Nee, de link was de voice.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:21 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet vanuit wat vd Heuvel op Twitter zet maar op roddels die al langer rondzingen.
Dit meisje is zover mij bekend is, geen deelnemer van de voice kids geweest. En daar was het hele verhaal rondom Marco in de beginselen op gebaseerd. Dus, er kunnen inderdaad meer slachtoffers zijn.
En natuurlijk is het aan de rechter om zich over de zaak te buigen. Maar je doet dit een beetje erg gemakkelijk af als onzin. Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Laten we ons beperken tot de feiten.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:21 schreef Harlekien2 het volgende:
Nee. Ik ga niet vanuit wat vd Heuvel op Twitter zet maar op roddels die al langer rondzingen.
Welk verhaal en van wie?quote:Dit meisje is zover mij bekend is, geen deelnemer van de voice kids geweest. En daar was het hele verhaal rondom Marco in de beginselen op gebaseerd. Dus, er kunnen inderdaad meer slachtoffers zijn.
Besef je dat Marco Borsato zich op geen enkele manier kan weren tegen deze aantijgingen, en dat een teleurgestelde fanclub medewerker hier ongestraft mee weg kan komen?quote:En natuurlijk is het aan de rechter om zich over de zaak te buigen. Maar je doet dit een beetje erg gemakkelijk af als onzin. Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Dat die bbq gelinkt is aan dit meisje wist ik niet. Maar er is toch ook iets buiten de bbq's voorgevallen omtrent the voice?quote:Op woensdag 15 december 2021 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de link was de voice.
Dat was dus de bbq, hier maakten ze ervan dat het dan een deelnemer was. Maar dat was
het niet en lees maar terug.
Er was iets met de voice.
Dat bleek de bbq
N en haar dochter waren daar
En daar is wat gebeurt
Das de link met de voice.
De werkelijkheid is dat we nog maaaaaaaaaanden moeten wachten op details. Tenzij er straks nog meer verhalen boven komen drijven met betastingen en zulks. Ik hoop het maar voor al die meiden, want gezamenlijk sta je een stuk sterker in zo'n kwestie.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de link was de voice.
Dat was dus de bbq, hier maakten ze ervan dat het dan een deelnemer was. Maar dat was
het niet en lees maar terug.
Er was iets met de voice.
Dat bleek de bbq
N en haar dochter waren daar
En daar is wat gebeurt
Das de link met de voice.
Volgens mij niet. Moeder was op de bbq, vader is dood. Dus logisch staat dochter dan op dat springkussen op de bbq.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:32 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat die bbq gelinkt is aan dit meisje wist ik niet. Maar er is toch ook iets buiten de bbq's voorgevallen omtrent the voice?
Ik ook,quote:Op woensdag 15 december 2021 01:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de posts van Ootje
Nou echt, wat moet ze nou helemaal alleen in het weiland?quote:Op woensdag 15 december 2021 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel benieuwd wat tessa ervan denkt.
Ja staat ze daar, met op de achtergrond in de auto, nee je hoeft niet naar huis vannacht.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nou echt, wat moet ze nou helemaal alleen in het weiland?
We hadden deze ook nog (25 november jl.)quote:Op woensdag 15 december 2021 01:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat we nog maaaaaaaaaanden moeten wachten op details. Tenzij er straks nog meer verhalen boven komen drijven met betastingen en zulks. Ik hoop het maar voor al die meiden, want gezamenlijk sta je een stuk sterker in zo'n kwestie.
Klopt met het “plan” waar Yvonne het over had.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
We hadden deze ook nog (25 november jl.)
RUMAG komt nu ook met behoorlijk heftige verhalen. Er zou zelfs een rechtszaak tegen de zanger aangespannen worden door drie meisjes. Fawry van RUMAG zegt er het volgende over: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht.”
Dat aantal komt redelijk overeen met wat er vandaag gemeld is.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
We hadden deze ook nog (25 november jl.)
RUMAG komt nu ook met behoorlijk heftige verhalen. Er zou zelfs een rechtszaak tegen de zanger aangespannen worden door drie meisjes. Fawry van RUMAG zegt er het volgende over: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht.”
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 december 2021 01:43 schreef superniger het volgende:
Heb net 3 topics bijgelezen en likes uitgedeeld.
Fijne nacht iedereen.
Dankjewel voor je likes en welterustenquote:Op woensdag 15 december 2021 01:43 schreef superniger het volgende:
Heb net 3 topics bijgelezen en likes uitgedeeld.
Fijne nacht iedereen.
Dat weet je helemaal niet, wat een advocaat te allen tijde zou aanraden.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:25 schreef Za het volgende:
[..]
Het behartigen van iemands belangen is een serieuze zaak.
Hij zou je ten alle tijden het advies geven niet te beweren dat je eea uit de media hebt vernomen indien (volgens Wely, slachtoffer/moeder) er getuigen zijn dat je aanwezig was bij de misbruik sessies, zelfs boetedoening hebt gedaan.
Zo iemand kan een verklaring afleggen, en je bent de lul met het verhaal 'ik verneem dit voor het eerst via de media.
De advocaat moet idd zijn belangen behartigen en niet in het 2e bericht dat via de advocaat of ism de advocaat uitgaat iets staan wat binnen no kan worden weerlegd.
Indien het waar zou zijn dan he van die groepsessie.
Nee, Marco gaat geen zelfmoord plegen. Zo'n actie ligt meer bij een slachtoffer wat zich geen raad meer weet en dat is Marco niet. Marco speelt nog steeds het spel en dat zal hij blijven doen. Ontkennen, verdraaien, de boel faken en de vermoorde onschuld spelen en als laatste escape zijn slachtofferrol inzetten met een paar gefakete traantjes. Dat is zijn hele motto en dat zal altijd zo blijven. Ja altijd! zo blijven zei ik. Dit soort mensen kun je niet veranderen en dat doen ze al helemaal niet vanuit zichzelf. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Enfin, ik hoop dat het nu wel goed gaat met alle betrokken partijen en dat ik morgen niet lees dat Marco zelfmoord heeft gepleegd.
Tja, maar dat betekent toch weer dat die zijn kinderen en Leontine voorliegt?quote:Op woensdag 15 december 2021 01:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, Marco gaat geen zelfmoord plegen. Zo'n actie ligt meer bij een slachtoffer wat zich geen raad meer weet en dat is Marco niet. Marco speelt nog steeds het spel en dat zal hij blijven doen. Ontkennen, verdraaien, de boel faken en de vermoorde onschuld spelen. Dat is zijn hele motto en dat zal altijd zo blijven. Ja altijd! zo blijven zei ik. Dit soort mensen kun je niet veranderen en dat doen ze al helemaal niet vanuit zichzelf. Wen er maar aan.
Heeft hij wel eens iets anders gedaan dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tja, maar dat betekent toch weer dat die zijn kinderen en Leontine voorliegt?
Iemand die wanneer haar kind sexueel misbruikt is met haar verhaal gaat rondshoppen bij bladen als Story neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is wel wat groter als een wraakactie, denk
ik nu. Wat denk jij @:Za?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |