We hebben iets nodig om ons aan vast te grijpen; om naar toe te werken. Eerst waren het twee prikken. Nu de derde prik. Hopelijk komt er vanzelf acceptatie dat ook die boosters ons niet uit deze ellende gaan halen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:28 schreef Blik het volgende:
Lekker gaan boosteren met zn allen terwijl het geen f*ck uitmaakt voor de Omicron variant...
Ja maar dat boeit niet, 500%!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aantallen zeggen allemaal maar weinig als de ppopulaties wel- en niet gevaccineerden niet dezelfde grootte hebben natuurlijk.
En ook niet dezelfde samenstelling. Veel meer ouderen zijn gevaccineerd dan jongeren bv.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aantallen zeggen allemaal maar weinig als de ppopulaties wel- en niet gevaccineerden niet dezelfde grootte hebben natuurlijk.
Nou ja, nu het plan voor vanaf januari is ontvouwd begrijp ik de sluiting wel, de sluiting legt de basis daarvoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verstandig imo. Zoals gezegd: kut voor de ouders dat het zo last minute komt, maar ik vind het wel een verstandige beslissing. Alsnog wat nadelen aan het besluit; sommige ouders zullen de kinderen alsnog naar opa en oma brengen, maar ik denk wel dat we er winst uit kunnen halen. Meer effect dan het sluiten van theaters om 17.00 zeg maar. En die kinderen overleven één weekje extra ook wel.
Vraag me wel af waarom het enkel om basisscholen gaan; op middelbare scholen gaat het net zo goed rond.
Er is een plan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, nu het plan voor vanaf januari is ontvouwd begrijp ik de sluiting wel, de sluiting legt de basis daarvoor
Klopt inderdaad, tot en met 8 januariquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
De avondlockdown duurt dus inderdaad nog een extra week langer al, zou eerst met 3 weken verlengd worden toch?
Dus weer begrijp je het verschil tussen absolute en relatieve aantal nietquote:
En wat een precedent scheppen we weer.quote:
Lekker alles laten spreiden zo vlak voor kerst, antivaxxers aansteken en de ICs in code zwart laten. ja, dat is de oplossingquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap het prima.
Open laten die hap!
Mijn tieners vinden dit ook niet eerlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verstandig imo. Zoals gezegd: kut voor de ouders dat het zo last minute komt, maar ik vind het wel een verstandige beslissing. Alsnog wat nadelen aan het besluit; sommige ouders zullen de kinderen alsnog naar opa en oma brengen, maar ik denk wel dat we er winst uit kunnen halen. Meer effect dan het sluiten van theaters om 17.00 zeg maar. En die kinderen overleven één weekje extra ook wel.
Vraag me wel af waarom het enkel om basisscholen gaan; op middelbare scholen gaat het net zo goed rond.
De verhouding bij de andere varianten staat er gewoon naast, die kwam uit op 50/50.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
Enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze verwachten dat families elkaar bij kerst toch wel op gaan zoeken en kleine kinderen toch net wat meer met de opa's en oma's knuffelen dan de grotere kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het plan voor vanaf januari? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, nu het plan voor vanaf januari is ontvouwd begrijp ik de sluiting wel, de sluiting legt de basis daarvoor
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker alles laten spreiden zo vlak voor kerst, antivaxxers aansteken en de ICs in code zwart laten. ja, dat is de oplossing
Faalbeleid van overheid en de urgentie van maatregelen zijn twee verschillende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |