Hihihi ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hihi ook Hugo gaat vooruit denken, maar dat kan helemaal niet. Komt hij vanzelf wel achter dan 👍
Maar hoe MOTTEN we op vakantie dan???quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
De vaccins helpen nou al niet dus waarom booster?
Elke booster geeft meer risico’s op hartproblemen
Booster gewoon niet.
Vaccineer gezonde kinderen die geen last hebben van het virus ook niet. Het is waanzin.
meer dan 7 mnd de laatste prik gehad, maar vanwege leeftijd kunnen heel veel mensen en mijzelf de tering krijgen, door clown Hugoquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef josja het volgende:
Eind januari uitgeboosterd? Ben benieuwd. Denk maar zo dat dat niet gaat lukken.
Bron dat vaccins niet helpen aub.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Booster gewoon niet.
Vaccineer gezonde kinderen die geen last hebben van het virus ook niet. Het is waanzin.
Dus lieverd, dan moet ik eerst vaccineren en dan pas boosteren? Dus ben je 4 a 5 maanden verder hahaquote:
Schoolmeestertjequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom praat Hugo altijd op een toon alsof wij debiel zijn. Zo blij dat we straks van hem af zijn..
Omdat 15% van Nederlanders debiel isquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom praat Hugo altijd op een toon alsof wij debiel zijn. Zo blij dat we straks van hem af zijn..
hij liegt, snap dat dan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef PinkLow het volgende:
Begrijp ik het goed?
Ik heb corona gehad, geen vaccinatie verder. Maar kan nu dus wel een booster krijgen? (Het is enkel voor QR, dat staat mij tegen, dus doe het sowieso niet)
Maar het zou kunnen?
Das ist wahnsinquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Booster gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |