abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 13:15:13 #276
5428 crew  miss_sly
pi_202613150
quote:
Kun je ook even aanwijzen waar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:15:13 #277
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202613151
POLL
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:15:39 #278
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202613161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:13 schreef popje het volgende:
Yorick is ook weer zo lekker subtiel 'ouders moeten ook wendbaar zijn' maar sorry, de overheid had dit veel beter moeten aanpakken en niet last minute weer zo'n beslissing omgooien.

Straks komt er onder druk ook weer een avondklok omdat iedereen dat zo graag wil...

Ik heb een tripje Antwerpen geboekt voor het nieuwsjaarsweekend!
Yorick.. Marino.. waarom we deze gasten nog aandacht geven is mij onduidelijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 13:16:16 #279
5428 crew  miss_sly
pi_202613169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef popje het volgende:
[poll=3247]
Ik geloof er niets van dat er weer een avondklok komt. En ook geen strenge volledige lockdown. Tenzij omicron echt ontzettend naar blijjkt te zijn in zowel verspreiding als opnames, maar dan wil iedereen ook liever in zijn eentje thuisblijven en niemand zien om maar geen risico te lopen.
pi_202613170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Lekker door stapelen inderdaad.
Ja dat is wel de categorie kansloos inderdaad

QR Code
Mondkapje
1,5 meter afstand
Lagere capaciteit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202613172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Geen idee, gisteren op BNR radio hoorde ik "data analist" Yorick ook live in de uitzending.
pi_202613174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geboren voor 1945 kan telefonisch een afspraak maken zonder brief, heb ik begrepen.
En dan kunnen ze dus tevens voor hun partner een afspraak maken.

Dus je ouders kunnen telefonisch voor hen samen een afspraak maken zonder de brief te hebben. 0800-7070.
Aanvullend:
Dit staat op de site van het RIVM
"Wie liever belt om een afspraak te maken, moet eerst de uitnodigingsbrief afwachten. Zonder brief kan er geen telefonische afspraak worden gemaakt."

Als mensen van bepaalde leeftijd toch zonder brief zouden kunnen bellen is dus ook die communicatie niet op orde.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:16:36 #283
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_202613176
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:08 schreef Za het volgende:

[..]
CDC: 80% of Omicron cases found in the fully vaccinated, a third of them had received a booster dose Symptoms are mild in both the unvaccinated and vaccinated – Reuters

En, Denemarken Omicron rapport:

[ afbeelding ]
Dus 20% is niet gevaccineerd. En waar zijn die? Liggen die in het ziekenhuis? Van belang om te weten.

Hieruit haal ik op dat ongevaccineerden beter beschermd zijn tegen het virus (mits die 20% milde tot geen symptomen heeft)
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_202613184
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Het is wederom één grote faalcampagne ondet leiding van Hugo.
Mensen uit 1960 en 1961 kunnen online afspraak maken. Maar mijn ouders uit 43 en 44 hebben uberhaupt nog geen brief ontvangen.
Alles loop straks dus weer door elkaar.
Deze ronde zou het zo zijn dat je als echtpaar gewoon tegelijkertijd geprikt kon worden, maar dat kan dus niet als je online je afspraak inplant. Kan alleen als je belt n.a.v. de brief die dus nog niet verstuurd is :')

Ik lees ook nog niks over het prikken van mensen die in de risicogroepen vallen en daarom eerder geprikt zijn. Mijn 2e prik is inmiddels 6 maanden geleden en ik zou niet weten wanneer ik een booster kan krijgen.

Maanden de tijd om voor te bereiden en er dan weer zo'n zooitje van maken, onvoorstelbaar :')
Het moet ook allemaal zo moeilijk met brieven en alles.
Zeg gewoon iedereen boven de X leeftijd (60) kan een afspraak inplannen.
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:17:40 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202613191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:16 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Geen idee, gisteren op BNR radio hoorde ik "data analist" Yorick ook live in de uitzending.
Yorick moet gewoon weer lekker pizza's gaan omdraaien.
pi_202613197
Oi, net op de radio dat de blessures bij mensen fiks was toegenomen. Veelal startende hardlopers en fietsers.
Je kunt toch wel een beetje gaan hardhollen is best een kut advies als je de zorg wil ontlasten.
Nou ja, told you so. Sporten is een vak, coaching is een vak.
Thanks for coming to my Ted Talk.
Go hard or go home
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:18:10 #287
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202613200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:16 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Dus 20% is niet gevaccineerd. En waar zijn die? Liggen die in het ziekenhuis? Van belang om te weten.

Hieruit haal ik op dat ongevaccineerden beter beschermd zijn tegen het virus (mits die 20% milde tot geen symptomen heeft)
je hebt 100% van de mensen. Daarvan is 80% gevaccineerd en 20% ongevaccineerd.

Je hebt 100% Omicron. Daarvan is 80% van de gevaccineerde mensen mee besmet en 20% van de ongevaccineerde mensen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202613201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kun je ook even aanwijzen waar?
Za rekenmethode:
Nou komt het hoor. Er zijn 5 x zoveel gevaccineerden met omikron dan ongevaccineerden. Dus je hebt 5x zoveel kans als gevaccineerde dat je Omicron krijgt.

Tja, in groep drie had ik dat geen slechte berekening gevonden.

Edit: Za, als je zoiets post wellicht kan je het dan even laten narekenen door mensen die dat wel kunnen. Jij hebt meer verstand van andere dingen heb ik gezien. Maar dit is echt niet jouw ding.
pi_202613203
Het is nogal logisch dat 75% van je Omicron gevallen gevaccineerd is wanneer je - als Denemarken - bijna 90% van je populatie hebt gevaccineerd toch?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 13:18:27 #290
5428 crew  miss_sly
pi_202613205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Aanvullend:
Dit staat op de site van het RIVM
"Wie liever belt om een afspraak te maken, moet eerst de uitnodigingsbrief afwachten. Zonder brief kan er geen telefonische afspraak worden gemaakt."

Als mensen van bepaalde leeftijd toch zonder brief zouden kunnen bellen is dus ook die communicatie niet op orde.
Er schort van alles aan, dat is duidelijk.
Maar voor 1945 kan zonder brief ook telefonisch een afspraak maken. Mijn schoonmoeder werd afgekapt op 1946, want dan moest je op de brief wachten. Mijn vader 1942 kon zonder brief wel telefonisch een afspraak maken.
pi_202613206
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:08 schreef Za het volgende:

[..]
CDC: 80% of Omicron cases found in the fully vaccinated, a third of them had received a booster dose Symptoms are mild in both the unvaccinated and vaccinated – Reuters

En, Denemarken Omicron rapport:

[ afbeelding ]
Je zou haast gaan denken dat er iets is met de verhouding tussen gevaccineerden en ongevaccineerden :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 13:19:57 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202613218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Je zou haast gaan denken dat er iets is met de verhouding tussen gevaccineerden en ongevaccineerden :7
Statistiek kun je altijd zo brengen dat het je uitkomt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202613223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef popje het volgende:
[poll=3247]
Ik mis de optie: ja, want het kabinet neemt wel vaker domme maatregelen die niets uithalen
pi_202613228
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Het ironische is dat ik hier regelmatig voorbij zie komen hoe irritant die twee wel niet zijn, maar tegelijkertijd zorgen we er daardoor wel voor dat ze wéér aandacht krijgen. Maakt hun geen reet uit dat er users zijn die ze irritant vinden; ze worden hier besproken met linkjes; dat is alleen maar goed nieuws voor ze.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:13 schreef popje het volgende:
Yorick is ook weer zo lekker subtiel 'ouders moeten ook wendbaar zijn' maar sorry, de overheid had dit veel beter moeten aanpakken en niet last minute weer zo'n beslissing omgooien.

Straks komt er onder druk ook weer een avondklok omdat iedereen dat zo graag wil...

Ik heb een tripje Antwerpen geboekt voor het nieuwsjaarsweekend!
Voor ouders is dit extreem lastig (mits ze echt kiezen voor een langere vakantie) omdat het zo kort van te voren gebeurd, maar tegelijkertijd worden er zoveel sectoren vaak last minute geraakt; ondernemers die vaak maar een paar dagen hebben om te gaan bedenken hoe ze hun zaak in de lucht kunnen houden na de sluiting, etc. Het is voor iedereen nogal lastig als ze last minute beslissingen nemen. Niks nieuws helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2021 13:21:48 ]
  dinsdag 14 december 2021 @ 13:21:08 #295
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202613233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:18 schreef Noek het volgende:
Oi, net op de radio dat de blessures bij mensen fiks was toegenomen. Veelal startende hardlopers en fietsers.
Je kunt toch wel een beetje gaan hardhollen is best een kut advies als je de zorg wil ontlasten.
Even starten met hardlopen in de winter: minuutje lopen, minuutje bevriezen in je zomerkloffie. (Wie gaat er nu een winteroutfit aanschaffen als die lockdown maar 3 weken duurt O-) )
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202613242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het moet ook allemaal zo moeilijk met brieven en alles.
Zeg gewoon iedereen boven de X leeftijd (60) kan een afspraak inplannen.
Veel bejaarden die niet handig zijn met computers willen graag een brief met een telefoonnummer. Maar dan moeten die brieven wel verstuurd worden.
A mind with a heart of it's own
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 13:21:58 #297
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202613246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:18 schreef Noek het volgende:
Ik heb hier dus een 2e hands mountainbike gekocht voor het enorme bedrag van 65 euro :D

In Nederland fiets ik dus niet he. Ik weiger, beetje in de motregen bij 8 graden fietsen en de wereld haten. Been there, done that.

Maar hier is het klimaatje wel uitnodigend, plus dan ben ik ook wat sneller op andere plekken enzo. Maar ja, plat is het hier niet bepaald. Dus de 1e keer nadat ik ging fietsen kon ik savonds nauwelijks meer op mijn beentjes staan :')

Inmiddels gaat het wel weer hoor :9
pi_202613247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:12 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Je kan ook zeggen: het vaccin is zo onschuldig dat het heel snel uitgewerkt is en je afweer na een tijdje helemaal vergeten is waar het tegen in verweer kwam. Wel fijn verdienen voor Pfizer dat het elk halfjaar opnieuw moet.
Ik denk dat er over een tijdje wel een sterker vaccin komt dat toch minstens een jaar werkt.
Volgend jaar krijg je gewoon 1 prik van 3 doses, en dan hopen dat ie een jaar meegaat misschien? Of een abbo..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 13:22:32 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202613252
Mijn verwachting van de persco:
- Achterlijke maatregelen die momenteel leiden tot enorme drukte aan het einde van de middag letterlijk overal worden verlengd tot januari
- Goede maatregelen die kunnen helpen worden afgewezen
- Er wordt iets nieuws verzonnen wat net zo slecht werkt als de bestaande achterlijke maatregelen
- Fuck de volksgezondheid, sporten ist verboten
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202613262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Mijn verwachting van de persco:
- Achterlijke maatregelen die momenteel leiden tot enorme drukte aan het einde van de middag letterlijk overal worden verlengd tot januari
- Goede maatregelen die kunnen helpen worden afgewezen
- Er wordt iets nieuws verzonnen wat net zo slecht werkt als de bestaande achterlijke maatregelen
- Fuck de volksgezondheid, sporten ist verboten
En de scholen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')