Wat zegt dat over mij? Ze is helemaal mijn type niet! Ik val op Paris Hilton, Femke Halsema, en Iraanse vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Dit zegt heel veel over jou. En over Sylvana. Baas in eigen bovenkamer!
Dat is een verlangen dat in je it zit verborgen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mij? Ze is helemaal mijn type niet! Ik val op Paris Hilton, Femke Halsema, en Iraanse vrouwen.
Ja ik noemde haar wel zoiets toen ik der een donkey punch in mijn droom gaf.quote:
Nee man, ze is beneden mijn stand.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:23 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dat is een verlangen dat in je it zit verborgen.
Epicquote:Op woensdag 8 december 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
Dat ik in Suriname op een katoenplantage geketend ben en door haar met een zweepje gepetst word natuurlijk!
"Je bent een stoute witte man! Ga katoen plukken, lui en ongehoorzaam witje! Vanavond ga je voor straf met mij mee naar mijn slaapkamer!"
Ik nietquote:Op woensdag 8 december 2021 16:20 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik zou mijn hondten er nog vanaf schupn
Dat i dan mooi klote maat. Sterkte met het verwerken van dit trauma !quote:Op woensdag 8 december 2021 16:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee man, ze is beneden mijn stand.
Had ze een piemeltje? (Ivm anaal ipv vaginaal).quote:Op woensdag 8 december 2021 16:04 schreef laforest het volgende:
...in een droom laatst.
Was vrij nasty.
Droom jij wel eens over sex met Sylvana?
En hoe ging die droom dan?
Ze houdt je bezig. Dat kunnen we niet ontkennen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mij? Ze is helemaal mijn type niet! Ik val op Paris Hilton, Femke Halsema, en Iraanse vrouwen.
Ja, maar ik zal er deze lente weer om lachen met mijn vrienden tijdens het eerste potje lacrosse van het nieuwe jaar. 😂😊quote:Op woensdag 8 december 2021 16:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dat i dan mooi klote maat. Sterkte met het verwerken van dit trauma !
Nee, maar ze bewoog wel op all fours. Moest der echt zo bij de heupen grijpen en bouncen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:28 schreef Yara. het volgende:
[..]
Had ze een piemeltje? (Ivm anaal ipv vaginaal).
Zoals?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef EINZ het volgende:
Ik had een droom
Ik droomde over bananen in een boom
Nu heb ik wel vaker dat soort dromen
Alleen niet genoeg bomen
Het woord bananen mag door een willekeurig iets vervangen worden.
Ja nja wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:22 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik begreep overigens dat @:filosoofert haar laatst nog gedaan heeft terwijl ze verkleed was als zwarte piet
En Sarah Palin dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:17 schreef laforest het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |