quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic voor jou 40+ / [40+ SC #4438] Katten en kerstballen
Ik doe een gok: KPDquote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!quote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!
daar kom ik ook niet, MEN ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 15:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.
Al zal ik niet zo snel in sommige fora posten.. CRE heb ik bijvoorbeeld helemaal niets mee
Of voetbal
Nee, dat durf ik nietquote:
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SCquote:Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
daar kom ik ook niet, MEN ook niet
Hij is er wel, @aloa post er wel eens (in zijn eentje)quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Speciale het volgende:
[..]
Eerste paar plaatjes, oh lachen
en daarna spinnen.. nee bedankt
Aaah daar heb ik je ook wel eens gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
pussy picsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.
Ja preciesquote:
Das ook 1 van de hobbies daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
Van de meeste spelletjes zie ik ook de lol niet in, maar die zijn waarschijnlijk bedoeld om posts op te krikken.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Ik voel me niet overal fijn , soms duurt een tijd voordat je je echt lekker in een SC voeltquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |