SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Beter beschermd dan ongevaccineerden. Je verspreid het ook iets minder snel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:21 schreef mir1986 het volgende:
Maar gevaccineerde mensen waren toch heel erg goed beschermd? Toch? Of is dat nu toch iets minder en zijn ze net zo besmettelijk als ongevaccineerde mensen.
Maar persoonlijk ben ik wel wat teleurgesteld in het effect ja (ook voordat Omicron een ding werd); als er zoveel prikken nodig zijn om de werking enigszins okay te houden. We zitten in diepe shit; zelfs mét vaccins, ik had echt anders gehoopt. Vaccines helpen, maar het gaat niet het gouden ei zijn. Hoe hard we daar wel niet op hopen imo.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2021 13:26:53 ]![]()
Drie weken geleden besloten Mark Rutte en Hugo de Jonge in te zetten op een avondlockdown om zo het toenemend aantal besmettingen een halt toe te roepen. Heeft het gewerkt en kunnen we weer shoppen, sporten en uiteten na 17:00 uur? We horen het vanavond in een nieuwe persconferentie.
tvgids.nl weet het wel te brengen als een spannende soapserie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:21 schreef mir1986 het volgende:
Maar gevaccineerde mensen waren toch heel erg goed beschermd? Toch? Of is dat nu toch iets minder en zijn ze net zo besmettelijk als ongevaccineerde mensen.![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ga je? Nou weer? De hele? Dag? Vragen stellen? Waar je het antwoord? Toch niet van wil weten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:21 schreef mir1986 het volgende:
Maar gevaccineerde mensen waren toch heel erg goed beschermd? Toch? Of is dat nu toch iets minder en zijn ze net zo besmettelijk als ongevaccineerde mensen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Uhuh... de scholen waar men mondkapjes niet nodig vond?quote:
En hoe zit dat met de scholen waar er veel meer onderling contact is tussen leerlingen in diverse klassen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Haags snapt er weer eens helemaal niets van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:28 schreef Haags het volgende:
Sodemieter op joh met die sluiting van scholen.
Water is nat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan ook zijn dat het wat minder vatbaar is voor het vaccin en dus sneller tot uiting komt in symptomen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg mooi.
SCHOLEN DICHT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik snap het prima.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags snapt er weer eens helemaal niets van.
Water is nat.
Open laten die hap!Zonder wrijving geen glans![]()
Verstandig imo. Zoals gezegd: kut voor de ouders dat het zo last minute komt, maar ik vind het wel een verstandige beslissing. Alsnog wat nadelen aan het besluit; sommige ouders zullen de kinderen alsnog naar opa en oma brengen, maar ik denk wel dat we er winst uit kunnen halen. Meer effect dan het sluiten van theaters om 17.00 zeg maar. En die kinderen overleven één weekje extra ook wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Basisscholen week eerder dicht
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-voor-kerstvakantie
Vraag me wel af waarom het enkel om basisscholen gaan; op middelbare scholen gaat het net zo goed rond.![]()
Dus stel je hebt 100 mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
je hebt 100% van de mensen. Daarvan is 80% gevaccineerd en 20% ongevaccineerd.
Je hebt 100% Omicron. Daarvan is 80% van de gevaccineerde mensen mee besmet en 20% van de ongevaccineerde mensen.
Hiervan is 80% gevaccineerd
En 20% ongevaccineerd.
Dus 80/20
Van die 80 gevaccineerd raakt 80% besmet is 64 mensen.
En van de 20 ongevaccineerden raakt 20% besmet dat is 4.
In dit geval is het dan toch beter om ongevaccineerd te zijn? (Mits het bij milde tot geen klachten blijft natuurlijk)Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
rtl4quote:De Jonge zei te begrijpen dat veel scholen in de problemen komen met de planning, 'maar we zeggen al een paar weken dat we hier aan denken'.
In september zei de GR al dat hij rekening moest houden met noodzaak van booster. Daar had hij ook maanden lang geen boodschap aan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Scholen dicht, werd tijd.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
14 januari.. een fucking maand.quote:
Ook gewoon niet kijken naar wat wél kan. DICHT SLUITEN NEE KAN NIET.Zuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: