Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi kloon, hoe gaat het met mezelf?
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.quote:
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.
Ah oke, nee ik zag een foto met ons Guusje, helaas is ze er niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.
Is verder niet belangrijk.
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weetquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.
Ja is nogal wat werk jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weet
Een grote bende, ons jaar is aan de beurt maar wil je voor twee (echtpaar mag) moet je een tel afspraak maken en kun je niemand bereiken. Wil je online dan kun je pas in Januari terecht, een grote kutbende is het!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef espri het volgende:
Meneer espri heeft gister via de site gedaan en kan 23 dec terecht, 5 km vrderop.
Best apart ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Oproep boosterprikquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je luktquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je lukt
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.
Je krijgt vanzelf die brief in de busquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.
Zeker waar, ik heb ook minder haast hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf die brief in de bus![]()
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig
Het blijkt moeilijk te zijn om een afspraak te maken, met of zonder brief.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |