SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Leuk, we hebben je gemist bij de lijst van peaceman.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meldt zich om naar het lijstje te luisteren
Kwam er te laat achter. En had zaterdag wat nekklachten, dus ik ben op de bank geploft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, we hebben je gemist bij de lijst van peaceman.
De nieuwe matras nog niet binnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kwam er te laat achter. En had zaterdag wat nekklachten, dus ik ben op de bank geploft.
Nee, week 4 pas.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
De nieuwe matras nog niet binnen?
Qua sfeer past het wel bij de vorige plaat.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat het eerste liedje is op het eerste cassettebandje dat ik ooit opnam (als 10-jarige)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Ben ietsje jonger, maar het verhaal is herkenbaar en de muziek ook.
Hoewel ik in mijn jeugd wel een overdosis BZN voor mijn kiezen kreeg, kreeg ik ook veel van dit soort muziek mee via mijn broer, die een jaar ouder was dan Madmaster. Ik hou wel van dit soort muzikale reisjes
Nog trauma's aan over gehouden?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
De platenkast van mijn ouders bestond vooral uit operettes, western en musicals.
Bridge over Troubled Water en albums van Elvis waren de enige vreemde eten in de bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |