Haags is zuur over alles wat niet "alle maatregelen verdwijnen per direct" is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die zuur is over dit besluit heeft zeker kinderen?
Ik zit toevallig op kantoor vandaag en iedereen is pissed off.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vanavond rellende ouders in de grote steden
Is een beetje solidariteit te veel gevraagd? Die verwende kinderen op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn tieners vinden dit ook niet eerlijk!![]()
Dat is vaak wel hoe het werkt ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen wist toch dat die korte klap allemaal gelul in de ruimte was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef josja het volgende:
14 januari ook gelijk weer... hou dan je mond over de korte klap van 3 weken. Of was dat de vorige ronde? Wat een shitwinter wordt dit.
Ja, daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze verwachten dat families elkaar bij kerst toch wel op gaan zoeken en kleine kinderen toch net wat meer met de opa's en oma's knuffelen dan de grotere kinderen.
Avondklok, winkelen op afspraak etc.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, nu het plan voor vanaf januari is ontvouwd begrijp ik de sluiting wel, de sluiting legt de basis daarvoor
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags is zuur over alles wat niet "alle maatregelen verdwijnen per direct" is.
Haha gotcha!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het plan voor vanaf januari? Heb ik wat gemist?
Het FOK!OMT zat weer weer juistquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen wist toch dat die korte klap allemaal gelul in de ruimte was.
Wie weet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ook zijn dat het wat minder vatbaar is voor het vaccin en dus sneller tot uiting komt in symptomen.
Voordat winkelen op afspraak komt, toch wel eerst het epische Click and Collectquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Avondklok, winkelen op afspraak etc.
December 2020 belt.
Enige verschil met vorig jaar is dat Maxgod nu kampioen is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Avondklok, winkelen op afspraak etc.
December 2020 belt.
Ergens is dat toch droevig? Dat ze de scholen eerder sluiten omdat de ouders en opa's en oma's niet de tegenwoordigheid van geest hebben om even na te denken of 't slim is om langs te gaan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze verwachten dat families elkaar bij kerst toch wel op gaan zoeken en kleine kinderen toch net wat meer met de opa's en oma's knuffelen dan de grotere kinderen.
Uiteraard, maar zeg dat dan ook gewoon en maak het niet mooier dan het is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen wist toch dat die korte klap allemaal gelul in de ruimte was.
Maar dat is niet anders dan twee weken geleden. Men is hier in elk geval niet zozeer boos over de maatregel, maar meer waarom dat op zo'n belachelijke korte termijn moet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een staking aankomen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is een beetje solidariteit te veel gevraagd? Die verwende kinderen op de middelbare school
Het is voor de ouders vervelender dan de kinderen zelf denk ik. Gezien het om één week gaat (al snap ik de angst dat er extra weken volgen na de kerstvakantie).quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, ik heb geen kinderen en moet ze ook niet, maar dit is geen manier van doen. Steeds communiceren dat je het niet gaat doen en het dan heel kort van te voren toch wel doen. Waardeloos.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |