SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Eindelijk witte rook: het regeerakkoord van Rutte IV is rond
Na 271 dagen van slepende onderhandelingen is het regeerakkoord af. Daarmee is een nieuw kabinet aanstaande: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie hebben een principedeal.
beter kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
heb die dikzak de hele dag nog niet gezien
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehadquote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter kijken.
was net op tijd weg bij z'n vrouw.
Lotus komt met een nieuwe jaquote:
En hopelijk geen vieze sokkenquote:Op maandag 13 december 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehad
Gaan ze morgen toch pas besluiten?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
O god, de kerstvakantie begint een week eerder. Daar gaat de rust.
je hebt toch geen kinderen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:
je moet ook niet vlak voor 20.00 gaanquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
en wat heeft dat voor effect op je woning?quote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
fijn... VVe meldt dat volgens notaris de tenaamstelling anders is
maar mn akte van levering en koopakte kloppen gewoon
De Edele Courant?quote:Op maandag 13 december 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, de lokale krant doet alsof het al vaststaat.
gedoe om naamplaatje..quote:Op maandag 13 december 2021 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor effect op je woning?
man man manquote:
Je had moeten protesteren en gillen en roepen en zeggen dat je de winkel niet zou verlaten voordat je de chocoladebitterballen hadquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
ik snap niet dat ze een totaal andere naam van de notaris doorkrijgenquote:
Is het er toch doorheen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
mag toch hopen dat hij een versie print en het niet allemaal met de hand uitschrijftquote:Op maandag 13 december 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze een totaal andere naam van de notaris doorkrijgen
misschien kunnen ze handschrift niet lezen
Mooi toch, dan bellen mensen niet zo snel aan.quote:Op maandag 13 december 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder mschal
overigens hangt bordje ernog van de oude bewoners..
mja.. nee wil dat wel gewoon goed hebben, anders spreekt vve mij ook continue met verkeerde naam aanquote:Op maandag 13 december 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi toch, dan bellen mensen niet zo snel aan.
Nog niets over gehoord, behalve dat het nog niet vaststaat. Begreep wel al dat de branchevereniging al heeft aangegeven dat wij het niet gaan opvangen als het wel gebeurt.quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord, behalve dat het nog niet vaststaat. Begreep wel al dat de branchevereniging al heeft aangegeven dat wij het niet gaan opvangen als het wel gebeurt.
Daar draait liesje haar hand niet voor om.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.
Voor mij maakt het niet uit, wil best 3 weken vakantie draaien maar begrijp wel dat het voor de organisaties echt niet te doen is om daar een planning voor rond te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar draait liesje haar hand niet voor om.
Iets met personeelstekort vooral ookquote:Op maandag 13 december 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit, wil best 3 weken vakantie draaien maar begrijp wel dat het voor de organisaties echt niet te doen is om daar een planning voor rond te krijgen.
Yep, wordt pas morgen besloten volgens mij. Maar ik begrijp de achterliggende gedachte wel en zie ook hoe het de cijfers een flinke dreun kan geven.quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die week eerder vakantie is zo ongeveer op het laatste moment geregeld ook weer.
"Zagen ze niet aankomen"quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die week eerder vakantie is zo ongeveer op het laatste moment geregeld ook weer.
Precies. Maar las wel dat de overheid daar volgend jaar iets aan gaat doen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met personeelstekort vooral ook
Ja, goedkopere kinderopvang en voor sommige mensen zelfs gratis kinderopvangquote:Op maandag 13 december 2021 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Maar las wel dat de overheid daar volgend jaar iets aan gaat doen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, goedkopere kinderopvang en voor sommige mensen zelfs gratis kinderopvang
Nog meer kinderen op de opvang![]()
Alles wat nou straks semi mag is nou niet echt een structurele kwaliteitsverbetering.
ranzig gedoe altijd datquote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
Beter: de ontstopper in de wastafel heeft gewerkt.
Hoef ik niet te kutkeveren met die porseleinen kap met dolgedraaide bouten
nee joh.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
vorige bewoonster was nogal behaard.
quote:
@bitterbalquote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je ballie wel typeren inderdaad.
kip in zoetzure sausquote:Op maandag 13 december 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken wel maiskip. Sinaasappelkip is nieuw voor me
Met sinaasappelquote:
quote:
daar komt het zurige vandaanquote:
ligt eraan of die al tijd isquote:
Herkenbaar, en dan een uur niks doen ipv even 10 minuten je bestquote:Op maandag 13 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet eigenlijk iets afmaken voor mijn werk dat me 10 minuten gaat kosten maar weinig zin in
En dan?quote:Op maandag 13 december 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek de laarzen maar alvast aan, ik kom eraan.
Heb even een afslag genomen om wat vintage spul te zoeken op marktplaats. Die 10 minuten ga ik voor 22:00 misschien nog net vinden.quote:Op maandag 13 december 2021 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan een uur niks doen ipv even 10 minuten je best
Wadlopen, wat dacht jij dan ?quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doet US zijn signaturedansje [ afbeelding ]
Oh leuk! Ja geen idee, je weet nooit wat je kan verwachten van een snollebollekequote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wadlopen, wat dacht jij dan ?
Ook zeer belangrijkquote:Op maandag 13 december 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb even een afslag genomen om wat vintage spul te zoeken op marktplaats. Die 10 minuten ga ik voor 22:00 misschien nog net vinden.
Ik kan niet genoeg lampen hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zeer belangrijk. Wat voor dingen zoek je?
quote:Op maandag 13 december 2021 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh leuk! Ja geen idee, je weet nooit wat je kan verwachten van een snollebolleke
quote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wadlopen, wat dacht jij dan ?
Heb je de droomvlucht thuis?quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg lampen hebben.
'sup, niggah?quote:
quote:
quote:
Nou dat is lopen, maar dan op het wad.quote:
quote:Wadlopen is het betreden van het wad bij laagwater, meer speciaal lange wandeltochten waarbij soms overgestoken wordt van of naar een Waddeneiland zonder het contact met de vaste grond te verliezen. Het vindt plaats over het wantij
Over een wad lopenquote:
En dat gaat US bij Crack doen? Woont ze op Texel ofzo?quote:Op maandag 13 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat is lopen, maar dan op het wad.
Bij de Waddeneilanden
[..]
Ja, US zei: trek je laarzen maar aan en toen dacht ik aan wadlopenquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat gaat US bij Crack doen? Woont ze op Texel ofzo?
quote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat gaat US bij Crack doen? Woont ze op Texel ofzo?
Ja eh.. ik was eigenlijk bloedserieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik was eigenlijk bloedserieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owwwquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, US zei: trek je laarzen maar aan en toen dacht ik aan wadlopen![]()
Typ jij dit nu vanuit het bubbelbad?
Ik vind dit plaatje best verontrustendquote:
Inclusief hand?quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag deze gekocht
[ afbeelding ]
Je kunt beter geen laarzen aandoenquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, US zei: trek je laarzen maar aan en toen dacht ik aan wadlopen![]()
Typ jij dit nu vanuit het bubbelbad?
hue before it was hue?quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whutquote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En top, een puzzelspelletje waar ik misselijk van word.
Ik zou echt 5 uur in dat bad zitten, denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Owww
Nee, vanuit bedNa een uurtje was ik wel uitgebubbeld
nu ben ik benieuwd..quote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Legpuzzel van een grote drol?quote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het stond er niet expliciet bij in de advertentie.quote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inclusief hand?
Ik vraag dit voor ballie.
Iets in de (matige, maar dat wist ik) graphics waar ik blijkbaar niet tegen kan.quote:
Maar als je laarzen aantrekt dan het beste met 15cm hakquote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt beter geen laarzen aandoendie ben je zo kwijt.
Blote voeten is beter?quote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt beter geen laarzen aandoendie ben je zo kwijt.
Oh, weinig spannends hoor, The Witness. Beetje schuiven.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt 5 uur in dat bad zitten, denk ik
quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik was eigenlijk bloedserieus
*sarcastische hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Minder kans op kwijtraken?quote:
Oeh kek lampje welquote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welk spel dan?quote:Op maandag 13 december 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets in de (matige, maar dat wist ik) graphics waar ik blijkbaar niet tegen kan.
bijzondere game, volgens mij ergens halverwege afgehaakt?quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, weinig spannends hoor, The Witness. Beetje schuiven.
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, weinig spannends hoor, The Witness. Beetje schuiven.
Ik mis wel een beetje een verhaal, maar de puzzels die ik gehad heb, vond ik best geinig.quote:Op maandag 13 december 2021 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
bijzondere game, volgens mij ergens halverwege afgehaakt?
Als ik nou gymzalen afhuur en tickets verkoop aan mensen die willen oefenen met hun nieuwe schoenen, goede markt denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar als je laarzen aantrekt dan het beste met 15cm hak
quote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je ballie wel typeren inderdaad.
Kan ik het ook huren om te apenkooien?quote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik nou gymzalen afhuur en tickets verkoop aan mensen die willen oefenen met hun nieuwe schoenen, goede markt denk ik
Zou een ander soort zaaltje kiezen, volgens mij is zo'n gymzaalvloer best prijzig.quote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik nou gymzalen afhuur en tickets verkoop aan mensen die willen oefenen met hun nieuwe schoenen, goede markt denk ik
Tussen de mensen die aan het oefenen zijn met hakken? Hmm extra challenge, ja is goedquote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik het ook huren om te apenkooien?
quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm true, leeg zwembad. Extra glad, extra goed om te oefenen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou een ander soort zaaltje kiezen, volgens mij is zo'n gymzaalvloer best prijzig.
Op hakken zou ik het niet doen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die aan het oefenen zijn met hakken? Hmm extra challenge, ja is goed
...trefbal?quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die aan het oefenen zijn met hakken? Hmm extra challenge, ja is goed
Alleen op hoge hakkenquote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik het ook huren om te apenkooien?
Had jij nou ook niet een Poulsen? Ik wil een foto van hem daarin!quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel fijn aan mensen met een andere afkomst, die trekken (vaak) hun schoenen ongevraagd uit bij binnenkomstquote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Never forget m'n ouders met een nieuwe parketvloer en visite met naaldhakken.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel fijn aan mensen met een andere afkomst, die trekken (vaak) hun schoenen ongevraagd uit bij binnenkomst
Neenee, gewoon twee verschillende groepen. Eentje die aan het oefenen is met het lopen op hakken en de ander is aan het apenkooien.quote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op hakken zou ik het niet doen.
Dat bestaat vast al.quote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hakken met hakken is wel een uitdaging.quote:
Daar denken de voetfetishmensen vast anders overquote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True.![]()
Ik heb dan altijd zoiets van "het is beter voor iedereen als ik m'n schoenen aan hou".
* zich opgeeft.quote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bestaat vast al.![]()
Cursus hoge hakken lopen.
nee das echt niet handig idd..quote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis wel een beetje een verhaal, maar de puzzels die ik gehad heb, vond ik best geinig.
Maar ik moet er niet misselijk van worden.
Even opgezocht en ja natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat bestaat vast al.![]()
Cursus hoge hakken lopen.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar denken de voetfetishmensen vast anders over
Woehoe, go crazyyquote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Deze hakkenloopworkshop is inclusief:
Les van een echte expert
Alcohol shotje voor iedereen om op te warmen
Drinken en verschillende lekkernijen
Alle extra attributen
Zaalhuur
Jullie zorgen zelf voor schoenen met een hak.
Duur 1.5 uur
All in prijzen
01 t/m 10 deelneemsters ¤ 325,-
Elk extra persoon slechts ¤ 27,50
Lekker gek hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Les van een echte expert
Alle extra attributen
Zaalhuur
Duur 1.5 uur
All in prijzen
Ik heb al een variant van die lamp hier thuisquote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had jij nou ook niet een Poulsen? Ik wil een foto van hem daarin!
In een Artichoke of iets gelijkends moet dit tof zijn
oh dacht dat je een fetish had en zelf op hoge hakken wilde leren lopenquote:Op maandag 13 december 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hoge hakken mooi en sensueel
Like what.....quote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Les van een echte expert
Alle extra attributen
Zaalhuur
Duur 1.5 uur
All in prijzen
Ik kom een keer bij je inbrekenquote:Op maandag 13 december 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al een variant van die lamp hier thuis
Krukken en een rolstoel bij verzwikte enkels?quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hoge hakken mooi en sensueel
Dat waarschijnlijk ook, in combinatie met een doorschijnend lingeriesetjequote:Op maandag 13 december 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dacht dat je een fetish had en zelf op hoge hakken wilde leren lopen
Voel je tenminste minderquote:Op maandag 13 december 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bezopen je enkels breken
quote:Op maandag 13 december 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krukken en een rolstoel bij verzwikte enkels?
Alsof dat anders was geweest zonder de hakken...quote:
nee, maar dat maakt het wel net afquote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof dat anders was geweest zonder de hakken...
Ze zijn wel handig bij iets anders dan zeesterren?quote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enkels heb je toch niet perse in bed nodig.
US heeft liever iemand zonder benen die ie kan rondtollen niet weg kan komenquote:Op maandag 13 december 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig bij iets anders dan zeesterren?
Als houvast op de knietjes?quote:Op maandag 13 december 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig bij iets anders dan zeesterren?
Mmmm nee ik heb wel een benenfetisj, onder andere.quote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft liever iemand zonder benen die ie kan rondtollen niet weg kan komen
Mental image van het rondtollen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft liever iemand zonder benen die ie kan rondtollen niet weg kan komen
quote:Op maandag 13 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van het rondtollen.
Vrij letterlijk ook wel hierquote:Op maandag 13 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van het rondtollen.
je weet zelf hihahoquote:
Ik heb bij een hoop dat ik toch wel íets van gewicht/weerstand op m'n enkels heb geloof ik.quote:
Lakenvelders?quote:Op maandag 13 december 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Dat het laken er zo achteraan sleept.
Liever gekgekleurde sneakers?quote:Op maandag 13 december 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind hakken eigenlijk niet zo heel boeiend
quote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een seksschommel?
Eigenlijk bij alles behalve zeesterrenquote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bij een hoop dat ik toch wel íets van gewicht/weerstand op m'n enkels heb geloof ik.
van crackquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar over sensueel en hakken gesproken, dit is mijn obsessie van de dag
![]()
![]()
Dat sowieso, maar vind voeten sowieso niet heel heel aantrekkelijk, been geen Tarantinoquote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever gekgekleurde sneakers?
Ik was ook al mentaal aan het puzzelen in een bepaalde staat tot 4E over koeien begon.quote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bij een hoop dat ik toch wel íets van gewicht/weerstand op m'n enkels heb geloof ik.
Moet je morgen eens tijdens de rondvraag van je eerste meeting vragen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een seksschommel?
Koedenquote:Op maandag 13 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook al mentaal aan het puzzelen in een bepaalde staat tot 4E over koeien begon.
waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 13 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is een hangmat echt niet te doen, nooit gedaan trouwens
Maar als je nou een hele mooie outfit hebt he... dan maken die hakken dat wel afquote:Op maandag 13 december 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vind voeten sowieso niet heel heel aantrekkelijk, been geen Tarantino
Alweer?quote:Op maandag 13 december 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je morgen eens tijdens de rondvraag van je eerste meeting vragen.
Nah, wel een páár, maar niet veel.quote:Op maandag 13 december 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk bij alles behalve zeesterren
Ik zou er wagenziek van worden denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat dit jaar in het kerstpakket bij jullie?
Volgens mij is het net als met seks onder de douche, het idee is leuker dan de praktijk.quote:Op maandag 13 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
maat van me werd aan boord zeeziek wanneer ie met slingerend schip in een hangmat sliep.quote:Op maandag 13 december 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou er wagenziek van worden denk ik
douche is alleen goed voor orale sex..quote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als met seks onder de douche, het idee is leuker dan de praktijk.
Als romantische maar haastige hoge noodseks in een oud Eendjequote:Op maandag 13 december 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou er wagenziek van worden denk ik
En zelfs dat is matig. Water in je oog, ditdat.quote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
douche is alleen goed voor orale sex..
truequote:Op maandag 13 december 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zelfs dat is matig. Water in je oog, ditdat.
Ja en de tien minuten na het douchen vind ik alles ook nog stropperig.quote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als met seks onder de douche, het idee is leuker dan de praktijk.
Iedereen weer zuchtenquote:
Dit en niet onder de straal en dan krijg je het weer koud of sta je met je halve lijf tegen koude tegels.... Ik vind het allemaal maar net niksquote:Op maandag 13 december 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zelfs dat is matig. Water in je oog, ditdat.
Gewoon met gebroken knies en wat tanden minder doorstoten als een wild beestquote:Op maandag 13 december 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Half verzuipen. Zere knieën. Wegglijden. Niet even snel richting bed kunnen, want dan wordt dát weer zeiknat.
Seks onder de douche moet je vooral niet voorbereiden.quote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar minuten opgeilen ja, daarna komen de nadelen hard binnen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Seks onder de douche moet je vooral niet voorbereiden.
Als het spontaan gebeurd is het wel leuk.
huehuequote:Op maandag 13 december 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar minuten opgeilen ja, daarna komen de nadelen hard binnen.
Huehue.
IJskoude kont die je meer voelt dan wat dan ookquote:Op maandag 13 december 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit en niet onder de straal en dan krijg je het weer koud of sta je met je halve lijf tegen koude tegels.... Ik vind het allemaal maar net niks
Vanaf die apenrots.. wie het hardste joelt en de roodste kont heeft, heeft gewonnenquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar minuten opgeilen ja, daarna komen de nadelen hard binnen.
Huehue.
oh god. komt ie straks weer met z'n rooie kont opmerkingenquote:Op maandag 13 december 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf die apenrots.. wie het hardste joelt en de roodste kont heeft, heeft gewonnen
quote:Op maandag 13 december 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf die apenrots.. wie het hardste joelt en de roodste kont heeft, heeft gewonnen
quote:Op maandag 13 december 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh god. komt ie straks weer met z'n rooie kont opmerkingen
quote:
Die film is op US gebaseerdquote:Op maandag 13 december 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo zie ik US meetings wel ongeveer![]()
Bij mij nu ook.quote:
quote:
Met kleine negertjes.quote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die film is op US gebaseerd
[ afbeelding ]
Ik ben dat zeikwijf daar achter wat helemaal schijtziek van hullies puberale gedoe is en komt zeiken of dat takkeherrie ff een tandje minder kanquote:
Je hebt een katoenplantage ?quote:
Heb gehoord dat ze een deel van de scenes ervoor hebben geschrapt omdat ze te ongeloofwaardig warenquote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denkt hij jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook jou hebben we zo halfnaakt aan de lampenkap zwieren hoorquote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben dat zeikwijf daar achter wat helemaal schijtziek van hullies puberale gedoe is en komt zeiken of dat takkeherrie ff een tandje minder kan
Ik heb een hoop te doen en shit niet opgeknaptquote:Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook jou hebben we zo halfnaakt aan de lampenkap zwieren hoor
Altijd bijhouden dat grasveldje, altijdquote:Op maandag 13 december 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een hoop te doen en shit niet opgeknapt
Drogeren met verdovende middelen is strafbaar hequote:Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook jou hebben we zo halfnaakt aan de lampenkap zwieren hoor
Da's geen gras..quote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd bijhouden dat grasveldje, altijd
Ik weet bijna zeker dat dat dit ze op het pad van mij heeft gezet.quote:Op maandag 13 december 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een hoop te doen en shit niet opgeknapt
Ik wil gewoon een beetje leven gewoon m'n leven levenquote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd bijhouden dat grasveldje, altijd
Alcohol ook?quote:Op maandag 13 december 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drogeren met verdovende middelen is strafbaar he
NYAAAAAAAAAblablablaaaaaetceteraquote:
you're not wrongquote:Op maandag 13 december 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NYAAAAAAAAAblablablaaaaaetcetera
Ook mannen die ermee kwamenquote:Op maandag 13 december 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje leven gewoon m'n leven leven
quote:Op maandag 13 december 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NYAAAAAAAAAblablablaaaaaetcetera
Genoeg zoete meuk erbij?quote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kun je iemand drogeren met alcohol?
Hier drink dit water met een raar smaakje?
Zo gaat het vaak wel ja.quote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zo'n alcoholtampon?quote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Vooral Frannie hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, beginnen zelfs andere users dan haags deze TT prediken
Vastbinden en een fles wodka naar binnen forceren?quote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Huh wat?quote:Op maandag 13 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook mannen die ermee kwamen![]()
Ik moet toch weer eens wat aan mijn workfloorcredits gaan doen.
Ah gelukkig, dat stelt me weer een beetje gerust.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vastbinden en een fles wodka naar binnen forceren?
quote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Lichtgewichten die niets gewend zijn wodka voeren gaat hard hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan gaat het langzaam genoeg dat iemand het merkt.
Zou ik denken.
Je wil gewoon een beetje levenquote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in passoa jus.
Ik ben 12 en wat is dit ?
Hahaha haha dat ben ikquote:Op maandag 13 december 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichtgewichten die niets gewend zijn wodka voeren gaat hard hoor.
Mja kan. Bij een jong iemand die nog nooit alcohol heeft gedronken.quote:Op maandag 13 december 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichtgewichten die niets gewend zijn wodka voeren gaat hard hoor.
Meestal vinden mensen het niet erg om een drankje over 2 te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan gaat het langzaam genoeg dat iemand het merkt.
Zou ik denken.
quote:Op maandag 13 december 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja kan. Bij een jong iemand die nog nooit alcohol heeft gedronken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |