Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMijn broer heeft het uiteindelijk ook wel geaccepteerd. Maar die foto blijft goud
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallen
Ik laat eerst even mijn eten zakken voordat ik deze ga kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier nog een mooie rooie kat. Met zo'n blik van: laat mijn baasje maar gaan, hij is toch gek.
Of als kat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broer
Oh mijn broer en ik vochten wel eens vroegerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallen
Ik ben de jongste van 6 kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broer
quote:
Dan had jij het heel slecht met al die andere ouderen broers en zussen.quote:
Zo hoort datquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh mijn broer en ik vochten wel eens vroeger
Haha wat een held die katquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier nog een mooie rooie kat. Met zo'n blik van: laat mijn baasje maar gaan, hij is toch gek.
Mijn oudere broer sloeg als een meisje. Was ook geen partij voor me.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben de middelste maar mijn oudere zus konden we hebben
Best wel, vroeger was het weleens oorlog, maar zussenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ben je toch nog goed terechtgekomen
Wat een petsen moet jij wel niet hebben doorstaanquote:
Ah samenspannen, dat is ook slimquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Ik heb 5 oudere zussen, dus ik had 6 moedersquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan had jij het heel slecht met al die andere ouderen broers en zussen.
Die kon je gemakkelijk hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn oudere broer sloeg als een meisje. Was ook geen partij voor me.
Ik heb maar een oudere zus en wij waren als kind aan elkaar gewaagd. Zij totaal geen ochtend mens en had een chronisch ochtendhumeur. Elke zondagochtend oorlog in de keet, want “hier is Ko de boswachtershow” dat gaf vuurwerk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, vroeger was het weleens oorlog, maar zussen
Of ze liet jullie in de waanquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Oh dat is minder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 oudere zussen, dus ik had 6 moeders
Ik heb er geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een petsen moet jij wel niet hebben doorstaanDat je nog kan typen
Ik hoop dat het nu mooie herinneringen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb maar een oudere zus en wij waren als kind aan elkaar gewaagd. Zij totaal geen ochtend mens en had een chronisch ochtendhumeur. Elke zondagochtend oorlog in de keet, want “hier is Ko de boswachtershow” dat gaf vuurwerk.
Het voordeel was wel dat ik veel meer mocht dan mijn oudere zussen, zij hadden de weg voor mij geplaveid zeg maarquote:
En soms roep ik dat nog naar haar, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu mooie herinneringen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |