quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ie willenquote:
Ach, op het lokale veldje lopen er 22 met pensquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
hij wil scheidsrechter worden, zie jij hem al lopen met die buik?
quote:
quote:Een bounty wordt beschouwd als iemand die zijn afkomst verloochent. ... mensen van buiten donker zijn als de chocolade en van binnen blank als het kokos.
Gezien z'n pens zie ik hem eerder zichzelf op de stip leggenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
hij wil scheidsrechter worden, zie jij hem al lopen met die buik?
ik ga stukquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gezien z'n pens zie ik hem eerder zichzelf op de stip leggen
Mijn aanname is niet alleen daarquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou dr wel doen ja, zelfs met die graszoden om d’r strot.
De rest kan nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef Rickocum het volgende:
Ik zap nu even in. Hoezo zijn deze figuren op tv
quote:
na dat stukje water was het geld op.quote:
Lekker gemêleerd gezelschap kan je niet bekoren?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef Rickocum het volgende:
Ik zap nu even in. Hoezo zijn deze figuren op tv
Is een cuckquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Naaktkatten
Kapsel alsof je uit Maaskantje komt
Tinyhouses
Deze gast
Pinda duhquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Moslim? Nu ben ik ongezond nieuwsgierig naar haar achtergrond.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Daar past mijn bed niet in man
Hoe cool is dit.
na feestje ligt de rotzooi meestal overal dus daar kan een handje chips wel in hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
Chipsontbijt kan prima, Paprika chips met ijskoude cola.
Lenny is nu witheet @Lenny_Leonardquote:
Ja tog je weet zellufquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
en zo
weetje
en zo
weeetjeeeuuhhh
eeeen zooooo
WEEEETJUUUUHHHH
zo focking irritant.
seks is vies johquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tijdens rampetampen gaat die boot alle kanten op joh.
zijn voorhoofd is een sloopkogel.quote:
Echt he. Zeg gewoon dat je er geen zin in hebt, een tweede date als vrienden gaat toch nooit komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:09 schreef Joop_W het volgende:
ALS VRIENDEN! De klassieke dooddoener is er weer.
de intenties zijn al verkeerd, je komt er om te daten niet om vrienden te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon dat je er geen zin in hebt, een tweede date als vrienden gaat toch nooit komen.
Zeker bij deze twee risicogevallenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze nu trouwens opeens niet meer moeilijk met spatschermen enzo
Een klap in het gezicht van de zorg
In before de wens die jou toe gaat komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, die is wel echt heel gay.
Doet me denken aan @:kingroland
Sommige mensen zijn oprecht leuk om vrienden mee te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon dat je er geen zin in hebt, een tweede date als vrienden gaat toch nooit komen.
hahahaquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef Caland het volgende:
Heb je eigenlijk wel humor
Vroeg hij dat nou?
Hij had moeten zegggen: “ik heb al genoeg vrienden, bedankt.”quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de intenties zijn al verkeerd, je komt er om te daten niet om vrienden te maken.
Dit is opgenomen voor de veel dodelijkere en besmettelijkere omnikron variant.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
Waarom doen ze nu trouwens opeens niet meer moeilijk met spatschermen enzo
Een klap in het gezicht van de zorg
tuurlijk, maar daarvoor kom je daar niet. En één van de twee heeft toch andere intenties.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn oprecht leuk om vrienden mee te zijn.
Je weet vooraf al dat een kans op klik 0,1 is. Dus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar daarvoor kom je daar niet. En één van de twee heeft toch andere intenties.
lekker belangrijk wat je ouders er van vinden, dat zal mij nou echt geen ene reet schelen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef DKUp het volgende:
De boerenouders zitten niet op die botox homo
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
morgen gewoon weer een first dates, of zullen dit vanaf nu herhalingen zijn?
FF filmen en freestylen JAAAquote:Op woensdag 15 december 2021 19:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
sergio draagt teksten van ali b voor
Allebei een zesjequote:
Haar resting bitch face helpt niet volgens mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef Hexagon het volgende:
Hester heeft inderdaad een ouwelijk uiterijk.
Blijkbaar kun je daar ook afgewezen worden omdat je niet commercieel genoeg bent..... oké manquote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Geen piloot bij KLM/Transavia kunnen worden dus dan maar steward(es)
Hij oogt te nukkig voor stewardquote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Geen piloot bij KLM/Transavia kunnen worden dus dan maar steward(es)
Naja zegquote:Op woensdag 15 december 2021 19:38 schreef Rickocum het volgende:
Annie heeft echt heel veel penetrante penii in haar vagina gehad.
Uhhuhhhhhhhhhquote:
Hé bingoquote:Op woensdag 15 december 2021 19:41 schreef Fosive het volgende:
Angststoornis
Diep dal
Beter uitgekomen
'Heel open' 'dapper'quote:Op woensdag 15 december 2021 19:41 schreef Fosive het volgende:
Angststoornis
Diep dal
Beter uitgekomen
Nee joh. Dan is het helemaal 40.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Ik kijk nog eens, maar john zou beter voor kaal/heel kort kunnen gaan.
Oneens. Tragische doorzichtigheid vind ik veel ouwelijker zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh. Dan is het helemaal 40.
Ben je van de mannen Joopquote:Op woensdag 15 december 2021 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Oneens. Tragische doorzichtigheid vind ik veel ouwelijker zijn.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Dochter mag niks zeggen hoor. Alle attention to penisgranny.
Wat moet je voor houding aannemen als dit je oma isquote:Op woensdag 15 december 2021 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Die kleindochter is echt zo'n onzekere doos
Ptss,ms, angststoornis, annotexia, dementie. En we zijn nog niet op de helft.quote:
Ja anorexia dude is echt knapquote:Op woensdag 15 december 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Rechts homo is starstruck door de schoonheid van die anorexia dude
Net een popje.quote:
Waarom zou ik dat dragen op de 24e?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Rood kek kerstjasje. Draagt @:Lenny_Leonard ook op de 24e
25e danquote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat dragen op de 24e?
Oudejaarsavond danquote:Op woensdag 15 december 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst dit jaar.
Helaas. Volgend jaar misschien.
'Scheiding' scheren erbijquote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan je kop kaal laten scheren
Ook Nam veteran?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Shit, Vietnam. Alles komt weer terug.
Welke van de tweequote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Van zo'n kutkop kan je toch nooit geil worden?
Zoooooquote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Van zo'n kutkop kan je toch nooit geil worden?
Een vrouw wordt niet warm van vriendelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een vriendelijk gezicht, zij een vervelend gezicht.
Hij had iig geen kutkop.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een vrouw wordt niet warm van vriendelijk
Ha, gayyyquote:Op woensdag 15 december 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wim heeft wel een mooie lul denk ik
Dit is geil. @Wereldgozerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wim is wel een mooie lul denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |