Het ging om het tweede gedeelte van je zin die op z'n minst suggestief was. Bedenk nog maar eens goed wat je getypt hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
wat zeur je,ik willt nur weten of de naam niet
meeer mag in de cos? het zei me niemand dat het
niet mag, maar het was ontopic
ja mijn god je weet toch dat viezlolly en ijslutscher isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging om het tweede gedeelte van je zin die op z'n minst suggestief was. Bedenk nog maar eens goed wat je getypt hebt.
sorry, editen lukt niet.quote:
Maar het is wel gewoon een Nederlands forum waar zijn duitse posts heel de tijd tussen verschijnen, heel vaak off-topic, andere users uitschelden voor conjo, ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:41 schreef engine het volgende:
Heel raar dat mensen menen een ban voor andere users aan te kunnen vragen.
Maar als het zo werkt. Ik irriteer me kapot aan een aantal figuren in de COS. De één meent dat hij er de baas is, de ander post pure onzin en nog een andere vind ik te negatief.
Kunnen we hier dan ook even naar kijken?
wat ben ji weer vor en troll? gastquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:30 schreef maxelu het volgende:
[..]
sorry, editen lukt niet.
Dit is mijn moment! Ik post normaal niet maar lees steeds de cos mee. mario is echt het irritantste lid hier. post nederlands door mekaar met andere talen. irriteert alle andere users. hierdoor gaat de cos ook vaak over hem in plaats van over de streams. een ban lijkt mij wel op zn plaats.
Er is niemand een ban aangesmeerd. Er heeft tenslotte niemand een ban gekregen. Voor zover ik weet niemand binnen BB dit jaar. Het liefst houd ik dat ook zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:41 schreef engine het volgende:
Heel raar dat mensen menen een ban voor andere users aan te kunnen vragen.
Maar als het zo werkt. Ik irriteer me kapot aan een aantal figuren in de COS. De één meent dat hij er de baas is, de ander post pure onzin en nog een andere vind ik te negatief.
Kunnen we hier dan ook even naar kijken?
Hou dat lekker hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
zo en trollen in Feedback
willen gehackt van me maken![]()
![]()
Post 95 bij mij ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
@:Benny, @:Dotteke en @:Gert, ik lees graag in het topic streamverslagen, maar kom er zo moeilijk in, het kan aan mijn KPN verbinding liggen. Of dat mijn laptop problemen heeft met het laden van caps of gifjes. Het topic staat pas op post 96. Hebben meer mensen hier last van?
Benny in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
Mijn pc die over het algemeen wel rap is, heeft ook moeite met dat topic want ik heb alle postjes op 1 pagina.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
@:Benny, @:Dotteke en @:Gert, ik lees graag in het topic streamverslagen, maar kom er zo moeilijk in, het kan aan mijn KPN verbinding liggen. Of dat mijn laptop problemen heeft met het laden van caps of gifjes. Het topic staat pas op post 96. Hebben meer mensen hier last van?
Zie je, nu al, dus meerdere hebben dit.quote:
Bedankt SolidasRock voor de reactie en tip! Ga het proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn pc die over het algemeen wel rap is, heeft ook moeite met dat topic want ik heb alle postjes op 1 pagina.
Misschien een tip voor jou om je postaantal per pagina te verlagen (kijk ff rechtsboven bij settings) zodat je laptop minder gifjes en plaatjes moet verwerken per pagina. Ik weet even niet meer hoeveel het standaard is (30 dacht ik? Maak er 20 van?) Moet je wel wat meer pagina's doorbladeren maar ze zullen stukje sneller klaar zijn met laden.
klopt, ik heb ook het aantal reacties op 25 gezet, en heb de sneeuwbalk bovenin uitgezet, toen werd het sneller, zijn opties die je kan aanpassen zonder aboquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn pc die over het algemeen wel rap is, heeft ook moeite met dat topic want ik heb alle postjes op 1 pagina.
Misschien een tip voor jou om je postaantal per pagina te verlagen (kijk ff rechtsboven bij settings) zodat je laptop minder gifjes en plaatjes moet verwerken per pagina. Ik weet even niet meer hoeveel het standaard is (30 dacht ik? Maak er 20 van?) Moet je wel wat meer pagina's doorbladeren maar ze zullen stukje sneller klaar zijn met laden.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook het aantal reacties op 25 gezet, en heb de sneeuwbalk bovenin uitgezet, toen werd het sneller, zijn opties die je kan aanpassen zonder abo
Ik heb er ook last van. In de tijd dat ik streamverslagen schreef bij Utopia waren er ook problemen naar mate het topic voller werd. Men zei toen dat het door de gifjes en caps kwam die ik plaatste bij de berichten. Geadviseerd werd toen om ze onder een spoiler te plaatsenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik heb zelf geen last, dus dit was me nog nooit opgevallen. Als dit een algemeen probleem is, hoor ik het graag, gebruik is spoilers. Maar vind het zo mooierquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. In de tijd dat ik streamverslagen schreef bij Utopia waren er ook problemen naar mate het topic voller werd. Men zei toen dat het door de gifjes en caps kwam die ik plaatste bij de berichten. Geadviseerd werd toen om ze onder een spoiler te plaatsen
Rond vijf jaar Utopia en de vorige Big Brother gebeurde dit ook in topic streamverslagen, meestal pas aan het einde van het topic, zo rond post 286, modje Gert heeft toen zelfs een SV-topic voortijdig gesloten. Jij had toen je dagelijks schreef in Utopia streamverslagen weinig tot geen last van het langzame laden, nu heb je dat wel, dus het laden in de SV is erger geworden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. In de tijd dat ik streamverslagen schreef bij Utopia waren er ook problemen naar mate het topic voller werd. Men zei toen dat het door de gifjes en caps kwam die ik plaatste bij de berichten. Geadviseerd werd toen om ze onder een spoiler te plaatsen
Goed plan, ik mag 48 uur terug, dus die heb ik gedaan.. vanaf nu zal ik steeds de vorige dag in een spoiler gaan zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien indien mogelijk wat oudere gifjes of caps in de SV onder een spoiler zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |