de krant en moeder waren daarbij ofzo?quote:is Borsato zelfs bij sessies met psychologen geweest waarbij hij huilend zijn verontschuldigingen zou hebben aangeboden.
Deze boi weet:quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
Oud nieuws. Roddelpraat goden waren allang op de hoogte. Jan Roosgod Dennis Schoutengod @:Zipportal @:de_boswachter @:Nober
Het hing al lang boven de markt. Het nieuws dat er een aangifte is, is kakeltje vers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
Oud nieuws. Roddelpraat goden waren allang op de hoogte. Jan Roosgod Dennis Schoutengod @:Zipportal @:de_boswachter @:Nober
Wisten mensen die Roddelpraat volgen allang dat dit zou gaan gebeuren. En dat is echt al een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het hing al lang boven de markt. Het nieuws dat er een aangifte is, is kakeltje vers.
Hij scheen ook het nummer; je hoeft niet naar huis vannacht te hebben gezongen voor dat meisje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef maan_man het volgende:
binnen in mijn cel
binnen in mijn hok
Van binnen
binnen sinds de dag dat ik voor jou viel
binnen
Succes Marco....
Hoor/lees tot nu toe nog niets over De Voice Kids, dat is wat mij betreft nog steeds echte roddelpraat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wisten mensen die Roddelpraat volgen allang dat dit zou gaan gebeuren. En dat is echt al een paar maanden geleden.
Kom eens met een linkje naar de uitzending dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wisten mensen die Roddelpraat volgen allang dat dit zou gaan gebeuren. En dat is echt al een paar maanden geleden.
Dan vraag ik me af waar "rood" voor staatquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij scheen ook het nummer; je hoeft niet naar huis vannacht te hebben gezongen voor dat meisje.
En Toen ie klaar was, zong ie 'Rood'quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij scheen ook het nummer; je hoeft niet naar huis vannacht te hebben gezongen voor dat meisje.
shit te laatquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar "rood" voor staat
de info van roddelpraat had ik allang op internet gelezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik volg het en wat ik eerder zei is correct. Die aangifte is hartstikke vers. Verder hing het al een tijd boven de markt en is het ook bij Roddelpraat besproken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kom eens met een linkje naar de uitzending dan?
Het is de waarheid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoor/lees tot nu toe nog niets over De Voice Kids, dat is wat mij betreft nog steeds echte roddelpraat.
Wilde Marco deze jonge meiden vaccineren?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef Nober het volgende:
Neeeeeee je hoeft niet naar huis vannacht. Je kinderleven gaat toch veels te snel voor bij. Dus zeg niks tegen je ouders en blijf toch bij mij.
Meezinger!![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je trouwens dat het lied "De Waarheid" en "Margherita" (ook wel Het Kaartenhuis genoemd lol) gaan over dezelfde situatie qua tekst maar dan vanuit tegenovergesteld perspectief?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat het lied "De Waarheid" en "Margherita" (ook wel Het Kaartenhuis genoemd lol) gaan over dezelfde situatie qua tekst maar dan vanuit tegenovergesteld perspectief?
Illuminati confirmedquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat het lied "De Waarheid" en "Margherita" (ook wel Het Kaartenhuis genoemd lol) gaan over dezelfde situatie qua tekst maar dan vanuit tegenovergesteld perspectief?
De geest is uit de fles. Hoe dan ook staat hij er niet best op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:33 schreef theunderdog het volgende:
We hebben nu dus: roddels en een aangifte. We leven in een rechtsstaat, niet in een emo-staat. Dus berg jullie hooivorken maar weer op, schatjes.
M. de Steenwinkel die van haar ster een maan heeft laten maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:23 schreef Cockwhale het volgende:
Wie is de dame in kwestie die spijt heeft dat ze zich door haar grootste icoon anaal heeft laten uitwonen, waarna hij nog niet met haar wilde trouwen?
Hij staat erop, precies zoals ik zeg. De roddels en aangifte zeggen dat hij een meisje heeft aangerand, maar Marco zegt zelf dat hij het allemaal met vertrouwen tegemoet ziet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
De geest is uit de fles. Hoe dan ook staat hij er niet best op.
24 nov. 2021quote:
In die aflevering bespreken ze het uitgebreid. Dat is niet de eerste keer dat ze het benoemen. Maar ik ga nu niet alle afleveringen terug kijken om uit te zoeken wanneer de eerste keer was.quote:
Dat is dan wel weer waar. Marco heeft vast een leuk vermogen opgebouwd. Genoeg mensen (dames) die een poging willen wagen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:51 schreef engine het volgende:
In de OP staat ook dat de Telegraaf al sinds het voorjaar contact heeft met de moeder btw. Zo vreemd is het dus ook niet dat er ergens anders ook geluiden opduiken.
Neuh. Die kon gewoon niet neuken. Dat kun je toch wel zien? op zich een plaatje. Maar echt zo foto-mooi. Lijkt mij geen beest in bed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:55 schreef Hathor het volgende:
Is dat ook de reden waarom Leontien bij hem weg is?
Of hij is een viespeukquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Marco heeft vast een leuk vermogen opgebouwd. Genoeg mensen (dames) die een poging willen wagen.
Dit idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij staat erop, precies zoals ik zeg. De roddels en aangifte zeggen dat hij een meisje heeft aangerand, maar Marco zegt zelf dat hij het allemaal met vertrouwen tegemoet ziet.
Kortom: we hebben niets waaruit je een gedegen conclusie kunt trekken.
Kan ook. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij is een viespeukvoordat je die mogelijkheid nog gaat uitsluiten.
Leontien is weer bij hem terugquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Die kon gewoon niet neuken. Dat kun je toch wel zien? op zich een plaatje. Maar echt zo foto-mooi. Lijkt mij geen beest in bed.
Zou wel heel zwak zijn van haar. Want mag toch aannemen dat je je partner steunt als je weet dat hij/zij onschuldig is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leontien is weer bij hem terug.
Zal niet lang meer duren totdat ze weer vertrekt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef Peppert het volgende:
Voorzichtig zijn met conclusies trekken. Er zijn verhalen van mannen wiens levens zijn geruïneerd door leugens over onzedelijke aantijgingen. Het kan waar zijn, maar nooit conclusies trekken op basis van media.
Mwah, had hij een jaartje gewacht was er plots niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij is een viespeukvoordat je die mogelijkheid nog gaat uitsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |