Nee. Ook niet over sprookjeshuizenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef groenen het volgende:
Ik was te laat, hebben ze al iets over ventileren verteld?
Hoezo weer? Ik kon prima op vakantie dit jaar hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef quirina het volgende:
Weer geen zomervakantie of meivakantie in de zon omdat ze laat gaan zijn met boosteren.
Ja, dan heb je 0,0005% kans op een ziekenhuis opname in plaats van 0,001%.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Maar is er al bewijs dat boosteren zinvol is voor pak ‘em beet 40 en jonger?
En de rest dan...quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
O
[..]
Omdat 15% van Nederlanders debiel is
15 min ventileren na bezoekquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef groenen het volgende:
Ik was te laat, hebben ze al iets over ventileren verteld?
Nog niet zo lang geleden moest hij 7 jarigen iets uitleggen en nu is hij ineens minister van gezondheid. Maar hij heeft zijn toon niet aangepast.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom praat Hugo altijd op een toon alsof wij debiel zijn. Zo blij dat we straks van hem af zijn..
En tijdens bezoek een raam open.quote:
Omdat heel veel Nederlanders dat ook inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom praat Hugo altijd op een toon alsof wij debiel zijn.
Wat werd er gezegd dan? Heb t niet gevolgd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef DonDruiper het volgende:
Maatregelen en lockdowns tot in de eeuwigheid dus.
"Beste mensen, tot ziensquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef JohnBercow het volgende:
Dit is waarschijnlijk wel de laatste persco met HdJ in deze rol
Zou hij eindigen met "het was mij een genoegen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |