Vast wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mag er in deze reeks gekaapt worden
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT hadquote:
Ff niet gekeken wie het was. Chris Rea misschien?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT had
Plausibelquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff niet gekeken wie het was. Chris Rea misschien?
Hier kan de tijd genomen worden voor een TTquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT had
Ja hoi, ik zie dat ik een overbodige n had getiktquote:
waar???quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoi, ik zie dat ik een overbodige n had getikt
Je mag hem nog altijd aanpassenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan de tijd genomen worden voor een TT
We staan wel als eerste bij Google.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan de tijd genomen worden voor een TT
Serieus?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We staan wel als eerste bij Google.
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon snel volpostenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag hem nog altijd aanpassen
Mooi! Ik heb net er net VIV van gemaakt in plaats van VF, beterrrr.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We staan wel als eerste bij Google.
[ afbeelding ]
misschien had hij op de vloer geplastquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
"Oh-OOHHH!!!! Schoonmaken!!!"
Mannetje rent snel naar de keuken, pakt een doekje en begint iets op te vegen waarvan ik nu nog steeds niet weet wat het was!
Probeer maar als je het niet geloofd.quote:
Ik krijg hem als 3e resultaatquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer maar als je het niet geloofd.
Ik zou het doekje in de was gooienquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
"Oh-OOHHH!!!! Schoonmaken!!!"
Mannetje rent snel naar de keuken, pakt een doekje en begint iets op te vegen waarvan ik nu nog steeds niet weet wat het was!
Zou me niks verbazen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien had hij op de vloer geplast
Gewoon lekker tempo erop zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
278 postjes nog, dat doen we effe heh.
Makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
278 postjes nog, dat doen we effe heh.
Ik krijg hem als eerste.quote:
Mini werpt ze weg jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je van die wegwerp doekjes?
leert hij van totquote:
Van die billendoekjes, maar daar rost hij zo een heel pak van leeg!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je van die wegwerp doekjes?
makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die billendoekjes, maar daar rost hij zo een heel pak van leeg!
Wij hebben die met 99% water.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
niet mee schoon
[..]
maken
die dingen zijn vettig![]()
Ik krijg er wel zachte billetjes van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
niet mee schoon
[..]
maken
die dingen zijn vettig![]()
Als een echte Tarzan liaan slingerenquote:
So far hebben we weinig problemen met die dingen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
check ff of er ook olie in zit
ze zijn toch ook al vochtigquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
So far hebben we weinig problemen met die dingen.Maar ze absorberen ook totaal niet.
Ik heb personeel die dat voor me doetquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb personeel die dat voor me doet
ik hoop dat je beter personeel hebt dan ToTquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb personeel die dat voor me doet
Jezus, wat is dat?quote:
quote:
Pete Burns, de zanger van Dead Or Alive, waarvan het liedje "You spin me round" in het filmpje van Meatspin is gebruikt.quote:
Dat weet ik wel zeker na het bewijs materiaal wat ToT net aanleverdequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat je beter personeel hebt dan ToT![]()
![]()
Echt?! Wowquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Pete Burns, de zanger van Dead Or Alive, waarvan het liedje "You spin me round" in het filmpje van Meatspin is gebruikt.
heb wel een beetje medelijden met ToTquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker na het bewijs materiaal wat ToT net aanleverde
Idd, hij is toch al een tijdje dood?quote:
Yup, vandaar:quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hij is toch al een tijdje dood?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaag de dag ziet hij er trouwens NÓG slechter uit.....
Volgens mij hebben we na dit nummer niets meer van hem gehoord.quote:
Brand new lover, geloof ik nog?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we na dit nummer niets meer van hem gehoord.
ik eet bijna nooit toetjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je 'm geen lekker toetje hebben dan?
Mij begint nu wel het een en ander pijnlijk duidelijk te worden van wat hij allemaal doet tijdens de weekendjes die haags organiseertquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb wel een beetje medelijden met ToT
Geen drilpudding dus?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
tenzij ik zelf chocolademouse maak
![]()
![]()
misschien moet je toch de zweepjes van @Haags eens in beslag nemenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij begint nu wel het een en ander pijnlijk duidelijk te worden van wat hij allemaal doet tijdens de weekendjes die haags organiseert
Ik ga alle 'evenementjes' tot aan het nieuwe jaar even afzeggen en eens een goed gesprek organiseren met een paar mensen onder professionele begeleiding denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je toch de zweepjes van @:Haags eens in beslag nemen
Die heeft Sylvana Simons allang: ToT in ONZ / Ik had anale sex met Sylvana Simonsquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je toch de zweepjes van @:Haags eens in beslag nemen
whaaatttttttttttttttttquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft Sylvana Simons allang: ToT in ONZ / Ik had anale sex met Sylvana Simons
ik heb nog wel een goed adres daarvoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga alle 'evenementjes' tot aan het nieuwe jaar even afzeggen en eens een goed gesprek organiseren met een paar mensen onder professionele begeleiding denk ik
Dat adres mag je altijd in mijn DM's slidenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog wel een goed adres daarvoor
ik slide soepeltjes in je DMquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat adres mag je altijd in mijn DM's sliden
Ja wel wat weer idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ToT !
fok bij jullie ook weer zo traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |