https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsatoquote:Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato
AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.
Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.
Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.
Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."
Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:
In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.
Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden
- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?
- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af
- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden
- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids
- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)
- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat
- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.
- juni 2021: Marco en Leontine weer samen
- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten
- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"
-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht
- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."
- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"
- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.
- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.
SPOILER: vorige OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Is een tenenkrommende uitzending maar alles behalve saaiquote:Op woensdag 15 december 2021 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ben ik Shownieuws aan het kijken. Bedankt hè, Tengano.
't Is misschien moeilijk te geloven omdat ik de pulp hier ook lees, maar ik heb een ondergrens.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is een tenenkrommende uitzending maar alles behalve saai
Dit is het moment voor Henny om eindelijk de shine weer te pakkenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
Haha goede TT. Ik denk dat Henny gaat zeggen dat hij het 30 jaar geleden al wist. Via Bulletje.
Zit jij mijn posts nou een beetje te dissenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Is misschien moeilijk te geloven omdat ik de pulp hier ook lees, maar ik heb een ondergrens.
Oh Gawdquote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is het moment voor Henny om eindelijk de shine weer te pakken![]()
Die flikkers van Shownieuws hadden daar zelfs gelijk een advocaat (Bram Moscovitzx) neergezet om maar zoveel mogelijk met zijn allen Marco B uit de wind te houden. Tenenkrommende uitzendingquote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef rvtm het volgende:
Anouk Smulders mag van mij per direct van de TV. Stel dat haar dochter ^god forbid^ met nare verhalen komt, gaat zij dan ook zeggen met haar "moederhart": "Nou schat, laten we het onderzoek van het OM even afwachten..".
Verder is aangifte hiervan doen een grote stap. Dit is niet zoiets als aangifte doen vanwege een gestolen telefoon! Hierbij komt veel schaamte kijken, verdriet, angst om niet geloofd te zullen worden, angst voor de impact op allerlei levens als het uitkomt.
Ik snap best dat ze eerst advies/raad/steun hebben gezocht bij iemand die hier meer verstand van heeft en in de mediawereld zit; dus John van den Heuvel waarschijnlijk.
Ik geloof dat het showbizz wereldje en alle (pseudo) bn-ers zo snel mogelijk hun handen er vanaf trekken als het richting een zaak gaat.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:56 schreef Tengano het volgende:
Die flikkers van Shownieuws hadden daar zelfs gelijk een advocaat (Bram Moscovitzx) neergezet om maar zoveel mogelijk met zijn allen Marco B uit de wind te houden. Tenenkrommende uitzending
Gevonden: Late editie van 14 december vanaf 20:36. Hij zegt er helaas niet zoveel over.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is een tenenkrommende uitzending maar alles behalve saai
Daar zit hij al, wat denk je dat shownieuws is........quote:Op woensdag 15 december 2021 11:04 schreef Xan21 het volgende:
Moszkowicz kunnen ze ook wel naar de dagopvang brengen.
Albert Verlinde en de rest van het theatrale Borsato kliekje: "Deze zaak kent alleen maar verliezersquote:Op woensdag 15 december 2021 10:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik geloof dat het showbizz wereldje en alle (pseudo) bn-ers zo snel mogelijk hun handen er vanaf trekken als het richting een zaak gaat.
Dat viel mij ook op. Het slachtoffer is hier degene die sympathie verdiend. Niemand anders.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Albert Verlinde en de rest van het Borsato kliekje: "Deze zaak kent alleen maar verliezers![]()
![]()
"
Victim blaming en shaming….quote:Op woensdag 15 december 2021 11:07 schreef AgnesGru het volgende:
Yvonne gaat los op Shownieuws en gaat een video opnemen over de uitzending van gisteravond.
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar zit hij al, wat denk je dat shownieuws is........
Het valt op dat daar meestal Natacha Harlequin zit, maar die zat nu bij M.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die flikkers van Shownieuws hadden daar zelfs gelijk een advocaat (Bram Moscovitzx) neergezet om maar zoveel mogelijk met zijn allen Marco B uit de wind te houden. Tenenkrommende uitzending
Maar Albert heeft hem wel een appje gestuurd dat als het waar is het afkeurenswaardig is hoor!!quote:Op woensdag 15 december 2021 10:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je haar recentelijk opgezocht??? ze is vaker presentator of talkshowgast dan dat ze in de rechtbank staat en haar track record is bizar slecht.quote:
Het gaat zo hard ineens met deze reeks, was bovenstaande al gepost?quote:‘Nog twee meldingen tegen Borsato vanwege onzedelijke betastingen’,
zanger stopt als ambassadeur War Child
Een 22-jarige vrouw heeft maandag bij de politie aangifte gedaan van onzedelijke betastingen door Marco Borsato. Het gaat om een jonge vrouw die de zanger al haar hele leven kent. Het grensoverschrijdende gedrag zou hebben plaatsgevonden tussen 2014 en 2019. Het Openbaar Ministerie Midden-Nederland zegt de zaak in onderzoek te nemen. Dinsdagavond werd bekend dat nog twee andere vermeende slachtoffers aangifte hebben gedaan.
Raymond Boere en Victor Schildkamp 14 dec. 2021 Laatste update: 08:08
https://www.ad.nl/dossier(...)-war-child~ad17584d/
Maar officiéél is ze iig advocate. Bram Moszkowicz heeft die titel niet eens meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je haar recentelijk opgezocht??? ze is vaker presentator of talkshowgast dan dat ze in de rechtbank staat en haar track record is bizar slecht.
Nou ik denk dat Henny juist de misogyne boomer uit gaat hangen met alle standaard uitspraken die daar bij horen, zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
Haha goede TT. Ik denk dat Henny gaat zeggen dat hij het 30 jaar geleden al wist. Via Bulletje.
zeker, dat ontkent niemand.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar officiéél is ze iig advocate. Bram Moszkowicz heeft die titel niet eens meer.
Ook een beetje de tendens onder de Marco-fans op de socialen. "Wat een dat jullie dit overkomt". Als hij schuldig is, dan overkomt hem dit niet. Dan heeft hij het ZELF veroorzaakt.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Albert Verlinde en de rest van het theatrale Borsato kliekje: "Deze zaak kent alleen maar verliezers![]()
![]()
"
Hij heeft ook nog een appeltje te schillen met de zakenwaarneemster die hem berichtte dat Borsato niet bij z'n jubileumshow zou zijn. Was de moeder van het vermeende slachtoffer dat indertijd?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Henny juist de misogyne boomer uit gaat hangen met alle standaard uitspraken die daar bij horen, zie het al helemaal voor me.
quote:Verder is Henny ook nog boos op Marco, omdat hij niet naar zijn jubileumshow kwam toen Henny 50 jaar werd.
,,En toen ik vijftig werd, ontbrak hij op een speciale huldigingsshow waar verder iedereen bij aanwezig was.”
Henny’s rechterhand Rein Sluik zou alles in het werk hebben gesteld om Marco toch te laten komen. Maar hij kreeg Marco nooit te pakken, uiteindelijk kreeg hij de vrouw te pakken die zijn zaken deed en die zei toen:
,,Meedoen is niet zijn policy. Henny mag hem dan wel hebben ontdekt, we doen het niet. Je vecht voor een imago, dan moet je niet aan het verleden herinnerd willen worden.’
,,Ik was woedend en vond het asociaal”, aldus Rein.
Bron
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:17 schreef Fosive het volgende:
Ook Albert: de verklaring van War Child dat ze nooit klachten over Borsato hebben ontvangen, is "een heeeele belangrijke verklaring in het hele verhaal."
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:13 schreef TjjWester het volgende:
Yvonne is weer terug aan het krabbelen ze heeft het dossier niet aan de vd heuvel gegeven maar ze wilde het graag aan hem overlaten, jaja.
Ze beweerde toch echt iets anders......
"Bij de Albert Heijn was het ook altijd een hele fijne man die heel intens maar normaal zijn aubergines en slaolie afrekende"quote:Op woensdag 15 december 2021 11:17 schreef Fosive het volgende:
Ook Albert: de verklaring van War Child dat ze nooit klachten over Borsato hebben ontvangen, is "een heeeele belangrijke verklaring in het hele verhaal."
Vergeet niet dat-ie supercute deed tegen de caissière.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
"Bij de Albert Heijn was het ook altijd een hele fijne man die heel intens maar normaal zijn aubergines en slaolie afrekende"
Super!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 11:07 schreef AgnesGru het volgende:
Yvonne gaat los op Shownieuws en gaat een video opnemen over de uitzending van gisteravond.
Hij winkelt bij de Jumbo.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
"Bij de Albert Heijn was het ook altijd een hele fijne man die heel intens maar normaal zijn aubergines en slaolie afrekende"
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]![]()
Ja Albert, dat zegt alles. Zaak saneren.
Ik reageerde toen al dat ik me niet voor kon stellen dat V/d Heuvel er daarom geen werk van zou maken, maar ik meen nu beter te weten wat er bedoeld wordt. V/d Heuvel wilde er, neem ik aan, niet over publiceren tot er een aangifte lag. Hij was er immers wel degelijk werk van aan het maken.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:01 schreef herverwijderd het volgende:
Okee. Dus de vrouw van de fanclub met wie hij het in de weilanden doet zou Nathalie Thielen zijn, die volgens internet 25 jaar zijn persoonlijk assistente was? Die gast in het rode shirt gelooft het niet, hij denkt dat ze te lelijk is voor Marco. Ik vind het nog wel meevallen, ik vind haar knapper dan hem in elk geval
Dan zou hij tijdens een barbecue bij hem thuis, voor mensen die hij in zijn team had bij the Voice, aan een meisje van toen waarschijnlijk 13 gezeten hebben. Hoe en wat... dat weet ik niet. Zij schreef het in haar dagboek, en haar ouders lazen dat. De ouders hebben hem ermee geconfronteerd en hebben kennelijk een geluidsopname waar hij het toegeeft. John van de Heuvel heeft deze ook gehoord. Die wil er echter geen werk van maken omdat de ouders geen aangifte gedaan hebben.
Volgens mij was het meeste al bekend?
Met de kennis van nu klopt dat dus niet. V/d Heuvel gelooft het vermeende slachtoffer immers.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
John zegt dat het allemaal snel zal uitkomen, maar lijkt op de hand van Marco, of iig niet op die van de moeder. De moeder suggereert dat ze met een geluidsopname van/met Marco naar John is gegaan. Op dat fragment bekent Marco het gefriemel. John wil er dus niet teveel over kwijt maar lijkt impliciet te zeggen dat het niet klopt. Story merkt nog wel even op dat zijn werkgever ook de plaats was waar 1 en ander zich af zou hebben gespeeld.
Precies. Ik kan me alleen herinneren dat ze zei dat dat ze het aan de professionals zou overlaten. Niet dat ze ooit heeft gezegd dat ze een dossier heeft overgedragen. Als ze dat wel gezegd heeft, is dat geheid terug te vinden in deze reeks. Met een beetje geluk zelfs een screenshot. Dat mag user dan zelf zoeken want ik ga dat niet doen,quote:
Deze link heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Dank je.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het gaat zo hard ineens met deze reeks, was bovenstaande al gepost?
Dan heeft Marco dus kwaad bloed gezet bij Henny. Dat kan hem in deze wel eens duur komen te staan, want Henny heeft eerder aangegeven dat hij veel meer wist dan er over Marco bekend was.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een appeltje te schillen met de zakenwaarneemster die hem berichtte dat Borsato niet bij z'n jubileumshow zou zijn. Was de moeder van het vermeende slachtoffer dat indertijd?
[..]
Geef nooit opquote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kon alleen terugvinden dat @TjjWester dat zelf zei in een posting:quote:Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Ik kan me alleen herinneren dat ze zei dat dat ze het aan de professionals zou overlaten. Niet dat ze ooit heeft gezegd dat ze een dossier heeft overgedragen. Als ze dat wel gezegd heeft, is dat geheid terug te vinden in deze reeks. Met een beetje geluk zelfs een screenshot. Dat mag user dan zelf zoeken want ik ga dat niet doen,.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft het dossier van yvonne gekregen en gaat ermee aan de slag. Dus logisch deze opmerking.
Ze heeft het overal verkondigd, het is niet voor niks dat ze nu in haar storys terug krabbelt.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kon alleen terugvinden dat @:tjjwester dat zelf zei in een posting:
[..]
Wijnen met d’r vriendinnen zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:43 schreef Mrmime het volgende:
Echtheel erg en triest voor dat meisje. Smerige zaak en ik hoop dat alles boven tafel komt. Shownieuws was inderdaad zum kotzen gisteravond, wat een vieze bn-er kliek is het ook.
Maar we hebben GATE mensuh. Tijdens een avondlockdown en kerstvakantie.
Wat zou Leontien nu aan het doen zijn?
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dat als de persoonlijke aantekeningen voor haar video.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Uithuilen bij Leco, en er misschien nog een leuk plaatje van schieten voor op de socials.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:43 schreef Mrmime het volgende:
Echtheel erg en triest voor dat meisje. Smerige zaak en ik hoop dat alles boven tafel komt. Shownieuws was inderdaad zum kotzen gisteravond, wat een vieze bn-er kliek is het ook.
Je zet het zo zwaar aan, 'terugkrabbelen'. Ik lees de berichten zoals Chipszak: ze zei indertijd dat ze de vervolgstappen aan de professionals over wilde laten. Ik heb d'r eigen woorden teruggezocht - sorry, het bekijken van haar video's trek ik niet - en schijnbaar zei ze:quote:Op woensdag 15 december 2021 11:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft het in alle media verkondigd, het is niet voor niks dat ze nu in haar storys terug krabbelt.
Als ze in contact staat met het vermeende slachtoffer en haar moeder, dan lijkt het me logischer dat die de bron zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:56 schreef Fosive het volgende:
Yvonne had gister wel een story dat er een schokkend bericht van De Telegraaf aan zat te komen
Dus misschien dat ze inderdaad informatie heeft gegeven aan John en zij als bedankje die voorinformatie over publicatie kreeg om wat extra clicks te genereren op haar insta
Lekker met de meiden doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:43 schreef Mrmime het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef Tengano het volgende:
Ben ik hier nou dan de naïeve? Ik vind dat ze dit netjes doet.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch even opgezocht! Het was gewoon een zoekopdracht (‘Yvonne Coldeweijer professionals overlaten’) en daar was het,! Is van drie december.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat moet hij ook wel, want AH let op de kleintjes![]()
Ik mis hier de carrière van Marco in vogelvlucht. We moeten de MSM wel een beetje bijbenen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:04 schreef Tengano het volgende:
Henny Huisman gaat straks nog de geschiedenis in als de ontdekker van Marco Borsato
en degene die zorgde dat Marco definitief ten onder ging.
Slaapfeestje, verzorgende maskers bij elkaar opdoen, misschien samen een online cursus "in je kracht staan" onder het genot van een roseetje.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lekker met de meiden doen alsof er niks aan de hand is.
Jij bent modquote:Op woensdag 15 december 2021 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Deze smerige gate verdient tagjes in de tt.
Dat is ontkracht, het slachtoffer zou ontkent hebben dat ze met yvonne heeft gepraat.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ze in contact staat met het vermeende slachtoffer en haar moeder, dan lijkt het me logischer dat die de bron zijn.
Ik vind dat ze het ook heel goed doet. Ik snap de enorme haat eigenlijk sowieso niet echt. Ze heeft het vaker bij het juiste eind gehad. Misschien hier en daar een keer niet, maar dat is niet echt anders dan de reguliere roddelkanalen (zeker een paar jaar terug). Dat ze irritant is om naar te luisteren of juice uitrekt - tja. Is dat niet de bedoeling van YT überhaupt? Dat AliExpres-gezeik is verder niet goed te praten. Dan nog zie ik liever Alberta’s gezicht dan die van Albert.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben ik hier nou dan de naïeve? Ik vind dat ze dit netjes doet.
’Zou ontkent hebben’ of ‘heeft ontkent’? Bron?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is ontkracht, het slachtoffer zou ontkent hebben dat ze met yvonne heeft gepraat.
Je zou kunnen beweren dat henny het beest en zijn prooi bij elkaar heeft gebracht, of je daar nu trots op moet zijn.......quote:Op woensdag 15 december 2021 12:04 schreef Tengano het volgende:
Henny Huisman gaat straks nog de geschiedenis in als de ontdekker van Marco Borsato
en degene die zorgde dat Marco definitief ten onder ging.
Vreemd, ze zegt het nog in haar story van vanochtend.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is ontkracht, het slachtoffer zou ontkent hebben dat ze met yvonne heeft gepraat.
Henny is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het grensoverschrijdende gedrag van wat Marco jarenlang heeft vertoont, noch aan de façade en alle leugens van Marco.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je zou kunnen beweren dat henny het beest en zijn prooi bij elkaar heeft gebracht, of je daar nu trots op moet zijn.......
Wraak van 3 verschillende meiden die aangifte hebben gedaan?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:29 schreef Za het volgende:
Max Moskowicz gaf gisteren op tv aan dat hij uit zeer betrouwbare bron heeft vernomen dat het hier een wraakactie betreft.
Daarnaast, de zgn audio met bewijs, betreft een transcript van een zgnde audio.
Die is ook wel leuk. Max Moskowicz en betrouwbaar in 1 zinquote:Op woensdag 15 december 2021 12:29 schreef Za het volgende:
Max Moskowicz gaf gisteren op tv aan dat hij uit zeer betrouwbare bron heeft vernomen dat het hier een wraakactie betreft.
Daarnaast, de zgn audio met bewijs, betreft een transcript van een zgnde audio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |