SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr sociaal doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond uiteten is voor ons veel te sociaal en extravert
Soms wel leuk hoor, maar daarna moet ik altijd weer een paar dagen bijtankenquote:
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kim K. filter.
En pissig worden als je zonder filter op de socials terecht komt.
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjesquote:
geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'
[..]
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjes
+1quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor, maar daarna moet ik altijd weer een paar dagen bijtanken
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'
[..]
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjes
Je kunt toch in een afgelegen hoekje etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond uiteten is voor ons veel te sociaal en extravert
Wie van wie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
weet je wie ook zon pop is trouwens. die denzel van famke
Chocolate dandybar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
weet je wie ook zon pop is trouwens. die denzel van famke
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.
Vooral dierenplaatjes.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, klei.
Gespuis van m'n zus is bijna jarig en gaf net wat ideeën door (aangezien ik niet ga bijhouden wat ze allemaal al hebben). Play-Doh it is, de andere optie vind ik net niks.
deze zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Allemaal waarschuwingen dat mensen depressief worden van alle influencers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.
Vooral dierenplaatjes.
mooie tijdlijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal waarschuwingen dat mensen depressief worden van alle influencers.
Mijn tijdlijn op Instagram: hondenfilmpjes, kattenfilmpjes, caviafilmpjes, chocola, taart, Engeland, stomme memes, horrorboeken.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tijdlijn op Instagram: hondenfilmpjes, kattenfilmpjes, caviafilmpjes, chocola, taart, Engeland, stomme memes, horrorboeken.
ik was het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zie dat er een kerstkaart onderweg is
wie is de dader?
Beetje bloed op je ruiten broekje en wangen smeren en met een koksmes in je handen rondlopen, even je punt maken tegen te vrije amicale mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij denkt iedereen dat ik intens sociaal ben omdat ik daar schijnbaar heel goed in ben maar ik ben het helemaaaaaal niet
Dat levert nog wel eens conflicten op als mensen echt persoonlijk met me omgaan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
uh, nee.quote:
CL heeft pas kerstkaarten verstuurd..quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
die weet niet waar m'n huis woontquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, nee.
[..]
CL heeft pas kerstkaarten verstuurd..
Ik ben een goede speurder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die weet niet waar m'n huis woont
heb jij de laatste tijd nog wat verzonden naar mensen, misschien is het een van die mensen danquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die weet niet waar m'n huis woont
ja. maar ik vul nooit een afzender inquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij de laatste tijd nog wat verzonden naar mensen, misschien is het een van die mensen dan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Al is een van de accounts die ik nu volg wel wat droevig, d'r kat loopt op z'n eind.
Al nutellabollen opgespoord?quote:
Ik krijg sowieso geen kerstkaart dit jaar, vorig jaar ook al niet haha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
www.stervendehuisdieren.nlquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een account dat ik volg is er net eentje ingeslapen![]()
En bij een ander account dat ik eigenlijk voor de hond volgde is de hond dood
ik volg wel wat influencers. Instagram is er puur ter vermaak. daar zijn die mensen voor gemaakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lieg trouwens, ik héb wel wat influencers in m'n tijdlijn.
Maar dat zijn soberzo nooit #goals geweest.
zijn ze er misschien toch achter gekomen dat jij het wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. maar ik vul nooit een afzender in
oke, wanneer gaan we?quote:
paar weken terug al eentje in zeist gehad. was niet onder de indruk. te weinig nutella.quote:
Over de regenboogbrugquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die cavia-accounts die ik volg gaan ze ook weleens met de pootjes omhoog.
ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg elk jaar minder kerstkaarten
* dud0r zet ama op de lijst voor kerstkaartenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen kerstkaart dit jaar, vorig jaar ook al niet haha.
* dud0r zet cl ook op de lijstquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg elk jaar minder kerstkaarten
Ik hou niet van nutella.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
paar weken terug al eentje in zeist gehad. was niet onder de indruk. te weinig nutella.
die gevulde nutellabolletjes die ik zelf in de zomer gemaakt had waren een stuk lekkerder.
Heb je mijn adres danquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r zet ama op de lijst voor kerstkaarten
Exact.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik volg wel wat influencers. Instagram is er puur ter vermaak. daar zijn die mensen voor gemaakt.
Ja weet soms niet meer wie hem allemaal heeft. Weet van Flash en Etto het welquote:
ik ga rond 1400 weer knallen. rug triceps schouders en misschien een beetje benen meepakkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
#viesdikvoorhetleven
Srs, ik kom ook niet echt aan sporten toe. Vanmiddag thuis maar wat doen ofzo.Sportschool is echt precies te krap.
tenzij je stiekem verhuisd bent heb ik je adres.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet soms niet meer wie hem allemaal heeft. Weet van Flash en Etto het wel
Aangezien de overheid vanavond toch de avondlockdown gaat verlengen hoop ik dat het rond de kerstdagen nog een beetje fietsweer wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
#viesdikvoorhetleven
Srs, ik kom ook niet echt aan sporten toe. Vanmiddag thuis maar wat doen ofzo.Sportschool is echt precies te krap.
Neuh niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
tenzij je stiekem verhuisd bent heb ik je adres.
Ja, dat red ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga rond 1400 weer knallen. rug triceps schouders en misschien een beetje benen meepakken
toch die panoramadickpicquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn ze er misschien toch achter gekomen dat jij het was
Ja, irritant gedoe. Al ben ik tussen kerst en O&N wel iets vrijer qua uren, dus dan kan ik wat relaxter uit werk even sporten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aangezien de overheid vanavond toch de avondlockdown gaat verlengen hoop ik dat het rond de kerstdagen nog een beetje fietsweer wordt.
Want 4-5 keer per week thuis op de crosstrainer is echt te saai.
dan moet je thuis een squatrack neer zettenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat red ik niet.
Nu heb ik thuis nog wel wat opties, maar het is niet hetzelfde als een squatrack hebben.
dan zal het nog wel goed zittenquote:
Geen plek voor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je thuis een squatrack neer zetten
joop eruit. plek zat danquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restaurant de Nimmer Lachende Cavia.
dan wordt het wat lastigerquote:
Maar niet onmogelijkquote:
Ho, nee, we gaan 'm niet omleggen.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, nee, we gaan 'm niet omleggen.
Daar heb ik op dit moment niets aan namelijk.
Ik ook, moet nog richting de supermarktquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn eten is pas over anderhalf uur klaar.
Dit klinkt als veels te veel werk. En zonde van mn klerenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje bloed op je ruiten broekje en wangen smeren en met een koksmes in je handen rondlopen, even je punt maken tegen te vrije amicale mensen.
* zet je webcam aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gezamenlijke lunch met collega's
Joepie
Kan in de wasmachine ondertussen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als veels te veel werk. En zonde van mn kleren
Bloed is nastyquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan in de wasmachine ondertussen.
Leuk verhaal, 9,8/10quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Lol gaskachel al heel lang niet gebruikt dus deed het niet meer dus kachelman was het schoon komen maken en hij doet het weer. Maar voor het venstertje zat in mijn ogen een stukje plastic dus dat had ik vervangen door een stukje gelamineerd plastic. Dus dat smolt gelijk weg. Maar moet morgen dus even naar de werkplaats voor een stukje mika of mica. Kachelman vond me iig heel creatief.
Ik ben meer van de platonische liefdequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind oppervlakkige relaties eigenlijk best chill maar vaak denkt de ander dat het meer is dan oppervlakkig en dan krijg je verwachtingen en dan gaat het mis
Moest lachen, wou dat ik dementie had en dit nog een keer kon lezen, 9,7/10quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Lol gaskachel al heel lang niet gebruikt dus deed het niet meer dus kachelman was het schoon komen maken en hij doet het weer. Maar voor het venstertje zat in mijn ogen een stukje plastic dus dat had ik vervangen door een stukje gelamineerd plastic. Dus dat smolt gelijk weg. Maar moet morgen dus even naar de werkplaats voor een stukje mika of mica. Kachelman vond me iig heel creatief.
Hoi vriendje!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:09 schreef dycto het volgende:
[..]
Moest lachen, wou dat ik dementie had en dit nog een keer kon lezen, 9,7/10
"Geen gezeik achteraf"quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind oppervlakkige relaties eigenlijk best chill maar vaak denkt de ander dat het meer is dan oppervlakkig en dan krijg je verwachtingen en dan gaat het mis
Datalek incommingquote:
Dat kanquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik ben meer van de platonische liefde
Of vooraf of gedurend thanks xoxoxoquote:
hoe koud is het daarquote:
#tenaladyquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 US die zegt dat je lekkend achterblijft
Wil je een bijtje, of tien? Of unicorn kruidnoten? Of gevuld speculaas?quote:
Het sneeuwt. En de komende twee weken lijkt de temperatuur zelden boven 0 uit te komen. Klein verschil dus met de lente-achtige decembers in de afgelopen jarenquote:
Naar verluid is ze nog van de taaitaai-generatie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je een bijtje, of tien? Of unicorn kruidnoten? Of gevuld speculaas?
Wijntje? Zakje chips?
Wat is een bijtje?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wijntje? Zakje chips?
kan je wel richting werk snowboardenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef dycto het volgende:
[..]
Het sneeuwt. En de komende twee weken lijkt de temperatuur zelden boven 0 uit te komen. Klein verschil dus met de lente-achtige decembers in de afgelopen jaren
Ja en de kerstmarkt ziet er nu zowaar eens echt als een kerstmarkt uit. Ook wat waard. En goede vraag ja. Zeg jij het? Ik denk over twee weken. Of over twee maanden? Zal daar ergens tussenin zijn denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel richting werk snowboarden
Wanneer gaat de temperatuur weer omhoog daar?
Waar is daar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:21 schreef dycto het volgende:
[..]
Ja en de kerstmarkt ziet er nu zowaar eens echt als een kerstmarkt uit. Ook wat waard. En goede vraag ja. Zeg jij het? Ik denk over twee weken. Of over twee maanden? Zal daar ergens tussenin zijn denk ik.
Recept.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
paar weken terug al eentje in zeist gehad. was niet onder de indruk. te weinig nutella.
die gevulde nutellabolletjes die ik zelf in de zomer gemaakt had waren een stuk lekkerder.
Mwoah... en laat mij klagen en brommenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt wel echt een klaag en brom ochtendje he
Wanneer gaan we dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook naar een kerstmarkt @:boyfriend
Een van de redenen waarom we in het weekend nog aan de slag waren hier.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Log4j is inderdaad een hele grote jongen aan het worden.
Dan loopt er iemand sneu op die TR knop te rammen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef dycto het volgende:
Als deze ook een perm krijgt dan is het jullie schuld!
Doe maar een Gin & Tonicquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wijntje? Zakje chips?
Centroquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook naar een kerstmarkt @:boyfriend
Vertel vertel. Mag ook via DM.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef dycto het volgende:
[..]
Is in de vuilnisbak gegooid, om de meest belachelijke reden ooit
quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef dycto het volgende:
[..]
Is in de vuilnisbak gegooid, om de meest belachelijke reden ooit
Nouja, mocht het gebeuren dan troost ik mij met de gedachte dat jij, dud0r, liesje en ikzelf het in ieder geval niet zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan loopt er iemand sneu op die TR knop te rammen.
Ze houden van jequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Caafs fluiten.
Ik weet niet wat ze hebben deze week.
Goed vermaak was dat, met Joop daar overheen.quote:
Ja deze doet wel een beetje zeer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom we in het weekend nog aan de slag waren hier.
Nee duh. Ik vind wel leuk dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef dycto het volgende:
[..]
Nouja, mocht het gebeuren dan troost ik mij met de gedachte dat jij, dud0r, liesje en ikzelf het in ieder geval niet zijn geweest.
Wasn't mequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan loopt er iemand sneu op die TR knop te rammen.
Na heb toch liever mijn eigen vriend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bij dezen dan, omdat je zo aandringt
het blijft daar wel langer warm toch? goede nazomer enzo?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:21 schreef dycto het volgende:
[..]
Ja en de kerstmarkt ziet er nu zowaar eens echt als een kerstmarkt uit. Ook wat waard. En goede vraag ja. Zeg jij het? Ik denk over twee weken. Of over twee maanden? Zal daar ergens tussenin zijn denk ik.
omhoog?quote:
Nee joh, vind je een leuke user, eentje van back in the days. Weet je nog van de liftplannen? Zouden DW en ik naar je toe proberen te liften.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef dycto het volgende:
[..]
Nouja, mocht het gebeuren dan troost ik mij met de gedachte dat jij, dud0r, liesje en ikzelf het in ieder geval niet zijn geweest.
moet ik even zoekenquote:
kontfluitquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Caafs fluiten.
Ik weet niet wat ze hebben deze week.
quote:
gooi er even een aantal typische fok quotes uitquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier een jongen met lang haar rond, ik denk dat het een fokker is
Bel de beveiligingquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijkt hij naar de grond en ruikt hij naar vochtige grond?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog Monniken gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even naar het Solse Gat gewandeld
[ afbeelding ]
Ja er zijn twee seizoenen, "Dracarys" en "They say it grows so cold up here in winter that a man's laughter freezes in his throat and chokes him to death."\quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
het blijft daar wel langer warm toch? goede nazomer enzo?
misschien dat ik volgend jaar eens een vliegtuig die kant op pak
Hij zit hier ineens... wat moet ik roepen ? 5 cent naar hem toe gooien en op z'n voet stampen ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
gooi er even een aantal typische fok quotes uit
Helemaal niets van terecht gekomenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, vind je een leuke user, eentje van back in the days. Weet je nog van de liftplannen? Zouden DW en ik naar je toe proberen te liften.
Ik ben vandaag met m'n goeie been uit bed gestaptquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt mijn dag niet vandaag
Aan mijn kant valt het gelukkig wel mee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze doet wel een beetje zeer.
Twee keer zelfs! Varna en Sofia.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:35 schreef dycto het volgende:
[..]
Helemaal niets van terecht gekomen![]()
Maar je bent in ieder geval in de buurt geweest.
*Twilight Zone-muziekje*quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even naar het Solse Gat gewandeld
[ afbeelding ]
Golden Earring in m'n hoofd.quote:
Boh, daar zit ik precies tusseninquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Twee keer zelfs! Varna en Sofia.
Opgeslagen op mijn vreetboard op Pinterest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips
https://platetopalateblog(...)uns-easy-bun-recipe/
volgens mij was het deze
haha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:35 schreef dycto het volgende:
[..]
Ja er zijn twee seizoenen, "Dracarys" en "They say it grows so cold up here in winter that a man's laughter freezes in his throat and chokes him to death."\
De eerste duurt iets van 9 maanden, de andere 3.
Sorry, ben GoT aan het lezen
Top 10quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:38 schreef dycto het volgende:
[..]
Zo eens even zien wat de heren in de T2000 doen. Zullen wel flink gestegen zijn.
Ja, snap ik. Maar m'n hoofd he.quote:
vraag of hij mee gaat de parkje checken met albertoquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit hier ineens... wat moet ik roepen ? 5 cent naar hem toe gooien en op z'n voet stampen ?
Haags kom er maar in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is eigenlijk wat vroeg, maar honger.
ik ga ook zo al etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is eigenlijk wat vroeg, maar honger.
@Haags houdt niet meer van onsquote:
Welke generatie is datquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef dycto het volgende:
[..]
Naar verluid is ze nog van de taaitaai-generatie.
quote:
Dat zijn er veel, stuur naar op. Moet nog trakteren bij mijn afscheidquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke generatie is dat
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het gewoon kleine peperkoekjes?
Nee, mijn etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zijn er veel, stuur naar op. Moet nog trakteren bij mijn afscheid
Ja in jouw wereld wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Peperkoek is toch iets voor 65-plussers?
Hmm, ik had al taart beloofd. Maar kunnen ook broodjes doner worden. Dat vinden ze hier lekkerderquote:
quote:
quote:Taaitaai, en ook de kruidnoot zonder chocola, zijn volgens De Vos nog altijd geliefd bij het wat oudere publiek. Jonge mensen kiezen er minder voor.
wat zit er allemaal in je borrelpakket?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Oke heb mn borrelpakketje. En kei leuk die vuurkorven maar nu ruikt alles naar rook, incl de verpleegkundigen en artsen. Vast leuk voor patiënten
Afdeling voor COPD en mensen met luchtwegaandoeningen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Oke heb mn borrelpakketje. En kei leuk die vuurkorven maar nu ruikt alles naar rook, incl de verpleegkundigen en artsen. Vast leuk voor patiënten
wie ben jij en waarom ben je zo raar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef dycto het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn taaitaai en pepernoten het enige rond de feestdagen in december wat nog wel een beetje te vreten is. Oliebollen met afstand het slechtst maar ook kruidnoten zijn natuurlijk gewoon enorm smerig.
Allebei?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm, ik had al taart beloofd. Maar kunnen ook broodjes doner worden. Dat vinden ze hier lekkerder
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef dycto het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn taaitaai en pepernoten het enige rond de feestdagen in december wat nog wel een beetje te vreten is. Oliebollen met afstand het slechtst maar ook kruidnoten zijn natuurlijk gewoon enorm smerig.
Nah, liever kruidnoten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef dycto het volgende:
[..]
[..]
Klap tegen z'n hoofd gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie ben jij en waarom ben je zo raar?
Kan me nog wel iets herinneren wat ontzettend smerig is maar staat me niet helemaal meer bij de geest wat. Had in ieder geval geen koeksmaak. Meer van die roze kleine poppen van interklaas ofzo. Geen schuimblok, geen spekkies maar .....quote:
Prosecco, chips, kaas, amandelen, popcorn. En dan leuk en fancyquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit er allemaal in je borrelpakket?
Marsepein?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:52 schreef dycto het volgende:
[..]
Kan me nog wel iets herinneren wat ontzettend smerig is maar staat me niet helemaal meer bij de geest wat. Had in ieder geval geen koeksmaak. Meer van die roze kleine poppen van interklaas ofzo. Geen schuimblok, geen spekkies maar .....
anyhoe ook viesss
dat is me toch een partij ranzig.quote:
De oncologiepatiënten zullen het ook vast kunnen waarderen. Lekker intense geuren HMMquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afdeling voor COPD en mensen met luchtwegaandoeningen?
Kan ook nog wel iets verzinnen wat smerig is hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:52 schreef dycto het volgende:
[..]
Kan me nog wel iets herinneren wat ontzettend smerig is maar staat me niet helemaal meer bij de geest wat. Had in ieder geval geen koeksmaak. Meer van die roze kleine poppen van interklaas ofzo. Geen schuimblok, geen spekkies maar .....
anyhoe ook viesss
Geen idee, maggiknie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is me toch een partij ranzig.
alleen mensen die chocolade en munt combineren vinden dat lekker
Oh, die scheld ik ook gewoon uit voor schuimpjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:56 schreef dycto het volgende:
[..]
Ook niet fantastisch maar acceptabel voor snoepgoed
Deze dingen
[ afbeelding ]
Schijnt dat je van corona smaakverlies kan krijgen maar dat hebben die mensen toch nooit gehad hahahahahahahaa leukquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is me toch een partij ranzig.
alleen mensen die chocolade en munt combineren vinden dat lekker
Wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken, IK BEN SAFE.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:58 schreef dycto het volgende:
[..]
Schijnt dat je van corona smaakverlies kan krijgen maar dat hebben die mensen toch nooit gehad hahahahahahahaa leuk
je mist er niks aanquote:
Ah ja, gewoon schuimpies jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die scheld ik ook gewoon uit voor schuimpjes.
Gekleurd suikerquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:56 schreef dycto het volgende:
[..]
Ook niet fantastisch maar acceptabel voor snoepgoed
Deze dingen
[ afbeelding ]
moest lachenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:58 schreef dycto het volgende:
[..]
Schijnt dat je van corona smaakverlies kan krijgen maar dat hebben die mensen toch nooit gehad hahahahahahahaa leuk
Daarom had ik ook geen hersenschade na die klap tegen mn hoofd ahhahahaha leukquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken, IK BEN SAFE.
Die zijn best lekker als ze nog vers en zacht zijn, als ze kneiterhard zijn geworden zijn ze niet meer te hachelenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die scheld ik ook gewoon uit voor schuimpjes.
Wie is hier nu de vloerverwarming, gij ... of ik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vloerverwarming geeft een melding;
Intelligent control activated; initiating rollback 09-10-2011
Ben ik nu de enige hoogbegaafde in huis of hoe zit het ermee kutverwarmingkje
Tenminste nog iets in je huis dat intelligent is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Weet je zeker dat het geen tijdmachine is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nu de enige hoogbegaafde in huis of hoe zit het ermee kutverwarmingkje
Stamp ik dalijk gewoon keihard tegen z'n bek oan dieje koekwous verwarmering, da witte gij wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is hier nu de vloerverwarming, gij ... of ik?
Schuimpje tegen je hoofd, meteen een hersenschudding.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn best lekker als ze nog vers en zacht zijn, als ze kneiterhard zijn geworden zijn ze niet meer te hachelen
* schrikt en kijkt naar zijn ringvinger.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen tijdmachine is?
Oke schoonloe.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stamp ik dalijk gewoon keihard tegen z'n bek oan dieje koekwous verwarmering, da witte gij wel.
Nog even snel dan voordat je weg bentquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schrikt en kijkt naar zijn ringvinger.
Zwarte Piet naar het Malieveld sturen met zijn hard geworden strooigoedquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schuimpje tegen je hoofd, meteen een hersenschudding.
Goeiequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even snel dan voordat je weg bent
- koop aandelen Apple; Microsoft; ASML; Tesla; NVIDIA
- koop Bitcoin
5 minuten geleden las ik goed gekleurd. Net toen ik weer ging zitten las ik goed gekleurd. En nadat ik een stomme opmerking wilde maken las ik pas dat je goedgekeurd schreefquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
de cranberry stolletjes zijn goedgekeurd.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:09 schreef dycto het volgende:
Trouwens laatst iets lekker gegeten BOH. Bloemkool met een vinaigrette van truffe en granaatappel, cashew en koriander. Vreemd genoeg smaakt bijna als een vegetarische kibbeling. GENOT
[ afbeelding ]
gaat echt niet goed met je hequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:10 schreef dycto het volgende:
[..]
5 minuten geleden las ik goed gekleurd. Net toen ik weer ging zitten las ik goed gekleurd. En nadat ik een stomme opmerking wilde maken las ik pas dat je goedgekeurd schreef
Wat voor kampquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
Leuk huis gezien, grenst het aan de achterkant aan een kamp
#endoor
Laatst bijna het nationaal cultureel paleis laten ontploffen omdat ik een sigaret wilde weggooien in wat ik dacht dat een asbak was. Bleek het een enorme gascilinder voor de terrasverwarming te zijnquote:
Lekker even Jeanette met haar hoge staart en joggingbroek op de knietjes volpompen tegen de schutting.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
#endoor
Hopelijk was het gaatje niet groot genoeg om 35% van de frieten te verliezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ik heb goede zaken gedaan, zalm en biefstuk in de bonus en er zat een gaatje in de zak diepvriesfriet kreeg ik ook 35% korting op
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker even Jeanette met haar hoge staart en joggingbroek op de knietjes volpompen tegen de schutting.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef dycto het volgende:
[..]
Laatst bijna het nationaal cultureel paleis laten ontploffen omdat ik een sigaret wilde weggooien in wat ik dacht dat een asbak was. Bleek het een enorme gascilinder voor de terrasverwarming te zijn
Roken is slecht voor je. Snap nu weer waarom ik nog maar een pakje per maand rook ofzo
franse uiensoep?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Heb vakantie tussen kerst en 2 januari
Suske & Wiske?quote:
Handig hoor als je goedkoop een nieuw setje autobanden nodig hebtquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
#endoor
Bos langs geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama de brievenbus is vol. Ik herhaal: De brievenbus is vol.
Weer die gore praat hierquote:
Alleen waar je oude dan gebleven zijn...quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Handig hoor als je goedkoop een nieuw setje autobanden nodig hebt
stop ze in de gleuf van flesquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Ama het volgende:
Er blijven gevulde koeken over maar heb ook al brownies straks. Misschien dit keer maar niks meenemen
Ben nog niet thuis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama de brievenbus is vol. Ik herhaal: De brievenbus is vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |