Late night swimming and alcohol: it's a winning combination! @Lenny_Leonardquote:
Al vanaf dag 1 dat NL met Corona zat is er 0,0 bereidheid geweest in dit landje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:23 schreef Fer het volgende:
Zag iemand de neus Rutte groeien, toen hij zei dat bereidheid tot het opvolgen van maatregelen toegenomen was. Geloof er niks van.
Is er in de Premier League een club die Omicron heet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef groenen het volgende:
Waar heeft Rutte het over
Ik kijk naar Match of the Day bij de BBC en zien volle tribunes.
15 minquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef groenen het volgende:
Ik was te laat, hebben ze al iets over ventileren verteld?
Ja maar da´s in de buitenlucht. Dat snappen wij hier nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef tja77 het volgende:
Engeland, daar zat van het weekend nog publiek op de tribunes van het voetbal.
Wanbeleid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wéér een like van mij de prullenbak in
Het verhaal zal wel, de maatregelen zijn gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel een begrijpelijk verhaal, ook al baal ik van de aanhoudende beperkingen
Ok man.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Al vanaf dag 1 dat NL met Corona zat is er 0,0 bereidheid geweest in dit landje.
Enige wat helpt is kei en keihard optreden.
Verplichten, keihard handhaven. Harde lockdown.
Niets domme dringende adviezen en dat soort troep.
Dat snap ik, maar het houdt nooit op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat de variant veel besmettelijker is staat al wel vast.
Dat zeker, of de kerk/moskee dicht gaat ivm de omicron dreiging bijvoorbeeld 👍quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel grappig. Elke persconferentie kunnen de maatregelen niet streng genoeg zijn en nu worden ouders van scholieren 4 dagen geraakt en er komt opeens commentaar. Wou dat ze dat ook zouden doen voor andere sectoren.
Ja, maar politici en virologen vinden dit ook echt niet leuk heeeuuuwrrrr!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef DonDruiper het volgende:
Maatregelen en lockdowns tot in de eeuwigheid dus.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
O jeetje, de OMT leden worden bezorgd. Mark gaat er niet op vooruitlopen. Kortom: meer maatregelen komen er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |