Je gaat hem stiekem wel missen hoor (en dan bedoel ik niet met een wapen)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak als ik Hugo weer hoor. Helaas…
Nee joh, iedereen is murw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
Je mag doen wat je wil achter je eigen voordeur. Want het is een advies.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Enawh het volgende:
[..]
Stel je bent met z'n 2en dan mag je geen 5 mensen ontvangen
Dan gaan we toch andersom doen ?
5 familieleden die 2 gasten ontvangen.
Al een tijdje niet meer hoor. Ik ken ook haast niemand meer in mijn omgeving die kijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
Hier had ik het laatst over. Het wordt dus opnieuw onderzocht terwijl de conclusie al duidelijk is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De immer competente en eerlijke Hugo heeft weer toegeslagen
Maar och wat zijn we er klaar meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
zelftesten als je geen klachten hebt, pleur op!
Bijna 3 euro per keer tochquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Dan halen we de stikstofnorm nooit als we meer moeten stokenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:05 schreef halfway het volgende:
Luchten? Weet die eigenlijk wel wat een M3 gas kost?
Klap in het gezicht van het virus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
ok persconferentie zetten we dus nu uit.
Wil je niet weten of je ziek bentquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Goed plan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
ok persconferentie zetten we dus nu uit.
Nou nou, die arme politici toch. Mijn hart huilt bij de gedachte aan die arme politici die lockdowns en avondklokken over het gepeupel uitstorten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
alsof hun lockdowns leuk vinden.
Zag de screenshot van die stemming ook voorbijkomen van iemand die geilt op van haga. Wat zal de reden zijn van die nee van de 4 partijen. Kon nergens die uitleg vinden terwijl die wel belangrijk is in zo een discussie.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nou nou, die arme politici toch. Mijn hart huilt bij de gedachte aan die arme politici die lockdowns en avondklokken over het gepeupel uitstorten.
Dit nog niet door hebben. Minimaal tot 2025quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Spablauw214 het volgende:
“Er gaat nog veel gevraagd worden van ondernemers”.
Gaat nog jaren duren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |