Nee. Met een beetje rondneuken kan dat misschien nog wel, maar dit is echt een ander level. Als het waar is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:26 schreef Harlekien2 het volgende:
Misschien dat een paar traantje bij Linda op de bank wellicht weer oplossing bieden?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
https://i.ibb.co/gj3XM7M/Marco-Telegraaf.png
...voor in de header van deel 16.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:46 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)sadeur-van-war-child
Wel raarrrr dat het niet andersom is gegaan ....quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Was al bekend en natuurlijk ook logisch.
Al die mensen die dit soort waardeloze meuk verzinnen en dan hier posten om leuk gevonden te wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:57 schreef Nine. het volgende:
Ik leef niet meer voor jou
Ik neuk niet meer met jou
Ik wilde Iris uitproberen
En ik heb veel liever dat geile Maan
Mij keihard anaal gaat domineren
Ik heb je teveel laten verduren
Snap dat je genoeg hebt van al mijn kuren
En dat nu het tijd is om me weg te sturen
whooooooooo
Ik neuk niet meer met jou
Voorbij zijn al die nachten
Dat Iris helemaal alleen
op mij moest zitten wachten
Ik heb je keihard voorgelogen
Met Maan besodemieterd en bedrogen
Terechte tranen in je ogen...
Nee, ik neuk niet meer met jou
Bij The Voice met jonge meisjes 'praten'
Iets dat ik uiteraard weer niet kon laten
Ach ja, en tegen beter weten in
Schuif ik hem er gewoon weer in...
whooooooo
Laat me gaan
Laat me gaan, laat me lekker gaan
Geef me ruimte om me uit te leven
Ik heb al zoveel tienermeisjes een beurt gegeven
Dus laat me gaan trut, laat me lekker gaan
Vrij zijn
Haar zijdezachte haren
Vallen wild langs haar gezicht
Nog lang geen achttien jaar
Maar zo ongelooflijk sexy in dit licht
Als de ochtend mij nieuwe kansen brengt
(oh oh oh oh)
Dan zal ik weldra naast haar staan
En haar betasten terwijl ik denk aan Maan
Kon ik maar even bij je zijn
Kon ik nog maar bij je zijn
Kon ik je borstjes nog maar even strelen
En lekker met je natte kutje spelen
Zolang het maar geil is
Was je nog maar even hier
Kon ik je nog even penetreren
Dan hoefde ik niet te masturberen
Omdat ik je zo mis
Kon ik maar even bij je zijn
Ik wil nog heel vaak aan je zitten
Wat is het toch ongelooftlijk geil
Zelfs na die tijd denk ik alleen
Aan die lekkere tietjes van jou
Ik heb de songteksten van Ewbank en Borsato altijd al fishy gevonden
Marco ‘de piem’ Borsato inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
En toccccchhh ben ik ook wel benieuwd naar het The Voice Kids verhaal. In de livetopics hier op FOK! werd hij al vaak genoeg betrapt op drukken met z'n klabanus ipv z'n oren.
Marco meldt zich alquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen die dit soort waardeloze meuk verzinnen en dan hier posten om leuk gevonden te worden
oh manquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:04 schreef Mylene het volgende:
John van de Heuvel zegt in een interview met Telegraaf premium dat tijdens gesprek vrouw met haar psycholoog ook die van Marco aanwezig was en hij zelf, een vier gesprek. Tijdens dat gesprek zou Marco zich huilend op de grond hebben geworpen en zijn verontschuldigingen hebben aangeboden.
Meneer Borsato heeft met die formule anders wel een flink vermogen vergaard.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al die mensen die dit soort waardeloze meuk verzinnen en dan hier posten om leuk gevonden te worden
Tja, als dit echt waar is dan hangt Marco er compleet aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:04 schreef Mylene het volgende:
John van de Heuvel zegt in een interview met Telegraaf premium dat tijdens gesprek vrouw met haar psycholoog ook die van Marco aanwezig was en hij zelf, een vier gesprek. Tijdens dat gesprek zou Marco zich huilend op de grond hebben geworpen en zijn verontschuldigingen hebben aangeboden.
Aha, moeder zit dus ook in de ontkenning. Hij heeft het dus niet van een vreemde. Daar zal wel een hoop ellende vandaan komen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:06 schreef DKUp het volgende:
Niks aan de hand volgens Mary, hij heeft er helemaal geen tijd voor….
Geen idee dit zei ze laatst nog over dat vreemdgaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, moeder zit dus ook in de ontkenning. Hij heeft het dus niet van een vreemde. Daar zal wel een hoop ellende vandaan komen dan.
Dat telt ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee dit zei ze laatst nog over dat vreemdgaan.
Niet in dit geval, haar background geeft genoeg aanleiding om haar niet te geloven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slachtoffers van seksueel geweld moet je altijd geloven.
Nou echt he! We noemden hem altijd de Piemp. Alsof we toen al aanvoelden wat er nu speeltquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
En toccccchhh ben ik ook wel benieuwd naar het The Voice Kids verhaal. In de livetopics hier op FOK! werd hij al vaak genoeg betrapt op drukken met z'n klabanus ipv z'n oren.
Volgens John is er nog meer bewijs, dat hij heeft gezien en beluisterd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja, als dit echt waar is dan hangt Marco er compleet aan.
Iemand die al zo vaak is vreemd gegaan en dit verhaal ontkent vind ik ook minder geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet in dit geval, haar background geeft genoeg aanleiding om haar niet te geloven.
Vreemdgaan is niet strafbaar. Totaal onnodige koppeling.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iemand die al zo vaak is vreemd gegaan en dit verhaal ontkent vind ik ook minder geloofwaardig.
Daarom is het moedig van haar en wachten we op de resultaten van het onderzoek. Dat die Van der Heuvel er bij zit zegt wel iets.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet in dit geval, haar background geeft genoeg aanleiding om haar niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |