SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Eindelijk witte rook: het regeerakkoord van Rutte IV is rond
Na 271 dagen van slepende onderhandelingen is het regeerakkoord af. Daarmee is een nieuw kabinet aanstaande: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie hebben een principedeal.
beter kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
heb die dikzak de hele dag nog niet gezien
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehadquote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter kijken.
was net op tijd weg bij z'n vrouw.
Lotus komt met een nieuwe jaquote:
En hopelijk geen vieze sokkenquote:Op maandag 13 december 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehad
Gaan ze morgen toch pas besluiten?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
O god, de kerstvakantie begint een week eerder. Daar gaat de rust.
je hebt toch geen kinderen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:
je moet ook niet vlak voor 20.00 gaanquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
en wat heeft dat voor effect op je woning?quote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
fijn... VVe meldt dat volgens notaris de tenaamstelling anders is
maar mn akte van levering en koopakte kloppen gewoon
De Edele Courant?quote:Op maandag 13 december 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, de lokale krant doet alsof het al vaststaat.
gedoe om naamplaatje..quote:Op maandag 13 december 2021 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor effect op je woning?
man man manquote:
Je had moeten protesteren en gillen en roepen en zeggen dat je de winkel niet zou verlaten voordat je de chocoladebitterballen hadquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
ik snap niet dat ze een totaal andere naam van de notaris doorkrijgenquote:
Is het er toch doorheen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
mag toch hopen dat hij een versie print en het niet allemaal met de hand uitschrijftquote:Op maandag 13 december 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze een totaal andere naam van de notaris doorkrijgen
misschien kunnen ze handschrift niet lezen
Mooi toch, dan bellen mensen niet zo snel aan.quote:Op maandag 13 december 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder mschal
overigens hangt bordje ernog van de oude bewoners..
mja.. nee wil dat wel gewoon goed hebben, anders spreekt vve mij ook continue met verkeerde naam aanquote:Op maandag 13 december 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi toch, dan bellen mensen niet zo snel aan.
Nog niets over gehoord, behalve dat het nog niet vaststaat. Begreep wel al dat de branchevereniging al heeft aangegeven dat wij het niet gaan opvangen als het wel gebeurt.quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord, behalve dat het nog niet vaststaat. Begreep wel al dat de branchevereniging al heeft aangegeven dat wij het niet gaan opvangen als het wel gebeurt.
Daar draait liesje haar hand niet voor om.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.
Voor mij maakt het niet uit, wil best 3 weken vakantie draaien maar begrijp wel dat het voor de organisaties echt niet te doen is om daar een planning voor rond te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze keer ook gewoon poot stijf houden zou ik zeggen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar draait liesje haar hand niet voor om.
Iets met personeelstekort vooral ookquote:Op maandag 13 december 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit, wil best 3 weken vakantie draaien maar begrijp wel dat het voor de organisaties echt niet te doen is om daar een planning voor rond te krijgen.
Yep, wordt pas morgen besloten volgens mij. Maar ik begrijp de achterliggende gedachte wel en zie ook hoe het de cijfers een flinke dreun kan geven.quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die week eerder vakantie is zo ongeveer op het laatste moment geregeld ook weer.
"Zagen ze niet aankomen"quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die week eerder vakantie is zo ongeveer op het laatste moment geregeld ook weer.
Precies. Maar las wel dat de overheid daar volgend jaar iets aan gaat doen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met personeelstekort vooral ook
Ja, goedkopere kinderopvang en voor sommige mensen zelfs gratis kinderopvangquote:Op maandag 13 december 2021 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Maar las wel dat de overheid daar volgend jaar iets aan gaat doen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, goedkopere kinderopvang en voor sommige mensen zelfs gratis kinderopvang
Nog meer kinderen op de opvang![]()
Alles wat nou straks semi mag is nou niet echt een structurele kwaliteitsverbetering.
ranzig gedoe altijd datquote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
Beter: de ontstopper in de wastafel heeft gewerkt.
Hoef ik niet te kutkeveren met die porseleinen kap met dolgedraaide bouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |