SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das klotequote:Op dinsdag 14 december 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
Moin, zin om een potje te janken slecht geslapen en instabiel
Broodje!quote:
Ik dacht eerder aan een dragon eggquote:
Ohquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een dragon egg
Maar jij mag vandaag wel een broodje etenquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jij mag vandaag wel een broodje eten
Wanneer begint je nieuwe baan eigenlijkquote:
10 januariquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer begint je nieuwe baan eigenlijk
ik twijfel nog of ik er nog wat verlofdagen tegenaan gooiquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas weinig weekend voor mij ben ik bang
quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
is al helemaal geen optie voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik er nog wat verlofdagen tegenaan gooi
O, gelukkigquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, beetje brak alleen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
Geen nutteloos weetje vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, 51 seconden nog
Lang en niet zo boeiend verhaal:
[ afbeelding ]
Ajuu weer
volgens mij viel ik toch wel in slaap rond 3:30quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Sodeju wat slecht geslapen. En dan ook idioot levendig gedroomd weer.
idd pak gewoon je koffie be quite and enjoyquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp nooit dat gekwetter van collega's op de vroege ochtend
Doe lekker chill?
Je kunt ze toch gewoon muten dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe lekker chill?
Ik had wat eerder moeten gaan slapen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Sodeju wat slecht geslapen. En dan ook idioot levendig gedroomd weer.
ja opzich best goed gelukt alleen smaakte het mij teveel naar sinassappel dus moet ik volgende keer wat aan doenquote:
Ik had niet door moeten werken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had wat eerder moeten gaan slapen.
heb je wel eens hete koffie over je heen gekregen?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef gianni61 het volgende:
Misschien vanmiddag even een uurtje eerder vrij pakken, dan kan ik nog wat vlees bij de boerderijwinkel halen
Zeg het zequote:Op dinsdag 14 december 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe lekker chill?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel eens hete koffie over je heen gekregen?
Helaas ben ik nu een dagje op kantoor, dus als je iemand al vloekend over de A50 hebt gehoord, dan was ik datquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon muten dan?
Ik denk dat ze al gestopt zijn en ik weet niet welke de kwetter-collega wasquote:
Ooooooh, hoorde ik dát.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas ben ik nu een dagje op kantoor, dus als je iemand al vloekend over de A50 hebt gehoord, dan was ik dat
neequote:Op dinsdag 14 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel eens hete koffie over je heen gekregen?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
gerrie had een natte droom over David Schwimmer
Lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:27 schreef Emmerdeur het volgende:
Zal er nog maar eens inwrijven dan.vakantie
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar knijpt ie in twee lichaamsdelen van je?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind dit erg veel friends zo vroeg in de ochtend
Af en toe dagjes weg. In januari t land uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wat ga je allemaal doen? Smurfen?
Oh waar ga je in januari heen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Af en toe dagjes weg. In januari t land uit.
Verder lekker chillen en tot rust komen en genieten
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
hoe diep ga je zweden in?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Road-trip denemarken zweden met camper van me pa
oh leukquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Road-trip denemarken zweden met camper van me pa
Ga je nu later-beginnenden shamen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Half 9 en niemand van mijn team is ergezellig en betrokken joh
Daar hou jij toch niet van?:Pquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Half 9 en niemand van mijn team is ergezellig en betrokken joh
Al 2 weken nu tm 10 januariquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk![]()
heb je wel lekker lang vrij
Malmö kan je wel redelijk overslaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Malmö, frederikstad, karlstad, jönköping en terug
Zullen we volgende keer ons leven beteren?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had niet door moeten werken.
Nee, want normaal begint iedereen heel vroeg en ineens heel laat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je nu later-beginnenden shamen?
Bewust in winter, en malmo is stop om te slapen en rustenquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Malmö kan je wel redelijk overslaanghetto xxl
jammer dat je in januari gaat, dan is 't noorden nog vol met sneeuw (zuiden ook trouwens)
Ik hou niet van gezellig?quote:
Spoiler alert!quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we volgende keer ons leven beteren?
Kijk mee in de volgende aflevering van Foqueville.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ze was single totdat ze haar vriend leerde kennen.”
Dank voor dit inzicht AD
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bewust in winter, en malmo is stop om te slapen en rusten
moet bij jonkoping/karlstad wel lukkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet speciaal maar zou leuk zijn voor de kleine
niks mis meequote:Op dinsdag 14 december 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
Had dit jaar geen zin door te rijden naar jokkmokk ( onze vaste stek)quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet bij jonkoping/karlstad wel lukken
moet je wel aardig hardcore zijn wil je die kant op gaan in de winterquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had dit jaar geen zin door te rijden naar jokkmokk ( onze vaste stek)
Hadden ze gisteren een borrel?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want normaal begint iedereen heel vroeg en ineens heel laat.
Dus een beetje gek.
Ja, dat is weer iets anders en ik vind dat niet erg.quote:
Nee, iedereen werkt thuis, maar ik weet niet wat er achter gesloten deuren gebeurd hequote:Op dinsdag 14 december 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren een borrel?
Ik had er bijna gewoondquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je wel aardig hardcore zijn wil je die kant op gaan in de winter
awwwwwwquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is weer iets anders en ik vind dat niet erg.
Verder ben ik een gezellig mens.
Je mag toch ook om 10 uur beginnen, of kan dat niet bij jullie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ze geen zin hebben om naar kantoor te komen
Ja, je mag van 7 - 19.00 uur werkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je mag toch ook om 10 uur beginnen, of kan dat niet bij jullie?
Ow dat is wel fijn, flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag van 7 - 19.00 uur werken
Fijn he?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow dat is wel fijn, flexibele werktijden
Hier ook tussen 6 en 8 beginnen
het is ook echt onvoorstelbaar wat mensen durven te roepen over het internetquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
die bedreiging die marion koopmans gisteren heeft gedeeld![]()
De kerstwensen komen binnen: "Dat jij jouw gore corona rotkop nog op de tv. durft te tonen, jij vuil goor monster van Dachau, jij corrupte zakkenvullende volksverlakker die honderdduizenden zwart betaald krijgt, ze hebben de verkeerde voor de ingang van de (een ) parkeergarage door de kop geschoten, goor stuk onafgemaakt softenon NAZI Schwab hoerenjong,
D.P. " mail, 13-12-2021
D.P.: Ook fijne feestdagen he!
https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1470455194165161984
ja en dan staan ze voor de rechter en dan hebben ze het niet zo bedoeld bla bla blaquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook echt onvoorstelbaar wat mensen durven te roepen over het internet
zelfde als die mensen die worden opgepakt bij rellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan staan ze voor de rechter en dan hebben ze het niet zo bedoeld bla bla bla
ja simpele zielen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfde als die mensen die worden opgepakt bij rellen.
Ja, ik werd meegetrokken in de menigte.
Ik heb wel zelf met stenen gegooid, maar dat wilde ik niet
Mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfde als die mensen die worden opgepakt bij rellen.
Ja, ik werd meegetrokken in de menigte.
Ik heb wel zelf met stenen gegooid, maar dat wilde ik niet
Tuurlijk ben ik datquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Is @:LTVDK al wakker?
https://9gag.com/gag/aPZMBAV
goede samenvatting welquote:
En welke FOK!’er was dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
De kerstwensen komen binnen: "Dat jij jouw gore corona rotkop nog op de tv. durft te tonen, jij vuil goor monster van Dachau, jij corrupte zakkenvullende volksverlakker die honderdduizenden zwart betaald krijgt, ze hebben de verkeerde voor de ingang van de (een ) parkeergarage door de kop geschoten, goor stuk onafgemaakt softenon NAZI Schwab hoerenjong,
D.P. " mail, 13-12-2021
Wat voor vlees heb je in gedachte bij de boerderijwinkel?quote:
Worsten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor vlees heb je in gedachte bij de boerderijwinkel?
#randomvraag
Bavette of diamanthaasquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#randomvraag
Zou ook wel een beetje te laat zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gemiste kans dus met mijn katalarm
Zijn de prijzen daar wel wat schappelijker? Ik moet altijd een beetje huilen als ik moet afrekenen bij de slagerquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bavette of diamanthaas
Riblappen
Als ze het hebben wil ik misschien eens een tong proberen te maken
Speklappen
en ze hebben zelf gemaakte droogworst, bloedworst, gehaktbrood, zuurvlees enz daar wil ik wel wat van meepakken.
misschien nog wat groente, mosterd, yoghurt.
ze hebben vanalles
koeientongquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#randomvraag
spacebrowniesquote:
bloedworstquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bavette of diamanthaas
Riblappen
Als ze het hebben wil ik misschien eens een tong proberen te maken
Speklappen
en ze hebben zelf gemaakte droogworst, bloedworst, gehaktbrood, zuurvlees enz daar wil ik wel wat van meepakken.
misschien nog wat groente, mosterd, yoghurt.
ze hebben vanalles
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Een boerderijwinkel is toch vooral local spul?
amaramadingdongquote:
klopt, alles van eigen dieren of boeren uit de buurt en dan natuurlijk wat streekproducten zoals mosterd, stroop, wijn, bier enz.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Een boerderijwinkel is toch vooral local spul?
nou het is niet echt veel goedkoper, maar de kwaliteit is goed en het is beter voor de boer en zoquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn de prijzen daar wel wat schappelijker? Ik moet altijd een beetje huilen als ik moet afrekenen bij de slager
nee dat dan weer nietquote:
Ik snap niet zo wat er mis is gegaan in de levens van zulke mensen. Eigenlijk zou je zulke berichtjes moeten copy-pasten en naar hun moeder moeten sturen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
D.P. " mail, 13-12-2021
Het floepte zomaar uit m'n toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan staan ze voor de rechter en dan hebben ze het niet zo bedoeld bla bla bla
Oeh dit wil ik zienquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Die ene keer dat peter r de vries naar de straat van zo'n bedreiger was gegaan en hem daar aansprak
wat doe jij op de weg danquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
waarom is het zo achterlijk druk op de weg
Ga eens thuiswerken ofzo
I slipped and fell with my penis in her vaginaquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het floepte zomaar uit m'n toetsenbord.
kind naar school brengenquote:
zelf nadenken? wat een gek idee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je laat meevoeren door de rest is leuk als je 14 bent, maar alles boven de 26 kan toch wel een beetje zelf nadenken.
Kijk hier op fok en in de ksc eens wat meer rond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je laat meevoeren door de rest is leuk als je 14 bent, maar alles boven de 26 kan toch wel een beetje zelf nadenken.
'Sneue figuren die zich op hun zolderkamertje achter hun laptopje ook eens willen laten gelden.'quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x5di2yr
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Sneue figuren die zich op hun zolderkamertje achter hun laptopje ook eens willen laten gelden.'
Maar niet door dit soort sneuneuzen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed we kunnen lachen om dit filmpje maar uiteindelijk is die wel vermoord
Heb je dit filmpje nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet door dit soort sneuneuzen.
Neequote:Op dinsdag 14 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje nog nooit gezien?
Sylvana ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
Wilders leeft ook al 15 jaar met dagelijks dat soort bedreigingen. En daarvan weet je zeker dat er een paar tussen zitten die bloedserieus zijn.
Mark en Hugo zullen langzaam ook wel een boek kunnen schrijvenquote:
ja die man kan helaas nooit meer zonder zijn beveiligingquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
Wilders leeft ook al 15 jaar met dagelijks dat soort bedreigingen. En daarvan weet je zeker dat er een paar tussen zitten die bloedserieus zijn.
Joah gekeken. Super tof!! Leuke jongens ook, zal eens wat meer van ze kijken.quote:
IJsselmuiden? kloptquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar en dat is nog wel zo'n sympathiek vrouwke.
die dingen bungelen altijd in de wegquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
zo irritant met hoodies dat die touwtjes na het wassen niet meer gelijk zitten
Of je nekje is schuin gaan staan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
zo irritant met hoodies dat die touwtjes na het wassen niet meer gelijk zitten
nee keek net in de spiegel. dat is het nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je nekje is schuin gaan staan.
Zit jij nou Sylvana te vergelijken met chocolade bommen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Oehquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en de dag is tot nu toe ook niet veel beterquote:
stond op z'n kopquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook al?
![]()
stond de maan verkeerd ofzo?
Vertelquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
Straks mag ik weer prachtig mooie dingen doen
Het was echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook al?
![]()
stond de maan verkeerd ofzo?
Oh dat hier wel. Kom net pas kantoortje binnen wandelen, onze winter wonderland fairdingshit met OG3NE gaat niet door (very jammer natuurlijk) en mag zo mn borrelpakketje ophalen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de dag is tot nu toe ook niet veel beter
Als taalnasi doet dit een beetje pijn.quote:
Betekenis 'KLOTEN'quote:
Begin dit jaar het roer vrij letterlijk omgegooid en doe alleen nog maar fantastische mooie dingenquote:
En als taalbamiquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als taalnasi doet dit een beetje pijn.
Geen kloot niets-nacht, klopt ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betekenis 'KLOTEN'
kloot (de; m; meervoud: kloten) (informeel)
testikel, zaadbal: geen kloot niets
nee wel goed geslapen maar andere hier ook niet zoquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijkook echt uit wanhoop van alles geprobeerd
Jij ook dan?
[..]
Oh dat hier wel. Kom net pas kantoortje binnen wandelen, onze winter wonderland fairdingshit met OG3NE gaat niet door (very jammer natuurlijk) en mag zo mn borrelpakketje ophalen.
It ain't wrong.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betekenis 'KLOTEN'
kloot (de; m; meervoud: kloten) (informeel)
testikel, zaadbal: geen kloot niets
Ik ben niet zo van de slierten.quote:
7,5 uur geslapen maar ben toch nog een partij moequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel goed geslapen maar andere hier ook niet zo
trektrouwtjes zoals op de kermis?quote:
wel van de bonkjes?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de slierten.
oh, geen og3ne, wat ergquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijkook echt uit wanhoop van alles geprobeerd
Jij ook dan?
[..]
Oh dat hier wel. Kom net pas kantoortje binnen wandelen, onze winter wonderland fairdingshit met OG3NE gaat niet door (very jammer natuurlijk) en mag zo mn borrelpakketje ophalen.
Beiden vastpakken en aan trekken, dan de capuchon (terwijl je de touwtjes vasthoudt) weer goed doen. Foolproof.quote:
Deze week niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, geen og3ne, wat erg
Op zich is de dag niet slecht, ik ben alleen een beetje kwaad dat men hier besloten heeft om mij ongevraagd mn verlof uit te betalen
Oh, eigenlijk wel fijn om te horenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel goed geslapen maar andere hier ook niet zo
Ben er bijnaquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden vastpakken en aan trekken, dan de capuchon (terwijl je de touwtjes vasthoudt) weer goed doen. Foolproof.
Mag dat zomaar? Of had je dat voor een bepaalde datum door moeten geven?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, geen og3ne, wat erg
Op zich is de dag niet slecht, ik ben alleen een beetje kwaad dat men hier besloten heeft om mij ongevraagd mn verlof uit te betalen
nee, dat verlof wilde ik gewoon nog oppakkenquote:
zag net een leuke trui in zon advertentie. Enthousiast op klikken. Was het voor kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje onverwachts.
En nu? Kan je er nog wat aan doen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat verlof wilde ik gewoon nog oppakken
Meer wil je niet tochquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Begin dit jaar het roer vrij letterlijk omgegooid en doe alleen nog maar fantastische mooie dingen
Als ze je maat hebben, gewoon kopen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net een leuke trui in zon advertentie. Enthousiast op klikken. Was het voor kinderen
nou, ik weet dat je er officieel maar 10 mee mag overnemen naar volgend jaar, maar ik had er nog 11,5.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag dat zomaar? Of had je dat voor een bepaalde datum door moeten geven?
Vervelend
Nee, overleg even zou je denken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik weet dat je er officieel maar 10 mee mag overnemen naar volgend jaar, maar ik had er nog 11,5.
die 1,5 hebben ze nu gewoon uitbetaald. nu is dat niet heel schokkend, maar ik vind het gewoon niet correct.
nee hadden ze nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ze je maat hebben, gewoon kopen?
zijn trektouwtjes wel leukerquote:
Komende drie weken niets etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net een leuke trui in zon advertentie. Enthousiast op klikken. Was het voor kinderen
geen idee. ik weet ook nog niet of ik het de moeite waard vind om er een probleem van te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu? Kan je er nog wat aan doen?
zo leuk was die nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komende drie weken niets eten
Overleg van beide kanten was netjes geweest, dus ook van jouw kant? Is nog 2 weken hequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik weet dat je er officieel maar 10 mee mag overnemen naar volgend jaar, maar ik had er nog 11,5.
die 1,5 hebben ze nu gewoon uitbetaald. nu is dat niet heel schokkend, maar ik vind het gewoon niet correct.
bij anderen (die nog veel meer dagen hadden) is er wel overleg geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, overleg even zou je denken.
Loop je daar met een shirt met "I love my Little Pony hihi" erop.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ze je maat hebben, gewoon kopen?
die wil graag bij je in de buurt zittenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Had gisteravond bioskaartjes voor vandaag gereserveerd, dus ik even kijken of het nog druk is, anders annuleer ik. Zitten vijf mensen in de hele zaal maar één stomme zak gaat twee stoelen rechts van mij zitten.
Ik haat mensen zo erg.
Ik zie geen probleem?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een shirt met "I love my Little Pony hihi" erop.
aangezien er collega's zijn die meer dan 30 dagen mee over nemen naar volgend jaar had ik niet verwacht dat er overleg van mijn kant noodzakelijk wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overleg van beide kanten was netjes geweest, dus ook van jouw kant? Is nog 2 weken he
Ik vind haar zo'n onpersoonlijk uiterlijk hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net op de insta van die jamie veas ofzo dat je dus nu zaken hebt waar je vitamines per infuus kan laten binnenkrijgen
ja echt een alienquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n onpersoonlijk uiterlijk hebben
komt omdat haar uiterlijk grotendeels uit plastic bestaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n onpersoonlijk uiterlijk hebben
Wat ijsdraakje zegt, wat is er mis meequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een shirt met "I love my Little Pony hihi" erop.
Ohnoo, dat maakt het wel heel scheef en oneerlijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien er collega's zijn die meer dan 30 dagen mee over nemen naar volgend jaar had ik niet verwacht dat er overleg van mijn kant noodzakelijk was
Ik nu ook aan jouquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ijsdraakje zegt, wat is er mis mee
Heb nu trouwens een geruit broekje aan, moet aan jou denken
Ik krijg vandaag brownies in de brievenbus zie ik en ik gok zo dat hij zo lief is geweest.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt een alien
haar lichaam is wel mooi
Nee, klei.quote:
ze is wel altijd op warme plekkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort opblaaspop met ingebouwde thermostaat.
En make up. Vind het jammer dat zoveel meiden op elkaar gaan lijken maar ieder zn ding ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat haar uiterlijk grotendeels uit plastic bestaat.
Jamie Kames is een veel leukere Jamiequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt een alien
haar lichaam is wel mooi
Door haar vagina vrijelijk open te stellen aan mannen met een paar centjes die het niet erg vinden om met een warme opblaaspop over straat te huppelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is wel altijd op warme plekkenWeet niet hoe ze aan haar geld komt
Bahquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
die wil graag bij je in de buurt zitten
centjes, opa incomingquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door haar vagina vrijelijk open te stellen aan mannen met een paar centjes die het niet erg vinden om met een warme opblaaspop over straat te huppelen.
ja misschien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door haar vagina vrijelijk open te stellen aan mannen met een paar centjes die het niet erg vinden om met een warme opblaaspop over straat te huppelen.
misschien schuift hij zo wel in de stoel naast je en bied z'n bak popcorn aanquote:
make up, spray-tan, nep wimpers. Ik heb er op zich niks op tegen, maar te veel is te veelquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En make up. Vind het jammer dat zoveel meiden op elkaar gaan lijken maar ieder zn ding ofzo
vriendin van Steven Kazan.quote:
Jaa leuk matchy matchyquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin om mijn ruitjesbroek aan te trekken.
Welke dwergquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien.Nou ja ze past bij die griezelige dwerg
oh zij. Ja maar das een totaal ander type natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriendin van Steven Kazan.
Vooral bekend op dumpert
Dat is niet meer toch? Tenminste, dat leert een hele korte googleronde mij.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een leven lang achter de kassa of een rossig raam
Jammer dat er geen sneeuw ligt dan konden we sneeuwballen naar elkaar gooien in onze ruitjesbroeken.quote:
ja volgens de insta nog steeeds samen. ze hingen ook samen aan de vitamines drip in dubaiquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is niet meer toch? Tenminste, dat leert een hele korte googleronde mij.
Volgens mij noemde ze jou een opa, met je centjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn smaak maar ik vind het voornamelijk jammer dat zoveel meiden op kardashian willen lijken en er geen sprankje persoonlijkheid meer lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
make up, spray-tan, nep wimpers. Ik heb er op zich niks op tegen, maar te veel is te veel
Oooooh, Dubai. Ik vond een vitamine-infuus in NL al een intrigerend verhaal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens de insta nog steeeds samen. ze hingen ook samen aan de vitamines drip in dubai
Sinds hoeneer hebben alleen opa's centjes?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze jou een opa, met je centjes.
Misschien worden mensen daar wel heel happy van?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kim K. filter.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn smaak maar ik vind het voornamelijk jammer dat zoveel meiden op kardashian willen lijken en er geen sprankje persoonlijkheid meer lijkt te zijn.
Persoonlijkheid maakt een mens juist aantrekkelijk, vind ik.
Is nu alsof het allemaal één persoon is
ja het is een NL bedrijf met nieuwe vestiging in dubaiquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooooh, Dubai. Ik vond een vitamine-infuus in NL al een intrigerend verhaal.
Ga je haar voorbeeld volgen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zo nieuwsgierig dat ik op haar insta kijk
Sinds contactloos betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer hebben alleen opa's centjes?
Oh jaaa, maar wel interessant jochie.quote:
Er staat hier een kerststudio, kunnen we wel leuke duetjes doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat er geen sneeuw ligt dan konden we sneeuwballen naar elkaar gooien in onze ruitjesbroeken.
Mooi gedacht dit wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien worden mensen daar wel heel happy van?
wie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jaaa, maar wel interessant jochie.
En wacht ik dacht dat we het over Janice haddenhuh
Sowieso elke avond uiteten is voor ons veel te sociaal en extravertquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
En elke avond uit eten met koen kardashian achtige types. moet er niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |