Weten we nog niet, het einde van de opdracht was nog niet te zien. Ze kunnen ¤ 6000 ermee winnen maar we weten nog niet hoeveel het daadwerkelijk is geworden.quote:
Ik hoorde ze wel zeggen dat er 6000 bij kwam en de stand ruim 20000 was,toen ze naar de woonkamer geroepen werden.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weten we nog niet, het einde van de opdracht was nog niet te zien. Ze kunnen ¤ 6000 ermee winnen maar we weten nog niet hoeveel het daadwerkelijk is geworden.
De ¤ 500 voor Ranking the House moet mogelijk nog worden bijgesteld naar ¤ 250 omdat ze de stemrondes zowel in het huis als voor de kijkers opnieuw hebben uitgevoerd, omdat voor een groot deel van de kijkers Tobias niet te kiezen was en omdat veel bewoners de vraag verkeerd hadden opgevat. Bij de tweede keer was er maar 1 overeenkomst tussen kijkers en huis.
Ah oké, dat heb ik niet meegekregen. Nou ja, vanavond dan als het goed is de bevestiging in de uitzending.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:58 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze wel zeggen dat er 6000 bij kwam en de stand ruim 20000 was,toen ze naar de woonkamer geroepen werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |