Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?
Wil je alleen maar nieuws lezen dat in jouw straatje past?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?
Dat zijn mensen die het main stream verhaal onderstrepen en gepromoveerd zijn zeker?
Zal wel geen verstand hebben van zaken die Carla Peetersquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Een strenge lockdown is slecht voor de volksgezondheid
[..]
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk. Maar niemand heeft dat nog aannemelijk kunnen maken. Figuren die claimen dat het vaccin talloze slachtoffers eist, komen aanzetten met twijfelachtige bronnen. En dan zijn er ook nog types zoals Baudet, die dagelijks meerdere sterfgevallen tweet en daar dan doodleuk 'vaccin?' boven zet. Hij baseert dat nergens op, het is puur stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik koppel dat direct aan het vaccin?.... Jij sluit het uit! Groot verschil.
Het "bewijst" niks. Het kleurt wel een rode vlag.
Ik ben niet deskundig? Waarin ben ik niet deskundig?
Geen enkel inzicht in wat oversterfte veroorzaakt? Hmmk.
Mijn visie is geen kloot waard? Hmmk.
Volgens mij som ik een rode vlag op dat het vaccin weleens voor doden kan zorgen. Jij maakt het niet aannemelijk dat ik het fout heb, noch iemand anders, gelukkig wilt de 2e kamer hier wel antwoorden op en stemt 150/150 in met de motie omtzigt om de oversterfte te onderzoeken naar oorzaak.
Maar ik heb het wel ff fout dat er een red flag is die onderzocht moet worden.
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?
Dat zijn mensen die het main stream verhaal onderstrepen en gepromoveerd zijn zeker?
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk. Maar niemand heeft dat nog aannemelijk kunnen maken. Figuren die claimen dat het vaccin talloze slachtoffers eist, komen aanzetten met twijfelachtige bronnen. En dan zijn er ook nog types zoals Baudet, die dagelijks meerdere sterfgevallen tweet en daar dan doodleuk 'vaccin?' boven zet. Hij baseert dat nergens op, het is puur stemmingmakerij.
En dat doe jij dus ook. Jij loopt hier al enige tijd de oversterfte aan het vaccin te koppelen. Waar baseer je dat op? Juist: helemaal nergens op. Je gaat zelf cijfertjes lopen interpreteren en denkt vervolgens dat je iets op het spoor bent. Niet om lullig te doen, maar overschat jezelf vooral niet. Die fout wordt momenteel veel gemaakt, met name door figuren die menen aan te tonen dat het vaccin leidt tot een massaslachting.
Verder hartstikke goed dat op initiatief van Omtzigt onderzoek wordt gedaan naar oversterfte. Kom maar door met die oorzaken.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorieën erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorieën erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.
Daarom kan ik dus ook geen ene reet met jouw gespeculeer over oversterfte in relatie tot vaccins.
Biostatisticus. Wat is dat. Een econometrist die werkt in het ziekenhuis verbonden aan medisch onderzoek?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben.
Als ik een stuk schrijf over de verspreiding van de omikron-variant zoek ik eerder contact met een biostatisticus die zich met corona bezighoudt dan met een Willem Engel, die overal verstand van denkt te hebben, maar in werkelijkheid vooral een grote berg onzin loopt te verspreiden.
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?
Je speculeert zelf net zo hard dat er wat met je auto mis kan zijn. Ik begrijp niet waarom je niet doorhebt dat je met twee maten meet.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk.
Laten we die analogie van jou wat verbeteren: jij impliceert dat het verstandig is om op de snelweg een noodstop te maken en als een kip zonder kop weg te sprinten omdat je een voor jou onverklaarbaar geluidje hoort, om pas verder te willen rijden nadat onomstotelijk vastgesteld is dat het volledig veilig is om je weg te vervolgen, waarbij je het oordeel van de experts naast je neerlegt omdat je het zelf beter denkt te weten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?
Je speculeert zelf net zo hard dat er wat met je auto mis kan zijn. Ik begrijp niet waarom je niet doorhebt dat je met twee maten meet.
Mijn gespeculeer... Er zijn aanwijzingen voor dat het verband kan houden, dan moet je dat meenemen in je onderzoek.
Een slechte wetenschapper zou een mogelijk verband niet onderzoeken.
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef _I het volgende:
Niet gewoon googlen en je auto zelf maken.
Ja de EXPERTS en de WETENSCHAP , onze nieuwe godenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media geven inderdaad de voorkeur aan deskundigen, mensen met expertise over het onderwerp in kwestie.
Wat snap jij niet aan de term "red flag"?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend.
Vorig jaar bleken m'n remschijven te blokkeren (was een fabrieksfout, ontdekte mijn monteur later). Ik had werkelijk geen flauw idee wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipen.
K jij ziet het niet als een aanwijzing als de oversterfte 4% toeneemt bij niet risicogroepen anno vaccinatiecampagne niet-risicogroepen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend.
Ik zeg dat ik nog geen aanwijzingen heb gezien dat vaccins leidt tot sterfte op grote schaal. De enige bronnen die een dergelijke trend rapporteren, hebben een hoog wappiegehalte. Maar als vaccins toch niet de haak blijken, dan wil ik dat weten. Of om mijzelf te citeren:
Hangt wel een beetje van de electronica af, maar een hoop is zelf goed te doen. Maar als er een brug bij komt kijken, haak ik af.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipen.
Ik zou je adviseren even niet met je auto te rijden en je auto naar een monteur te brengen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorieën erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.
Daarom kan ik dus ook geen ene reet met jouw gespeculeer over oversterfte in relatie tot vaccins.
In Hong Kong word geregeld gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.
En zoja, zou dit wereldwijd worden 'genegeerd'?
Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.
Capslock dag is 22 oktober.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja maar nu hij is nog klein hé
Moet nog groeien tot de DOMINANTE SUPERBESMETTELIJKE GEVAARLIJKE VARIANT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |