abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202625160
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:47 schreef Za het volgende:
Resumerend, dit komt over als BS.

De voormalig fanclub medewerkster heeft eerst 2 jaar rondgeshopt met haar verhaal, waar zelfs Evert Santegoed geen brood in zag.
Ondanks de "bewijzen", volgens eigen zeggen.

Mick van Wely was ook totaal niet overtuigend bij Beau met zinnen als "ik geloof het verhaal", ik denk dat het kans heeft etc, en tegelijkertijd beweren dat er bewijs ligt in de vorm van een dagboek (geen bewijs) foto's (ik neem aan geen foto's waarop misbruik is vastgelegd) en audio opnames (van wat?).

Ook opmerkelijk, Marco Borsato zegt hier alleen over te hebben vernomen via de media.
Indien daadwerkelijk, zoals beweerd in het artikel van vd Heuvel en van Wely, Borsato aanwezig was bij de sessies met psychologen waarbij het misbruik besproken zou zijn door het slachtoffer en hij huilend ter plekke boetedoening zou hebben gedaan, dan zou hij nu keihard liegen, en dat zou Knoops nooit toestaan, immers kunnen deze psychologen als getuigen een verklaring afleggen.

Daarnaast met dergelijke getuigen, plus audio opnames is het niet langer een "verhaal", maar is er keihard bewijs in de vorm van getuigen van de boetedoening alsmede de audio opnames.

Dit lijkt een heel smerig zaak.
Ik geloof er vooralsnog geen reet van.
Begin van de avond was je wat meer 50/50, wat laat jou nu denken dat het anders is?

Een advocaat is niks meer of minder dan iemand die je betaald om je belangen te behartigen.
  woensdag 15 december 2021 @ 00:51:18 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625161
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:47 schreef Za het volgende:
Resumerend, dit komt over als BS.

De voormalig fanclub medewerkster heeft eerst 2 jaar rondgeshopt met haar verhaal, waar zelfs Evert Santegoed geen brood in zag.
Ondanks de "bewijzen", volgens eigen zeggen.

Mick van Wely was ook totaal niet overtuigend bij Beau met zinnen als "ik geloof het verhaal", ik denk dat het kans heeft etc, en tegelijkertijd beweren dat er bewijs ligt in de vorm van een dagboek (geen bewijs) foto's (ik neem aan geen foto's waarop misbruik is vastgelegd) en audio opnames (van wat?).

Ook opmerkelijk, Marco Borsato zegt hier alleen over te hebben vernomen via de media.
Indien daadwerkelijk, zoals beweerd in het artikel van vd Heuvel en van Wely, Borsato aanwezig was bij de sessies met psychologen waarbij het misbruik besproken zou zijn door het slachtoffer en hij huilend ter plekke boetedoening zou hebben gedaan, dan zou hij nu keihard liegen, en dat zou Knoops nooit toestaan, immers kunnen deze psychologen als getuigen een verklaring afleggen.

Daarnaast met dergelijke getuigen, plus audio opnames is het niet langer een "verhaal", maar is er keihard bewijs in de vorm van getuigen van de boetedoening alsmede de audio opnames.

Dit lijkt een heel smerig zaak.
Ik geloof er vooralsnog geen reet van.
Is dat zo bijzonder voor Marco? Is dit niet zoals hij zichzelf al jarenlang heeft gemanifesteerd en zoals hij ons de kans heeft gegeven om hem te leren kennen? Om te zien wie Marco werkelijk is. Niet de cute family man, maar degene die misbruik maakt van kwetsbare vrouwen en tegelijkertijd zijn eigen gezin naait.

En dan even helemaal los van waar hij nu van beticht wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 15-12-2021 00:59:18 ]
pi_202625167
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef superniger het volgende:
Net Shownieuws teruggekeken.

Wat was die Anouk Smulders aan het victim blamen. Met haar 'moederhart'. Klagen dat er pas jaren later aangifte is gedaan. Ze is zeker goed bevriend met Leontien Borsato.

Vervelend wijf met een vervelend husband.

:r

[ afbeelding ]
Ze is inderdaad een vriendin van Leontine Borsato.
All those angels with their wings glued on.
pi_202625176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik merkte aan het hele sfeertje dat ze gewoon boos en verbolgen waren. Dat dit helemaal niet zo op tafel had mogen komen. Dat Marco iets werd aangedaan. Bijna niemand die ook de kant van het vermeende slachtoffer kon belichten of daar begrip of empathie voor had. Vreemde uitzending.
De klacht was vandaag toch dat niemand openlijk zijn/haar steun voor Marco uitsprak, blijkbaar is dat nu gebeurd?
Anouk komt (geloof ik) ook net terug van dat slaapfeestje met Leontine en de rest dus die zal (sowieso) wel weer eea gehoord hebben.
  woensdag 15 december 2021 @ 00:54:48 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:53 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
De klacht was vandaag toch dat niemand openlijk zijn/haar steun voor Marco uitsprak, blijkbaar is dat nu gebeurd?
Anouk komt (geloof ik) ook net terug van dat slaapfeestje met Leontine en de rest dus die zal (sowieso) wel weer eea gehoord hebben.
Wat ik van Anouk heb meegekregen in die uitzending was ze inderdaad nog niet helemaal wakker.
pi_202625218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:53 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Slaapfeestje op je vijftigste….

Zit je voor de zoveelste keer met Leontine op een “meidenweekend” aan te horen wat Marco weer geflikt heeft. Vergeet die keer niet dan Leontine er op een meidenavond achter kwam dat Marco vreemdging via die foto’s in de skilift.

Dat is normaal blijkbaar in het gooi.
pi_202625246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

Begin van de avond was je wat meer 50/50, wat laat jou nu denken dat het anders is?
John vd Heuvel repte op Twitter over meerdere slachtoffers, dan houdt het op uiteraard.
Echter blijkt dat volkomen uit de lucht gegrepen.

IMO klopt er zoveel niet aan dit verhaal, het dagboek, Marco bij de sessies van het slachtoffer (volgens van Wely bij monde het slachtoffer maw in 2 jaar tijd nog immer geen verklaring van deze psychologen over de aanwezigheid en boetedoening van Marco).
Een psycholoog moet meewerken igv kindermisbruik en zal/kan zelfs melding maken tegen de wens van het vermeende misbruikte kind in.
Dan is het zo klaar als een klontje met de bekennende dader in je praktijk.

En waarom ga je hier als moeder mee naar Story en Boulevard, er zijn instanties voor en rechtbanken.

Ik denk aan een nare persoonlijke vendetta nav afwijzing of whatever, voor nu.
pi_202625266
Misschien moet dit topic maar dicht na 0:00, de gekkies ontwaken blijkbaar. :')
Koel en donker bewaren
pi_202625268
Niet raar bedoeld, maar sommigen in dit topic slaan wel een beetje door.
pi_202625271
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:03 schreef Za het volgende:

[..]
John vd Heuvel repte op Twitter over meerdere slachtoffers, dan houdt het op uiteraard.

IMO klopt er zoveel niet aan dit verhaal, het dagboek, Marco bij de sessies van het slachtoffer (volgens van Wely bij monde het slachtoffer maw in 2 jaar tijd nog immer geen verklaring van deze psychologen over de aanwezigheid en boetedoening van Marco).
Een psycholoog moet meewerken igv kindermisbruik en zal/kan zelfs melding maken tegen de wens van het vermeende misbruikte kind in.

En waarom ga je hier als moeder mee naar Story en Boulevard, er zijn instanties voor en rechtbanken.

Je weet dat dit niet het enige verhaal is toch?
pi_202625278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:03 schreef Za het volgende:

[..]

IMO klopt er zoveel niet aan dit verhaal, het dagboek, Marco bij de sessies van het slachtoffer (volgens van Wely volgens het slachtoffer, dus in 2 jaar tijd geen verklaring van deze psychologen over de aanwezigheid en boetedoening van Marco).

Ja dit is wel een N vs M battle om maar even in the voice termen te blijven.

Dagboek klopt ook wel bij een moeder die teksten schrijft. Ging het hier ook eerder over, welke kind schrijft nu nog dagboeken?

Ja meiden die hun vader verloren hebben en dochters van tekstschrijvers.
Ik geloof het wel. Heb ook getwijfeld maar zit nu te denken aan Leontine. Die moet dit toch geweten hebben of was die relatie erg zo waardeloos? Of inhoudsloos?
pi_202625285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:08 schreef Harlekien2 het volgende:

Je weet dat dit niet het enige verhaal is toch?
Hoeveel versies zijn er, en welke is de juiste?
pi_202625293
Ik zag net een post (kan hem helaas niet terugvinden) van iemand die beweerde dat Hilversum de hand boven elkaars hoofd houden. Ook omdat het nogal een kliekje is. Ik zou er niet raar van opkijken dat in de 'TV-wereld' deze geruchten al langer bekend zijn.

Ik vind het overigens vreemd dat in Roddelpraat dit onderwerp wordt aangekaart, daarna doet het heel veel stof opwaaien en dan ineens komt daar die aangifte en dan is van der Heuvel er al een half jaar mee bezig.
pi_202625296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:07 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet dit topic maar dicht na 0:00, de gekkies ontwaken blijkbaar. :')
Hoi gekkie ^O^
pi_202625300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:10 schreef Za het volgende:

[..]
Hoeveel versies zijn er, en welke is de juiste?
Nee, je begrijpt het niet helemaal.
Dit meisje is niet het enige slachtoffer. Er zouden meer slachtoffers zijn.
Zijn dat dan allemaal ex vriendinnen uit op wraak?
pi_202625303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:

Ging het hier ook eerder over, welke kind schrijft nu nog dagboeken?
Misbruikte kinderen die hopen dat hun moeder het een keer gaat lezen en hopen dat eea alsnog aan het licht komt.
pi_202625320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:12 schreef Harlekien2 het volgende:

Nee, je begrijpt het niet helemaal.
Dit meisje is niet het enige slachtoffer. Er zouden meer slachtoffers zijn.
Zijn dat dan allemaal ex vriendinnen uit op wraak?
Zouden idd.
Dat beweerde vd Heuvel op Twitter.
Vanavond bleek dat een Onwaarheid, twee mensen (geen slachtoffers) zouden contact hebben opgenomen.
Dat is niet hetzelfde als 'er zijn meerdere slachtoffers'.
Zelfs die zin gebruiken is verkeerd, want het impliceert dat er iig 1 slachtoffer is, en dat is maar zeer de vraag.

Welke moeder van een misbruikt kind gaat naar de Story?
pi_202625328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff lekker shownieuws terug gekeken, jeetje die kunnen dadelijk ook op zoek naar een nieuwe baan. Verkeerd gegokt en verloren, 🤢

Kennen jullie die rauwe cover van: dat heb jij gedaan? Das nummer twee die dadelijk zegt wat er werkelijk gebeurd is.

En dat kliekje van het Gooi, :N
Is het waar dat Bram Moszkowicz het een wraakactie vanuit de fanclub noemde?

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 15-12-2021 01:34:40 ]
pi_202625334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:12 schreef Za het volgende:

[..]
Misbruikte kinderen die hopen dat hun moeder het een keer gaat lezen en hopen dat eea alsnog aan het licht komt.
Ik snap je wel.

Dit wil je toch allemaal niet als gezin, en ze hadden het zo goed als gezin Borsato.

Maar de laatste jaren is het constant shit met Marco. Met zijn bedrijf, vreemdgaan en nu dit.
  woensdag 15 december 2021 @ 01:21:07 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:18 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Is het waar dat Bram Moskowicz het een wraakactie vanuit de fanclub noemde?
Hij benoemde dat in die zin, dat dat ook zou kunnen. Als voorbeeld om te stellen dat het nog helemaal niet zeker was dat Marco daadwerkelijk schuldig was. Alles was dus mogelijk in principe en dit was daar een voorbeeld van.
pi_202625337
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:17 schreef Za het volgende:

[..]
Zouden idd.
Dat beweerde vd Heuvel op Twitter.
Vanavond bleek dat een Onwaarheid, twee mensen (geen slachtoffers) zouden contact hebben opgenomen.
Dat is niet hetzelfde als 'er zijn meerdere slachtoffers'.
Zelfs die zin gebruiken is verkeerd, want het impliceert dat er iig 1 slachtoffer is, en dat is maar zeer de vraag.

Welke moeder van een misbruikt kind gaat naar de Story?
Nee. Ik ga niet vanuit wat vd Heuvel op Twitter zet maar op roddels die al langer rondzingen.
Dit meisje is zover mij bekend is, geen deelnemer van de voice kids geweest. En daar was het hele verhaal rondom Marco in de beginselen op gebaseerd. Dus, er kunnen inderdaad meer slachtoffers zijn.

En natuurlijk is het aan de rechter om zich over de zaak te buigen. Maar je doet dit een beetje erg gemakkelijk af als onzin. Het zaakje stinkt aan alle kanten.
pi_202625338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:18 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Is het waar dat Bram Moskowicz het een wraakactie vanuit de fanclub noemde?
Yup, dacht ik tot gisteren ook.
  woensdag 15 december 2021 @ 01:23:27 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625347
Het Gooi heeft het er maar moeilijk mee met zo'n lastig meisje :)
pi_202625350
Wel benieuwd wat tessa ervan denkt.
pi_202625358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

Een advocaat is niks meer of minder dan iemand die je betaald om je belangen te behartigen.
Het behartigen van iemands belangen is een serieuze zaak.

Hij zou je ten alle tijden het advies geven niet te beweren dat je eea uit de media hebt vernomen indien (volgens Wely, slachtoffer/moeder) er getuigen zijn dat je aanwezig was bij de misbruik sessies, zelfs boetedoening hebt gedaan.

Zo iemand kan een verklaring afleggen, en je bent de lul met het verhaal 'ik verneem dit voor het eerst via de media.

De advocaat moet idd zijn belangen behartigen en niet in het 2e bericht dat via de advocaat of ism de advocaat uitgaat iets staan wat binnen no kan worden weerlegd.
Indien het waar zou zijn dan he van die groepsessie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')