me nog wel een keer lollig, maar die zoeken waarschijnlijk wel sociale beesten uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Alpaca's zijn van hetzelfde soort blijkbaar![]()
Daar heb je wel wat uitzonderingen bij, maar doorgaans is het oppassen geblazen.
Ik ken iemand die iets met die beesten doet, dus geen idee of het nu allemaal waar is wat ik verkondig, maar ik ga er even vanuit dat ze geen sprookjes vertelt.
Jep.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koliekpijn bij een mens is ook vrij vervelend
Nee, ik ook niet.. ik heb eigenlijk niet zo heel veel met die beestjesquote:Op woensdag 15 december 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik was niet van plan om random beesten te gaan knuffelen ofzo, zo'n alpacawandeling oid lijkt me nog wel een keer lollig, maar die zoeken waarschijnlijk wel sociale beesten uit.
Gewoon geen zand eten.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eentje gebaseerd op de waarheidquote:
Hoop vieze mannetjes wel hier zoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
De nieuwe baan is nu helemaal rond. Net de salarisonderhandeling gedaan en er een extra trede uit weten te slepen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
De nieuwe baan is nu helemaal rond. Net de salarisonderhandeling gedaan en er een extra trede uit weten te slepen
Meer bubbelbaden! Meer Veluwe! Meer tripjes !quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
Bal is haar charmes al aan het opwarmenquote:
Hm thanks voor de reminder, moet nog even een staatslot kopen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer bubbelbaden! Meer Veluwe! Meer tripjes !
Op hoeveel graden en hoeveel minuten?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bal is haar charmes al aan het opwarmen
Nog maar drie dagen per jaar echt werkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]52 extra vrije dagen per jaar
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bal is haar charmes al aan het opwarmen
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te laat;
@:bitterbal is nu al klamme lingerie aan het uitzoeken.
Heujquote:Op woensdag 15 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Yes![]()
![]()
Ambtenarenleefquote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog maar drie dagen per jaar echt werken
RIP Engelandquote:Dat is volgens hem zorgelijk nieuws voor gevaccineerden die zijn ingeënt met het vaccin van AstraZeneca: dat lijkt namelijk geen bescherming te bieden tegen ziekte na een omikronbesmetting.
Heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog maar drie dagen per jaar echt werken
Gelukkig kan m'n mama terecht voor een boosterafspraak.quote:
Is toch leukquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een nieuwe agenda voor 2022 nodig.
Even bij de HEMA kijken, ik heb een voucherquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch leukKijk er elk jaar naar uit.
Elke avond "niksen" er alvast inzetten.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Las net op nu.nl dag ambtenaren in 2022 als boa’s ingezet worden om op Corona-regels te controleren en nog maar 25 vrije dagen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb er een van de Hema. Van een euro.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even bij de HEMA kijken, ik heb een voucher
De tering.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Sprak gisteren mijn zusje, die heeft ooit een weekje gewerkt toen ze 19 was en daarna heeft ze besloten dat anderen dat maar moesten doen en die zei "ja volgens mij heb ik burn-out klachten"quote:Op woensdag 15 december 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen vinden zich ook overwerkt.
Managers die vanuit andere bedrijven komen die falen hier ook snel omdat je je niet kunt verschuilen en je zelf aan knoppen komt te draaien.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak gisteren mijn zusje, die heeft ooit een weekje gewerkt toen ze 19 was en daarna heeft ze besloten dat anderen dat maar moesten doen en die zei "ja volgens mij heb ik burn-out klachten"
Ik heb er 45 per jaar, ieder jaar weer een soort van klein spaarpotje dat ik maar uit laat keren.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg mijn 24 dagen al niet op
Buda gaat gewoon een dag per week minder werkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hoe danquote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon moleskin extra dik toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
filofaxquote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon moleskin extra dik toch.
Same, toen ik nog 24 dagen had, kreeg ik ze ook niet op.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in een Filofax hoef je niet te scheurenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen gescheur in mijn agenda
Die blaadjes zijn kwetsbaarquote:Op woensdag 15 december 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in een Filofax hoef je niet te scheuren
Scheuren? Gewoon nieuwe vulling in je huidige.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen gescheur in mijn agenda
dan doe je wat foutquote:Op woensdag 15 december 2021 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die blaadjes zijn kwetsbaar
je mag ook gewoon zeggen dat het jouw ding niet is ipv redenen te zoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ringbanden zijn gewoon kut
mwa ik ben toch echt wel gesteld geraakt op mijn vrije tijd hoor..quote:
Dit, al heb ik nu even een periode waarin ik tijd moet investeren.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa ik ben toch echt wel gesteld geraakt op mijn vrije tijd hoor..
vind het werk wat ik deed leuk en wat ik nu doe fantastisch. maar ik werk om te leven
Ik kan op FOK! Zitten tijdens mijn werk. Wie heeft er dan nog vakantie nodig?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind het werk wat ik deed leuk en wat ik nu doe fantastisch. maar ik werk om te leven
Werken kan ook heel erg leuk zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eensquote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken kan ook heel erg leuk zijn hoor
Van je hobby je werk makenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Leven om te werken, dat soort lui heeft geen hobby's.
Heb je maar één hobby dan ja?quote:
Weet je al waar je zit in de VS?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan op FOK! Zitten tijdens mijn werk. Wie heeft er dan nog vakantie nodig?
Volgend jaar zit ik hopelijk wel 2-3 maanden in de VS. Dan zijn de vakantiedagen er zo doorheen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een oliebol in brownievorm ofzo
Ja... of een brownie in oliebolvormquote:Op woensdag 15 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een oliebol in brownievorm ofzo
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Ja... of een brownie in oliebolvorm
Nog een aantal opties rondom de Oostkust. Zal wel rond Washington D.C. worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je al waar je zit in de VS?
Het is geen koekjesfabriekswerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je maar één hobby dan ja?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Ja... of een brownie in oliebolvorm
dan moet je dat filmpje van Jurre's date wat ik linkte terug kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me nice als ik betaald krijg om te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |