SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr sociaal doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond uiteten is voor ons veel te sociaal en extravert
Soms wel leuk hoor, maar daarna moet ik altijd weer een paar dagen bijtankenquote:
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kim K. filter.
En pissig worden als je zonder filter op de socials terecht komt.
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjesquote:
geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'
[..]
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjes
+1quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor, maar daarna moet ik altijd weer een paar dagen bijtanken
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me sowieso snel aan mensen op 'de socials'
[..]
Dat meidje (nu ex) van een van de Roelvinkjes
Je kunt toch in een afgelegen hoekje etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso elke avond uiteten is voor ons veel te sociaal en extravert
Wie van wie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
weet je wie ook zon pop is trouwens. die denzel van famke
Chocolate dandybar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
weet je wie ook zon pop is trouwens. die denzel van famke
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.
Vooral dierenplaatjes.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, klei.
Gespuis van m'n zus is bijna jarig en gaf net wat ideeën door (aangezien ik niet ga bijhouden wat ze allemaal al hebben). Play-Doh it is, de andere optie vind ik net niks.
deze zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Allemaal waarschuwingen dat mensen depressief worden van alle influencers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, beetje selectief zijn in wie je volgt.
Vooral dierenplaatjes.
mooie tijdlijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal waarschuwingen dat mensen depressief worden van alle influencers.
Mijn tijdlijn op Instagram: hondenfilmpjes, kattenfilmpjes, caviafilmpjes, chocola, taart, Engeland, stomme memes, horrorboeken.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tijdlijn op Instagram: hondenfilmpjes, kattenfilmpjes, caviafilmpjes, chocola, taart, Engeland, stomme memes, horrorboeken.
ik was het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zie dat er een kerstkaart onderweg is
wie is de dader?
Beetje bloed op je ruiten broekje en wangen smeren en met een koksmes in je handen rondlopen, even je punt maken tegen te vrije amicale mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij denkt iedereen dat ik intens sociaal ben omdat ik daar schijnbaar heel goed in ben maar ik ben het helemaaaaaal niet
Dat levert nog wel eens conflicten op als mensen echt persoonlijk met me omgaan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
uh, nee.quote:
CL heeft pas kerstkaarten verstuurd..quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
die weet niet waar m'n huis woontquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, nee.
[..]
CL heeft pas kerstkaarten verstuurd..
Ik ben een goede speurder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die weet niet waar m'n huis woont
heb jij de laatste tijd nog wat verzonden naar mensen, misschien is het een van die mensen danquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die weet niet waar m'n huis woont
ja. maar ik vul nooit een afzender inquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij de laatste tijd nog wat verzonden naar mensen, misschien is het een van die mensen dan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Al is een van de accounts die ik nu volg wel wat droevig, d'r kat loopt op z'n eind.
Al nutellabollen opgespoord?quote:
Ik krijg sowieso geen kerstkaart dit jaar, vorig jaar ook al niet haha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
wie is de dader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |